Zato sto Merc pisa po sirotinji
Mozes u vw, opel, reno staviti 2.0 dizel od 300ks, ali onaj iz C klase 220CDI ce i dalje biti Bog i batina medju dizel motorima :baja:
Ako pogledas kroz istoriju mercedes se nikad nije ni takmicio po snazi u dizelima, stavise tek od skoro je poceo da pravi motore konkurentne sa snagom, oni idu vise na pouzdanost.
Sta ti se tacno ne svidja Floyde, ovo je pozitivan primer zdrave konkurencije.
Ma to je ok ali ćuniranje R4 motora a potiskivanje 6-aka mi se ne dopada. Ako si primetio iz mog pisanja, nisam baš oduševljen ni činjenicom da je 28i obrisao skoro sve 6-cilindrične benzince... pitanje je kad ce obrisati i ovaj u 35i.
Pojavom ovog motora, novi A4 verovatno neće biti sa V6 dizelom... eventualno neki RS4 TDI ali u "civilnim" verzijama teško.
Poslednja izmena od Floyd u 12 Jul 2014, 00:41, izmenjeno 1 put ukupno.
Najavili su 2 nove 3.0tdi verzije na audijevom sajtu, oslabljenu od 218ks i standardnu od 272ks (obe su single turbo), tako da izgleda jos ne planiraju da potisnu v6 sa r4 u audiju.
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji
Pa nikad, nisu ludi
Sadasnji 35i je oslabljen sa preko 360ks kako ne bi bio konkurencija tada 50i koji je tada bio 408, mogu ga podici koliko god je potrebno da se bude ispred konkurencije.
Cuj oce ih VW pustiti, to nesto kao pitanje koliko ce Brazil pustiti Nemce golova da im daju
Problem je kad 2.0 motori tuku 300ks, onda ekvivalentni 3l su 450, 4l 600 a npr Mercov 6.3 bi trebao biti oko 1000, sve to malo nema smisli
Najvisr gubimo na zvuku zapravo.
Laki021 napisao:Pa nikad, nisu ludi
Sadasnji 35i je oslabljen sa preko 360ks kako ne bi bio konkurencija tada 50i koji je tada bio 408
Ne bih ja bio tako siguran da je taj motor samo namerno oslabljen. Toliko su truda i modifikacija uložili da bi M3 nasvirali na 431 ks a zapravo to uopšte ne bi bilo teško da taj motor fabrički isporučuje preko 360 ks.
E sad, moguće je da sadašnji 35i nekada postane 50i, što znači da neće biti za 3-ojku.
Sto je najgore smem sad na slepo da garantujem da ce se taj 2.0 bitdi cuti dosta dobro na ubrzavanju. Bice sinteticki zvuk al dosta bolji nego prirodni dizel cetvorocilindras.
Nešto imam utisak da će se ovaj biturbo jedno vreme ugradjivati isključivo u Passat, dok ne preboli/pokaže dečije bolesti. Passat je tradicionalno flotno vozilo i održava se rutinski, pa je idealan za praćenje eventualnih mana i otklanjanje istih u hodu, bez preterane buke.
Poznata taktika VW-a
Passat, a i Golf (od kako se Premijum spustili u C segment u jurnjavi za parama) su već dosta vremena po ceni na pola puta do premijuma (naravno slično opremljeni). Tako je bilo i sa prethodnom generacijom gde npr. Passat kosta 30k €, Citroen C4 27k €, a Audi A4 34k €. Naravno sa dodavanjem opreme razlika raste.
Treba uzeti u obzir da su novi dizel motori u Passatu EU6, tako može se očekivati da BMW prati VW pa kad prebaci motore na EU6 i cena će skočiti za oko 2,000 evra (sigurno će malo i pojačati motore, pa će i to ući u ovu cenu).
A i sa dodatnom opremom razlika raste u korist BMW 318d. Nekoliko stvari npr:
.........................Passat......BMW 318d
digitalni radio.........235 €.............320 €
2-zonska auto klima....../.............650 €
3-zon. auto klima....550 €................../
adapt. tempomat....670 €..........1.100 €
Mislim da su minimalne šanse da VW promaši cenovnu politiku. Kao što je neko već rekao odlično si diversifikovali proizvode, a što je još važnije imaju dobre proizvode sa izgrađenim imenom na tržištu i sve su pokrili Škoda/VW/Audi, samo im fali nešto da napadnu Dačiju.