http://www.youtube.com/watch?v=Mw5z4a-jef0
Opel Astra OPC
Re: Opel Astra OPC
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13702
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Opel Astra OPC
Bliza stazi nego ikad 
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
- TheWickerMan
- Postovi: 11435
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Opel Astra OPC
A koja je staza blizu Gljivica? Poljaci nemaju stazu

Opel Astra OPC
Ma nema ni potrebe da ide na stazu.
Sa slika se vidi da je najbolji
Sa slika se vidi da je najbolji
Re: Opel Astra OPC
znaci ne verujem, svaki put kad se ulogujem i vidim post u ovoj temi ponadam se necem konkretnom, kad ono...
ako ne bude isla ispod 8min na ringu bolje svi da se ubijemo...
ako ne bude isla ispod 8min na ringu bolje svi da se ubijemo...
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Opel Astra OPC

Најјачи бензински четвороцилиндрични мотор на европском тржишту у смислу највишег одређеног обртног момента долази из Опела. Турбопрехрањивањем, са директним убризгавањем, 1998 цм3, tотално алуминијумска јединица у Астри ОПЦ не само да има максималну снагу од 280 КС, већ са 200 Нм по литру, она има већи специфични обртни моменат од било ког ривала, чак и више него супер спортскии аутомобили. Максимални обртни момент од 400 Нм развија при 2.450 обртаја у минути и протеже се све до нешто мање од 5.000 обртаја, и у веома широком опсегу, који обезбеђује да Астра ОПЦ испоручи високе перформансе у различитим ситуацијама.
Опелови инжењери спроводе далекосежне промене на постојећем турбо мотору са директним убризгавањем 2.0 литарском бензинском јединицом која се користи код модела Инсигниа, што му даје предност и додатну снагу у односу на њега. Потпуно нов најсавременији систем ваздушног усиса мотора је развијен како би се хранио са много ваздуха. Сам турбо компресор је додатно побољшан да издржи притисак пуњења и више ваздуха и зато трајност пуњача је сходно томе повећана коришћењем нових компоненти и материјала. Нагомилавање притисака почиње већ од око 1.400 обртаја у минути. Максимални притисак пуњења је повећан на 1,5 бара - што представља 25 одсто у односу на претходно коришћен мотор у Инсигнији.
Моћном аутомобилу као што је Астра ОПЦ је потребан и моћан звучни ефекат да нагласи и емотивне стране перформантног аутомобила. Зато је звучни инжењеринг играо важну улогу у развоју аутомобила. Инжењери су желели да испоручи робустан и мушки звук типичан за Астру ОПЦ.
Они су посебно желели да поново створе "турбо буку" како споља, тако и унутра коју су ОПЦ фанови запамтитили из предходне Астре када возач убрзава од средињих до високих обртаја. Ово је посебно уочљиво када се мења из треће у четврту брзину током убрзавања.
Астра ОПЦ која долази са Старт / Стоп технологијом као стандард, троши 8,1 литара на 100 километара, и вредности ЦО2 од 189 г / км. Ово су изузетно конкурентне цифре у сегменту високих перформанси. У поређењу са претходним моделом (221 гр / км, 9,2 л / км), емисија ЦО2 и потрошња горива су сада 12 одсто мањи. Нови ауто високих перформанси може да спринтује из мировања до 100 км / ч за само 6 секунди.
Пре него што је ОПЦ мотор кренуо у производњу, био је изложен серији изазовних тестова. Тада је стављен на тест издржљивости од 10.000 километара у Астри ОПЦ на северном кругу стазе Нурбургринг у тркачким условима који је еквивалент од 180.000 километара на нормалним путевима.

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Opel Astra OPC
Uuu, super, još slika i podataka iz Opela 
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Opel Astra OPC
Polako, nema sumlje da ce biti brza na stazi kao i sto je predhodna bila brza u odnosu na konkurenciju, na primer predhodni megan trophy, kad vec potajno aludirate na to 

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Opel Astra OPC
Opel Astra H OPC 8:35.00
Renault Megane II Sport Trophy 8:38.00
VW Golf Mk IV R32 8:37.00
VW Golf GTI Edition 35 8:38.00
BMW 135i Coupe 8:39.20
Audi S3 8:41.00
VW Scirocco 2.0 TSI 8:46.40
Honda Civic Type-R 8:47.00
Mazda 3 MPS 8:39.00 ....
Uz ogradu da je 2007 izasla doradjena Nurmburgring edition astra H, koja nije imala zvanicno vreme na krugu, i verovatno bi poboljsala rezultat za sigurno 5-10 sekundi !
Renault Megane II Sport Trophy 8:38.00
VW Golf Mk IV R32 8:37.00
VW Golf GTI Edition 35 8:38.00
BMW 135i Coupe 8:39.20
Audi S3 8:41.00
VW Scirocco 2.0 TSI 8:46.40
Honda Civic Type-R 8:47.00
Mazda 3 MPS 8:39.00 ....
Uz ogradu da je 2007 izasla doradjena Nurmburgring edition astra H, koja nije imala zvanicno vreme na krugu, i verovatno bi poboljsala rezultat za sigurno 5-10 sekundi !

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Opel Astra OPC
Sa tih 5-10 sekundi bi napravila bas razliku dobru. Sto je nisu oprobali, kad su je vec tako nazvali?
Re: Opel Astra OPC
Ako cemo bas u sekund, onda je najbrzi auto na svetu sa prednjim pogonom Renault Megane R.26R, sa vremenom na Nordschleife - 8.16,9... sto mu dodje nekih... 18 sekundi brze? 
Nikaragva, kao sto na Astri pise "nurburgring edition", i na autobusu pise "lasta", pa ne leti

Nikaragva, kao sto na Astri pise "nurburgring edition", i na autobusu pise "lasta", pa ne leti
Re: Opel Astra OPC
Kako ne bi dodala 5-10s... O 2,3 sekunde i moze da se prica...
Trenutnu Astru moze da ujebe samo njena tezina...
Trenutnu Astru moze da ujebe samo njena tezina...
Poslednja izmena od Xepoj87 u 25 Maj 2012, 15:34, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.