Turbo benzinci vs turbo dizeli
Re: Renault Clio RS 197
Ponovo se uzima vrhunski i sportski nasviran benzinac u malom autu za poredenje. Evo uporedite npr Oktavije sa prosečnim motorima.
I ne znam što misliš da moram da vozim dizel. Ja se ne vozim po Navaku, već po Rakovici, Čukarici i sl. Posle desetak benzinaca i dva dizela, zaključio sam da mi je dizel duplo bolji. Jedina mu je bitna mana sporo podizanje temperature zimi i to možda bude razlog da se zeznem, pa ponovo uzmem benzinca sledeći put.
I ne znam što misliš da moram da vozim dizel. Ja se ne vozim po Navaku, već po Rakovici, Čukarici i sl. Posle desetak benzinaca i dva dizela, zaključio sam da mi je dizel duplo bolji. Jedina mu je bitna mana sporo podizanje temperature zimi i to možda bude razlog da se zeznem, pa ponovo uzmem benzinca sledeći put.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32199
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Renault Clio RS 197
Al ovaj put uzmi japanca za promenu.
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk

Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Renault Clio RS 197
Pa ti si prvi počeo sa nabarajanjem ektremnih primera kao da se šalta na motociklu, vozi u visokim obrtajima, troši gorivo da bi se napravila razlika u korist onog što zastupaš...jel to nije preterivanje? Ne mora da bude nasvirani mali auto. Ima dobrih primera i u prosečnim automobilima.
I gde sam rekao da ti moraš da voziš dizela? To se odnosilo da se dizel vozi iz korisnih razloga, ali nijedan od razloga nije vezan za kvalitet vožnje.
I gde sam rekao da ti moraš da voziš dizela? To se odnosilo da se dizel vozi iz korisnih razloga, ali nijedan od razloga nije vezan za kvalitet vožnje.
Re: Renault Clio RS 197
Meni u kvalitet vožnje spada i opušten tretman papučice gasa i menjača, pogotovo u urbanoj sredini. Svaku buku i forsiranje ovde po kraju vezujem za naložene klince. Ne vidim sebe u tome i zato mi dizel sasvim odgovara, jer može odlično da potegne i bez cimanja i buke. Pogotovo dominira kad je opterećen i uzbrdo, što je meni svakodnevica.
Re: Renault Clio RS 197
Mesate pogonsko gorivo i nacin aspiracije.
Veljo ti volis Turbo , a ne dizel
Veljo ti volis Turbo , a ne dizel

Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Renault Clio RS 197
Moje dosadašnje poimanje turbo-benzinca nameće pitanje potrošnje i opet dizlo pobedjuje u meni bitnim uslovima vožnje.
Taksisti bi vam najbolje objasnili ovo o čemu pišem, čak i kad se plin ubaci u priču.
Taksisti bi vam najbolje objasnili ovo o čemu pišem, čak i kad se plin ubaci u priču.
- Mladen7
- Postovi: 2131
- Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
- Lokacija: Beograd ,NBg
Re: Renault Clio RS 197
+1
Taksisti bi mogli objasniti šta je najisplatljivije i šta zahteva najmanje rada u vožnji-što je po meni totalni kontrast od pojma uživanja u vožnji.
TT
Taksisti bi mogli objasniti šta je najisplatljivije i šta zahteva najmanje rada u vožnji-što je po meni totalni kontrast od pojma uživanja u vožnji.
TT
- Mladen7
- Postovi: 2131
- Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
- Lokacija: Beograd ,NBg
Re: Renault Clio RS 197
Dodatak: kakvi crni taksisti u ovoj temi-svetogrđeMladen7 napisao:+1
Taksisti bi mogli objasniti šta je najisplatljivije i šta zahteva najmanje rada u vožnji-što je po meni totalni kontrast od pojma uživanja u vožnji.
TT

TT
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Renault Clio RS 197
Sve to imaš i sa bilo kojim kada se vozi normalnim gradskim tempom. "Dominacija uzbrdo" ne spada u tu disciplinu, nego onda dolazimo na teren istaknutih prednosti bilo koje koncepcije. "Dominacija uzbrdo" je isto što su "buka i forsiranje naloženih klinaca". Ako važi jedan kriterijum, onda važi za sve.Velja napisao:Meni u kvalitet vožnje spada i opušten tretman papučice gasa i menjača, pogotovo u urbanoj sredini. Svaku buku i forsiranje ovde po kraju vezujem za naložene klince. Ne vidim sebe u tome i zato mi dizel sasvim odgovara, jer može odlično da potegne i bez cimanja i buke. Pogotovo dominira kad je opterećen i uzbrdo, što je meni svakodnevica.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Renault Clio RS 197
Realno velja je u pravu, daleko komfornije se vozi auto sa vise torka, vise torka znaci vise ks na nizim rpm, znaci ono sto na jednom nonstalantno radis na 2000rpm, drugog ces morati terati na 4000+rpm.
A uzivanje u voznji pa i laganoj sigurno nije ako auto krene da se davi uzbrdo pa moras da vracas par brzina nize uz vristanje motora samo da bi normalnim tempom savladao uzbrdicu.
Pogonsko gorivo je nebitno, samo da se ne pati motor pri svakodnevnim manevrima pa da ga moras forsirati da bi odrzavao umeren tempo.
Послато са GT-N7100
A uzivanje u voznji pa i laganoj sigurno nije ako auto krene da se davi uzbrdo pa moras da vracas par brzina nize uz vristanje motora samo da bi normalnim tempom savladao uzbrdicu.
Pogonsko gorivo je nebitno, samo da se ne pati motor pri svakodnevnim manevrima pa da ga moras forsirati da bi odrzavao umeren tempo.
Послато са GT-N7100
Re: Renault Clio RS 197
Evo promeniću tu tradicionalno iritantnu stilsku figuru(
) u politički korektno ,,lagodno uspinjanje urbanim vrletima dizel-autom u kom su petorica uhranjenih putnika'' gde opet benzinac može samo da se skloni u stranu, da ne ometa saobraćaj.


Grešiš. Taksisti itekako gledaju sopstveni komfor i lakoću/užitak u poslu koji rade, tj voze kola po gradu. Dosta njih provedu dobar deo života za tim volanom i ne teže džabe svi Mercedesu dizelašu.Mladen7 napisao:Taksisti bi mogli objasniti šta je najisplatljivije i šta zahteva najmanje rada u vožnji-što je po meni totalni kontrast od pojma uživanja u vožnji.
Re: Renault Clio RS 197
Da vratimo stvari na svoje mesto: bilo koji motor u svom piku će podjednako izvući te uhranjene momke uzbrdo ako ima podjednako konjskih snaga. Potpuno je svejedno da li ima turbo ili ne, potpuno svejedno je'l benzinac ili dizel.
Takođe užitak u vožnji je kao užitak u bilo čemu: subjektivan je. Samim tim ne može da zavisi od bilo čega drugog nego od čoveka za volanom, njegovih aspiracija i znanja.
Takođe užitak u vožnji je kao užitak u bilo čemu: subjektivan je. Samim tim ne može da zavisi od bilo čega drugog nego od čoveka za volanom, njegovih aspiracija i znanja.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Renault Clio RS 197
Sve to u Beogradu sam radio i u Puntu Classic...ne s 5, nego s 4 putnika, ako je to bitno. Svaki auto ide uzbrdo i može prati tempo u okviru dozvoljnih limita. U Beogradu ima desetak tačaka od par stotina metara gde nedostatak Nm predstavlja primetljiv problem.,,lagodno uspinjanje urbanim vrletima dizel-autom u kom su petorica uhranjenih putnika'' gde opet benzinac može samo da se skloni u stranu, da ne ometa saobraćaj.![]()
I nema potrebe da od šaltanja dve brzine naniže i povećane buke pravite argument u rangu teškog fizičkog rada u rudniku i neizdržljivog ataka na na čula.

Kvalitet i uživanje u vožnji je subjektivna kategorija, ali nekim čudom svi koji voze benzin prelaze na dizel iz nekog razloga moranja (a to je uglavnom štednja, mad aima i drugih), a ne kvaliteta vožnje i uživanja, dok nasuprot tome vrlo retko onaj koji vozi dizel ne bi hteo da ima benzinca kada bi mu neke okonosti u životu bile drugačije. Suviše je to često, da bi bilo samo subjektivno. Očigledno da tu ima i nečeg objektivnog.
Poslednja izmena od starac vujadin u 06 Okt 2015, 13:21, izmenjeno 1 put ukupno.
- Sinisa G.
- Postovi: 2607
- Pridružio se: 11 Feb 2014, 11:25
- Garaža: GTS, EVO500, GSI
- Lokacija: Beograd, Grac
Re: Renault Clio RS 197
Velja napisao: gde opet benzinac može samo da se skloni u stranu, da ne ometa saobraćaj.![]()

Da bacimo neku opkladu
