Mislim da je jedan od razloga za prelazak na e-rucnu kontrola i integracija nekih funkcija preko CAN BUS magistrale. Na primer aktiviranje rucne kada je auto parkiran i tome slicne situacije.Floyd napisao: i ne vidim ni jedan dobar razlog zasto se preslo na elektronsku![]()
Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24626
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Upravo to hocu da kazem. Vozim ponekad i klasican automatik koji ima mogucnost manuelnog menjanja i nikad mi ne bi palo na pamet da ga koristim jer je besmislen, doduse ne znam kakav je taj novi bmwov od 8 brzina. Ako si gledao top gear i jeremy clarskon je hejtovao svaki flappy paddle menjac dok se dsg nije pojavio.Floyd napisao: Znaci glupost je samo na automatiku?
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Ah, to su te glupe funkcije koje ce glupe jos vise zaglupeti. Pa onaj ko nezna da propisno obezbedi parkiran auto onda stvarno ne treba ni da poseduje vozacku. To me sad asociralo na onu pricu kako su mladi ameri sve nepismeniji jer im google radi sugestiju posle 3 napisana slova i ispravku nepravilno napisane reci.dragvorl napisao: Mislim da je jedan od razloga za prelazak na e-rucnu kontrola i integracija nekih funkcija preko CAN BUS magistrale. Na primer aktiviranje rucne kada je auto parkiran i tome slicne situacije.
Ovaj moj radi dobro i nije to problem samo sto je besmisleno koristiti ga pored D ili DS moda koji to svakako obavlaju jednako dobro.ftj napisao:Upravo to hocu da kazem. Vozim ponekad i klasican automatik koji ima mogucnost manuelnog menjanja i nikad mi ne bi palo na pamet da ga koristim jer je besmislen, doduse ne znam kakav je taj novi bmwov od 8 brzina. Ako si gledao top gear i jeremy clarskon je hejtovao svaki flappy paddle menjac dok se dsg nije pojavio.Floyd napisao: Znaci glupost je samo na automatiku?
Verujem da su kod DSG-a promene trenune jer je jedna brzina uvek spremna, nema cimanja, nema greske pri pustanju kvacila i sa medjugasom...znaci zamanjuje coveka ali je opet klik-klik taster a to neko ne zeli i ja to postujem.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24626
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Glupe ili ne, te funcije ce biti takodje kao dobar dan za koju godinu i u nizim klasama. Licno ne volim uopste te igracke, ali to je ona prica, sve ide na tac skrin, sve ide preko neta, ovog i onog.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Ma jasno...i ja sam pricao da necu automatik (ok to nije nesto novo ali je u Evropi tek u relativno skorije vreme masovno prihvaceno) pa sam uzeo i zadovoljan sam 
A sto se igracaka tice, poceli su malo i da preteruju. OK je da neke funkcije olaksas vozacu ali postoje i neke elementarne koje bi svako trebao da konstatno ponavlja.
Sta mislis koji je razlog sto je BMW u F30 ostavio mehanicku?
Da bi siledzije mogli da rade policajku

A sto se igracaka tice, poceli su malo i da preteruju. OK je da neke funkcije olaksas vozacu ali postoje i neke elementarne koje bi svako trebao da konstatno ponavlja.
Sta mislis koji je razlog sto je BMW u F30 ostavio mehanicku?
Da bi siledzije mogli da rade policajku

- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24626
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Pretpostavljam da ih jeftinije izadje mehanicka. Inace evo citata sa BMW sajta, korisne stvari, ali da li bas toliko potrebne?
In vehicles with automatic transmission, it is no longer necessary to keep the brake pedal applied to prevent vehicle creep
when stopping in gear, such as in stop-and-go traffic or at traffic lights.
This makes city driving significantly more comfortable.
Hillhold automatically applies the parking brake whenever your BMW
stops on a slope, preventing unwanted rolling, and disengages it when
you start off again.
In vehicles with automatic transmission, it is no longer necessary to keep the brake pedal applied to prevent vehicle creep
when stopping in gear, such as in stop-and-go traffic or at traffic lights.
This makes city driving significantly more comfortable.
Hillhold automatically applies the parking brake whenever your BMW
stops on a slope, preventing unwanted rolling, and disengages it when
you start off again.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Licno ne verujem da je cena u pitanju, posebno ne u toj klasi jer i neki mnooogo jeftiniji automobili imaju elektronsku kao i sto neki mnogooogo skuplji imaju mehanicku.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Da,recimo S klasa i dalje ima mrtvu noznu mehanicku 
Kao i svi Mercedesi...
To me izludjuje...
A iskreno ne vidim prednost uopste bilo kakve mehanicke rucne... Ne vidim prednost u odnosu na dugme.
Osim sto ces lakse da ne stisnes ili ne povuces dovoljno ,pa kada auto krene sam pod rucnom,zali Boze sto nemam elektronsku
Sto se automatika tice,slazem se da je daleko bolje na ovima sa duplim kvacilom i ne samo manuelni mod,nego je sama promena brzina na nivou supersportskih menjaca,jedino nisam obracao paznju koliko brzo elektronika prenosi instrukcije sa volana do menjaca,da li je i to brze u odnosu na ostale...
Zanima me kako se ponasa taj menjac u novoj A i B klasi...
A sto se tice rucnog moda automatika,opet sve zavisi kako vozis i sta radis sa kolima...
Ako hoces samo ponekada malcice brze da ides uzbrdo,u krivinu i slicne fore,naravno da je neupotrebljiv...
Ali ako hoces da mu lupis downshift u krivini,videcu te da pustis volan jednom rukom dok ti je na limitima da bi promenio brzinu i u isto vreme da stiskas kvacilo,pustas i stiskas gas...
Takve operacije su razlog uvodjenja tiptronika...Zato i jeste ranije bio samo u sportskim kolima...
Ne vidim ni jednu prednost manuelnog menjaca u odnosu na moderan automatik,pogotovo na ove sa duplim kvacilom...

Kao i svi Mercedesi...
To me izludjuje...
A iskreno ne vidim prednost uopste bilo kakve mehanicke rucne... Ne vidim prednost u odnosu na dugme.
Osim sto ces lakse da ne stisnes ili ne povuces dovoljno ,pa kada auto krene sam pod rucnom,zali Boze sto nemam elektronsku

Sto se automatika tice,slazem se da je daleko bolje na ovima sa duplim kvacilom i ne samo manuelni mod,nego je sama promena brzina na nivou supersportskih menjaca,jedino nisam obracao paznju koliko brzo elektronika prenosi instrukcije sa volana do menjaca,da li je i to brze u odnosu na ostale...
Zanima me kako se ponasa taj menjac u novoj A i B klasi...
A sto se tice rucnog moda automatika,opet sve zavisi kako vozis i sta radis sa kolima...
Ako hoces samo ponekada malcice brze da ides uzbrdo,u krivinu i slicne fore,naravno da je neupotrebljiv...
Ali ako hoces da mu lupis downshift u krivini,videcu te da pustis volan jednom rukom dok ti je na limitima da bi promenio brzinu i u isto vreme da stiskas kvacilo,pustas i stiskas gas...
Takve operacije su razlog uvodjenja tiptronika...Zato i jeste ranije bio samo u sportskim kolima...
Ne vidim ni jednu prednost manuelnog menjaca u odnosu na moderan automatik,pogotovo na ove sa duplim kvacilom...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Meni je mercedesova nozna "rucna" bas gotivna 
Tasteri su mi bzv

Tasteri su mi bzv

Brzine obicno menjas pre i posle krivine...Xepoj87 napisao:Ali ako hoces da mu lupis downshift u krivini,videcu te da pustis volan jednom rukom dok ti je na limitima da bi promenio brzinu i u isto vreme da stiskas kvacilo,pustas i stiskas gas...
Takve operacije su razlog uvodjenja tiptronika...Zato i jeste ranije bio samo u sportskim kolima...
Jedina prednost je uzivanje u samom procesu promene koje je istina, retko kad u voznji potrebno (po gradu, nikako). Sve ostalo je na strani automatika.Ne vidim ni jednu prednost manuelnog menjaca u odnosu na moderan automatik,pogotovo na ove sa duplim kvacilom...
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Voznja automobila je meni ovakva kakva je potpuno zadovoljstvo. Motor (gas), menjac, volan. Leva noga na kvacilu, desna na gasu, leva ruka na volanu, desna na menjacu. Ako mi neko uzme menjac, uzeo mi je deo uzitka voznje. Uzeo mi je "posao" levoj nozi i desnoj ruci. Uzeo mi je 50% uzitka.Floyd napisao:Jedina prednost je uzivanje u samom procesu promene koje je istina, retko kad u voznji potrebno (po gradu, nikako). Sve ostalo je na strani automatika.Xepoj87 napisao: Ne vidim ni jednu prednost manuelnog menjaca u odnosu na moderan automatik,pogotovo na ove sa duplim kvacilom...
Pitam se sta ce sledece da "oduzmu"? Gas ili volan? Automatik je korak blize tome da ti sedis, a neko drugi te vozi. Ne kazem da je to lose, ali kazem da je to za ljude koji bas i ne vole da voze i kojima auto sluzi samo kao prevozno sredstvo.
Iz mog ugla je tako, a znam da se nece sloziti oni koji zagovaraju automatike jer niko na auto-forumu nece priznati to, kao sto znam i da bi recimo Floyd sutra rekao da mu izvade taj 8-brzinski dzidzi-midzi automatik i da mu stave manuelca, priznao on to ili ne.

Kupicu automatik sigurno, ali kada budem kupovao auto da ga vozi zena, jer nju voznja puno ne interesuje i siguran sam da automatik menja bolje brzine nego ona.
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Pa iskreno ne verujem da bi u ovom autu pristao na manuelni. Imam dosta gradske voznje, cesto u koloni i na auto putu i sl. a tu je manuelni prilicno zamoran. Da pored ovog kupujem i neki auto za izdrkavanje vekndom npr. M3, S4...tu nebih ni sekunde razmisljao i uzeo bi manuelni 

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Na stazi da,ali ako unapred ne znas kakva je krivina,ne znas ni koliki downshift da odradis,koliko traje krivina,koji je ugao...
I koliko puta si na idealnim obrtajima za downshift,nekada jednostavno nije potreban,a retko to mozes da osetis pre brzine...
Sve u svemu,osim sto neko moze da voli da menja brzine,prakticne prednosti manuelnog menjaca vise zaista ne postoje.
Tex,zasto podrazumevas da su menjanje brzina i kvacilo bas deo voznje... Isto tako moze biti i automatik,pa kada ga uzmes,gubis deo voznje
Ja tebe kapiram i slicno cesto razmisljam,ali nije tacno da ljudi sa automaticima manje vole voznju...
Jednostavno,posle 2 sata voznje po centru BG-a,pocne da ti trne noga,da se znojis od poslendjih 500 promena brzina,nema tu uzitka,pocinje nervoza i pocinje da pravi prepreku uzivanju u voznji...
Ja sam neko ko bas voli da vozi kola i uziva u svakom aspektu kola i kada bih mogao,posedovao bih svaku klasu vozila i ni u jednoj ne bih manje uzivao...
Ali kao neko ko od 30.000km godisnje,preko 25.000km predjem po BG-u,jednostavno,nema sanse da ne kupim automatik sledeci put.
Pitanje je i da li bi ti promenio misljenje da dnevno promenis brzinu oko 500 puta...
I koliko puta si na idealnim obrtajima za downshift,nekada jednostavno nije potreban,a retko to mozes da osetis pre brzine...
Sve u svemu,osim sto neko moze da voli da menja brzine,prakticne prednosti manuelnog menjaca vise zaista ne postoje.
Tex,zasto podrazumevas da su menjanje brzina i kvacilo bas deo voznje... Isto tako moze biti i automatik,pa kada ga uzmes,gubis deo voznje

Ja tebe kapiram i slicno cesto razmisljam,ali nije tacno da ljudi sa automaticima manje vole voznju...
Jednostavno,posle 2 sata voznje po centru BG-a,pocne da ti trne noga,da se znojis od poslendjih 500 promena brzina,nema tu uzitka,pocinje nervoza i pocinje da pravi prepreku uzivanju u voznji...
Ja sam neko ko bas voli da vozi kola i uziva u svakom aspektu kola i kada bih mogao,posedovao bih svaku klasu vozila i ni u jednoj ne bih manje uzivao...
Ali kao neko ko od 30.000km godisnje,preko 25.000km predjem po BG-u,jednostavno,nema sanse da ne kupim automatik sledeci put.
Pitanje je i da li bi ti promenio misljenje da dnevno promenis brzinu oko 500 puta...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Guzva po Beogradu nije voznja. To je nuzda da se stigne iz jedne tacke u drugu i tu nema uzitka. Za tu guzvu bih ja prvi najvise voleo da me neko drugi vozi ili da se jednostavno teleportujem.
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Kad bi to bilo tačno onda cela amerika ne bi volela vožnju.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Pricam o licnim afinitetima. Voznja u guzvi je za mene maltretiranje, bilo po Beogradu bilo po Njujorku.
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!