Opel Astra OPC

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48150
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Opel Astra OPC

Post od Geza »

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13587
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Opel Astra OPC

Post od Grujic »

Bliza stazi nego ikad :mrgreen:
Scuderia
Reactions:
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: Opel Astra OPC

Post od Scuderia »

:rofl: :rofl:
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Opel Astra OPC

Post od methane.master »

Grujic napisao:Bliza stazi nego ikad :mrgreen:
Da, ali na Playstationu. :kezo:
Širim haos!
Korisnikov avatar
TheWickerMan
Reactions:
Postovi: 11211
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Opel Astra OPC

Post od TheWickerMan »

A koja je staza blizu Gljivica? Poljaci nemaju stazu :kezo: :kezo: :kezo:
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Opel Astra OPC

Post od Floyd »

Ma nema ni potrebe da ide na stazu.
Sa slika se vidi da je najbolji :D
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Opel Astra OPC

Post od dragan »

znaci ne verujem, svaki put kad se ulogujem i vidim post u ovoj temi ponadam se necem konkretnom, kad ono...
ako ne bude isla ispod 8min na ringu bolje svi da se ubijemo... :rofl:
Korisnikov avatar
kvcali
Reactions:
Postovi: 3007
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Opel Astra OPC

Post od kvcali »

Slika

Најјачи бензински четвороцилиндрични мотор на европском тржишту у смислу највишег одређеног обртног момента долази из Опела. Турбопрехрањивањем, са директним убризгавањем, 1998 цм3, tотално алуминијумска јединица у Астри ОПЦ не само да има максималну снагу од 280 КС, већ са 200 Нм по литру, она има већи специфични обртни моменат од било ког ривала, чак и више него супер спортскии аутомобили. Максимални обртни момент од 400 Нм развија при 2.450 обртаја у минути и протеже се све до нешто мање од 5.000 обртаја, и у веома широком опсегу, који обезбеђује да Астра ОПЦ испоручи високе перформансе у различитим ситуацијама.

Опелови инжењери спроводе далекосежне промене на постојећем турбо мотору са директним убризгавањем 2.0 литарском бензинском јединицом која се користи код модела Инсигниа, што му даје предност и додатну снагу у односу на њега. Потпуно нов најсавременији систем ваздушног усиса мотора је развијен како би се хранио са много ваздуха. Сам турбо компресор је додатно побољшан да издржи притисак пуњења и више ваздуха и зато трајност пуњача је сходно томе повећана коришћењем нових компоненти и материјала. Нагомилавање притисака почиње већ од око 1.400 обртаја у минути. Максимални притисак пуњења је повећан на 1,5 бара - што представља 25 одсто у односу на претходно коришћен мотор у Инсигнији.

Моћном аутомобилу као што је Астра ОПЦ је потребан и моћан звучни ефекат да нагласи и емотивне стране перформантног аутомобила. Зато је звучни инжењеринг играо важну улогу у развоју аутомобила. Инжењери су желели да испоручи робустан и мушки звук типичан за Астру ОПЦ.

Они су посебно желели да поново створе "турбо буку" како споља, тако и унутра коју су ОПЦ фанови запамтитили из предходне Астре када возач убрзава од средињих до високих обртаја. Ово је посебно уочљиво када се мења из треће у четврту брзину током убрзавања.

Астра ОПЦ која долази са Старт / Стоп технологијом као стандард, троши 8,1 литара на 100 километара, и вредности ЦО2 од 189 г / км. Ово су изузетно конкурентне цифре у сегменту високих перформанси. У поређењу са претходним моделом (221 гр / км, 9,2 л / км), емисија ЦО2 и потрошња горива су сада 12 одсто мањи. Нови ауто високих перформанси може да спринтује из мировања до 100 км / ч за само 6 секунди.

Пре него што је ОПЦ мотор кренуо у производњу, био је изложен серији изазовних тестова. Тада је стављен на тест издржљивости од 10.000 километара у Астри ОПЦ на северном кругу стазе Нурбургринг у тркачким условима који је еквивалент од 180.000 километара на нормалним путевима.
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum
Korisnikov avatar
fq400
Reactions:
Postovi: 1458
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:59
Garaža: Lancer

Re: Opel Astra OPC

Post od fq400 »

Uuu, super, još slika i podataka iz Opela :bravo:
Korisnikov avatar
kvcali
Reactions:
Postovi: 3007
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Opel Astra OPC

Post od kvcali »

Polako, nema sumlje da ce biti brza na stazi kao i sto je predhodna bila brza u odnosu na konkurenciju, na primer predhodni megan trophy, kad vec potajno aludirate na to :mrgreen:
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Opel Astra OPC

Post od nikaragva »

Neki podatak o vremenima, astra h opc vs megan 2 tropi?
Korisnikov avatar
kvcali
Reactions:
Postovi: 3007
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Opel Astra OPC

Post od kvcali »

Opel Astra H OPC 8:35.00

Renault Megane II Sport Trophy 8:38.00

VW Golf Mk IV R32 8:37.00

VW Golf GTI Edition 35 8:38.00

BMW 135i Coupe 8:39.20

Audi S3 8:41.00

VW Scirocco 2.0 TSI 8:46.40

Honda Civic Type-R 8:47.00

Mazda 3 MPS 8:39.00 .... :cool!:

Uz ogradu da je 2007 izasla doradjena Nurmburgring edition astra H, koja nije imala zvanicno vreme na krugu, i verovatno bi poboljsala rezultat za sigurno 5-10 sekundi !
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Opel Astra OPC

Post od nikaragva »

Sa tih 5-10 sekundi bi napravila bas razliku dobru. Sto je nisu oprobali, kad su je vec tako nazvali?
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Opel Astra OPC

Post od NexT »

Ako cemo bas u sekund, onda je najbrzi auto na svetu sa prednjim pogonom Renault Megane R.26R, sa vremenom na Nordschleife - 8.16,9... sto mu dodje nekih... 18 sekundi brze? :kezo:

Nikaragva, kao sto na Astri pise "nurburgring edition", i na autobusu pise "lasta", pa ne leti :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Opel Astra OPC

Post od Xepoj87 »

Kako ne bi dodala 5-10s... O 2,3 sekunde i moze da se prica...
Trenutnu Astru moze da ujebe samo njena tezina...
Poslednja izmena od Xepoj87 u 25 Maj 2012, 15:34, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Odgovori