Il' si Lav ili nisi
Montirani lav prstenovi . Auto se skroz dugacije ponasa , nema vise vibracija i onog iritantnog zvuka kod dodavanja gasa na vecoj brzini gde se cuje huk motora pomesan sa rezonansom tockova.
Evo na slici ispod izmeren prsten na glavcini 56.97 , da kazemo to je 57.00 , sa ovim prstenovima izvuceno 57.20 i felna upada lagano ali lufta nema i to resava problem.
Test voznja nekih 10ak km auto putem kaze da je ok, mozda jedva malo da se nesto oseti u nekim specificnim situacijama, ali ne smem da tvrdim da li je do tockova ili do puta.
Sad samo da nadjem vulkanizera sa hanterom ( u uno mi je zabranjen pristup, a ne mojom greskom

) da se tockovi doteraju 100% i vulkanizera koji ume da izbalansira tocak sa konusom iznutra, a ne spolja kako radi velika vecina, posto niko ne garantuje da je spoljna rupa u osi sa unutrasnjom, posto spolja rupa je direktno odlivena, a unutra je masinski obradjena i tu postoji mogucnost da se ne gadja kako valja.
Da li je ovo propust seata i vag grupacije pa umesto 57.10 su odradili 57.00 ne bi bilo diskutabilno da kinez nije odradio 57.20 rupu. Iskren da budem mene kao musteriju to i ne treba previse da zanima jer vulkanizer koji montira treba to da zna, izmeri, i primeti , kao sto su u Kragujevcu prekjuce ljudi odmah na prvu videli i rekli da je tu problem i da ne moze, a da ne trese sa tim luftom. Kratko i jasno ljudi pojasnili.
U svakom slucaju pojedini servisi su bogatiji za jedno lepo iskustvo na mojim zivcima, nigde ostao duzan nisam, svuda sam platio i ostavio uvek i pristojno vise, a kao nagradu dobih sut kartu i zabranu prilaska

.
Hvala svima na ucescu i savetima.
