
Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3919
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu
Evo vam da se pripremite za sledeće leto, pošto je ovo maltene gotovo:
http://www.wikihow.com/Cool-Yourself-in ... nditioning
http://www.wikihow.com/Cool-Yourself-in ... nditioning
- Uroš S.
- Postovi: 10985
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu
AhahahhahahahahhaHeinz napisao:Pitanje za kviska: na koliko rpm je onda max snaga od 90 KS?Era napisao:Da bi Skoda Fabija išla 120 treba joj 50 konja, a ona ima ukupno 90. Pri tome tih 50 konja na aktuenim obrtajima je oko maksimalne snage.

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu
Hahah ima dobrih komentara nema sta.
Medjutim, ovo je bitna tematika. Ako vozis auto 5 000 km godisnje, ides na kratke relacije i jednom godisnje na more to je ok. Ne bi trebalo da imas problema ikad.
U mom slucaju, prosle godine sam presao blizu 25000 od toga vise puta relacije od par hiljada km. Iduce godine pravim road-trip do Svedske, dakle vise vezanih relacije od po oko 1000km i zbog male zapremine 1.2 TSI motora pitanje je logicno, jer sigurno nesto u tom motoru trpi, ne mnogo ali mozda moze biti problematicno ako se ne koristi pravilno.
Neki su i naveli da im u uputsvima stoji da trebaju malo sacekati pre nego sto ugase auto, dakle ta problematika stoji.
Ista prica vazi verovatno i za dizele, sa tom razlikom sto bi trebalo da su ti motori u startu jace konstrukcije, ali opet je turbo tu.
Medjutim, ovo je bitna tematika. Ako vozis auto 5 000 km godisnje, ides na kratke relacije i jednom godisnje na more to je ok. Ne bi trebalo da imas problema ikad.
U mom slucaju, prosle godine sam presao blizu 25000 od toga vise puta relacije od par hiljada km. Iduce godine pravim road-trip do Svedske, dakle vise vezanih relacije od po oko 1000km i zbog male zapremine 1.2 TSI motora pitanje je logicno, jer sigurno nesto u tom motoru trpi, ne mnogo ali mozda moze biti problematicno ako se ne koristi pravilno.
Neki su i naveli da im u uputsvima stoji da trebaju malo sacekati pre nego sto ugase auto, dakle ta problematika stoji.
Ista prica vazi verovatno i za dizele, sa tom razlikom sto bi trebalo da su ti motori u startu jace konstrukcije, ali opet je turbo tu.
- Day Walker
- Postovi: 23512
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu
Veruj mi, ne treba da se tripujes ni najmanje.
Vozi ga kao i Fiestu sto si vozio i sve ce biti ok.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vozi ga kao i Fiestu sto si vozio i sve ce biti ok.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu
Ako 1.2 tsi vozis 170 kmh satima onda da, trebalo bi da sacekas koji minut pre stajanja. Za 130 kmh je dovoljno to sto ces usporiti i uparkirati auto na pumpu.
Inace cesto se pominjalo kako je 1.2 tsi smor zato sto je slab za preticanja sto po meni nije tolko blizu realnosti, sasvim je ok za preticanja. Medjutim, ja sam navikao da na autoputu vozim 160 kmh kao nesto uobicajeno i tu je ono gde se bas vidi da 1.2 tsi nije na najboljem terenu i da mu je to dosta vece opterecenje nego recimo 1.9 tdi sa 90 ks. Samim tim kolko mu treba da ubrza od 120 do 160 mi govori da ipak nije pravljen za kruziranje od 160 kmh vec je nekih 140 neka gornja granica za prelazenje hiljada kilometara, dok je 1.9 tdi(90 ks) pravljen za kruziranje na autobanu 160 kmh.
Inace cesto se pominjalo kako je 1.2 tsi smor zato sto je slab za preticanja sto po meni nije tolko blizu realnosti, sasvim je ok za preticanja. Medjutim, ja sam navikao da na autoputu vozim 160 kmh kao nesto uobicajeno i tu je ono gde se bas vidi da 1.2 tsi nije na najboljem terenu i da mu je to dosta vece opterecenje nego recimo 1.9 tdi sa 90 ks. Samim tim kolko mu treba da ubrza od 120 do 160 mi govori da ipak nije pravljen za kruziranje od 160 kmh vec je nekih 140 neka gornja granica za prelazenje hiljada kilometara, dok je 1.9 tdi(90 ks) pravljen za kruziranje na autobanu 160 kmh.
Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu
Apsolutno
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu
Fiestin rekord je oko 1200 ili 1500 km (ne secam se) "u cugu", uz 2 stajanja od par minuta za sipanje goriva. Kad sam stao u garazu, sve mi se pomeralno par minutaDay Walker napisao:Veruj mi, ne treba da se tripujes ni najmanje.
Vozi ga kao i Fiestu sto si vozio i sve ce biti ok.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Vise puta sam pisao o 1.2 i njegovim performansama. 86ks verzija iz Golfa, radi bez problema, preticanja nisu problem, ako su puna kola mozda se oseti da nije prebrz u ubrzanjima, ali sve to ide tecno i moze se biti siguran u sebe kad se pretice, dakle veoma daleko od iskustava sa 1.2 i 1.4 atmo motorima. 1.2 TSI od 110 je super, ubrzava fino i nema problema. Sa druge strane, u 90% situacija kada je preticanje rizicno, ne bih preticao ni da imam 3.0 TDI.ftj napisao:Ako 1.2 tsi vozis 170 kmh satima onda da, trebalo bi da sacekas koji minut pre stajanja. Za 130 kmh je dovoljno to sto ces usporiti i uparkirati auto na pumpu.
Inace cesto se pominjalo kako je 1.2 tsi smor zato sto je slab za preticanja sto po meni nije tolko blizu realnosti, sasvim je ok za preticanja. Medjutim, ja sam navikao da na autoputu vozim 160 kmh kao nesto uobicajeno i tu je ono gde se bas vidi da 1.2 tsi nije na najboljem terenu i da mu je to dosta vece opterecenje nego recimo 1.9 tdi sa 90 ks. Samim tim kolko mu treba da ubrza od 120 do 160 mi govori da ipak nije pravljen za kruziranje od 160 kmh vec je nekih 140 neka gornja granica za prelazenje hiljada kilometara, dok je 1.9 tdi(90 ks) pravljen za kruziranje na autobanu 160 kmh.
Moja navika je da na autoputu ne vozim preko 150. Prvi razlog je sto je ogranicenje 130 max u okolnim zemljama, tako da je do 20km/h tolerantno, preko toga vec rizikujes kaznu, cega sam vise puta bio svedok (zadnji put na autoputu u Madjarskoj). Drugi razlog je bezbednost, jer pogotovo na nasim autputevima moze biti u rupa i svega, tako da ne volim da rizikujem. Nemacka je druga prica, tamo svakako i da ides 180 ides sporo

Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu
Era napisao:. Nm uopšte nisu bitni u ovoj diskusiji,
Ja jednino umem da razmotrim opterećenje motora kroz angažovanu snagu.
račun u koji se ne umemo upustiti.
Ti izgleda zamišljaš da je opterećen motor onoliko koliko si pritisnuo gas. To nema nikakve veze,

Pedala gasa direktno odredjuje opterecenje motora. Osnova rada SUS motora.
Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu
Ako si vozio Fiestu atmo benzinac i sada predjes na Golf turbo benzinac vozices jos lakse i opustenije.Miljankg napisao:Fiestin rekord je oko 1200 ili 1500 km (ne secam se) "u cugu", uz 2 stajanja od par minuta za sipanje goriva. Kad sam stao u garazu, sve mi se pomeralno par minutaDay Walker napisao:Veruj mi, ne treba da se tripujes ni najmanje.
Vozi ga kao i Fiestu sto si vozio i sve ce biti ok.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Poenta je da sam ovaj 1.2 TSI odabrao 100% prema mojim potrebama. I 100% si u pravu, za vece kontinuirane brzine i slicno, bolje je odabrati neki drugi motor.
Nema potrebe da se brines.
Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu
Citam sada sta se pisalo, pa kontam nesto, moj bicikli moze na srednjoj osovini da izbaci sigurno po 300-400Nm kad se nalozim, pa ja po tome verovatno mogu da teram 130km/h na autoputu a da se i ne oznojim 
Lepo Era kaze, "konj je konj", a Nm moze biti i baba i zaba, ne razumem kako do sada to ljudi vise nisu shvatili posle svih prica... (i ne odgovaram ni na kakve dalje diskusije na ovu temu)

Lepo Era kaze, "konj je konj", a Nm moze biti i baba i zaba, ne razumem kako do sada to ljudi vise nisu shvatili posle svih prica... (i ne odgovaram ni na kakve dalje diskusije na ovu temu)
- Uroš S.
- Postovi: 10985
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=17884Era napisao:ljubitelj
Golf možda ima samo 2500 ali maksimum je 4000, a neki atmo motor slične snage ima 3500 a maksimum je 6000.
Engine 1.2 TSI (85 Hp)r
Doors 5
Power 85 hp/4300-5300 rpm
Maximum speed 179 km/h
Acceleration 0 - 100 km/h 11.9 sec

Ne da 4krpm nije maks nego tad tek počinje snaga.
Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu
Ne nisi razumeo. Od 4300 pa do 5300 snaga je ista i maksimalna 85ks. Ali nije ista potrošnja goriva
Ja sam rekao na 4000, i pogrešio tih 300 obrtaja, a mislim da ima TSI sa max snagom i na 4000.
Tako i novi Megan DCI ima max snagu 110ks, počev od 3000, pa do 4000.

Ja sam rekao na 4000, i pogrešio tih 300 obrtaja, a mislim da ima TSI sa max snagom i na 4000.
Tako i novi Megan DCI ima max snagu 110ks, počev od 3000, pa do 4000.
Re: Voznja turbobenzinca i kako koristiti klimu
Miljane ne brini za turbinu kod TSI na relacijama od 1000 i više km, neče ona toliko izdržati
Na Zlatibor, da vidimo to božanstvo od Megana i ta brda od 130%

McGruja napisao:Milos napisao:Vodi nas mesijo.
Na Zlatibor, da vidimo to božanstvo od Megana i ta brda od 130%