1000 zašto - 1000 zato!
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Moze to krsten elekticar da preveze za minut. Mada, kao zastita akumulatora, mozda je i bolje da ostane tako.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Nesto sad razmisljam, jel imaju sportske verzije standardnih automobila ( M, AMG, RS) neka ojacanja u kabini radi povecane bezbednosti?
Sent from my XT910 using Tapatalk 2
Sent from my XT910 using Tapatalk 2
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Objasnice Markoni, za RS-a konkretno 

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Nemaju... Isto je bezbedan, ako pricamo o pasivnoj bezbednosti, Audi A6 2.0 TDI i Audi RS6 recimo. Te jace verzije mogu imati neke dodatke za ucvrscivanje koseva recimo, ili nekih drugih stvari, usled vece snage. To mozda u nakom procentu moze uticati na bezbednost, ali ako se zakucas u zid sa 60 km/h slicno ces proci i u jednom i u drugom. Kabina kao kabina je ista. Moj Megane je recimo imao jedan dodatak, koji je recimo mene spasio u sudaru, ali ga je imao jer to Recaro sediste nema u sebi vazdusni jastuk, vec bocno postoje samo vazdusne zavese. Ali on je mozda i jedinstven primer za to...
Tapatalk Post
Tapatalk Post
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Tog detalja sam se i setio...
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Aha, hvala 

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Jel ima neko iskustva sa opcijom hladjenja sedista u automobilima?
Kako to funkcionise,jel dobra stvar ili cisto foliranje?

Kako to funkcionise,jel dobra stvar ili cisto foliranje?

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Pa zar im to bas nebi pomoglo,da ih ohladi,provetrava... da brze zarastu!
Mislim nemam pojma nikad nisam imao ni jedno ni drugo!

Mislim nemam pojma nikad nisam imao ni jedno ni drugo!

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Potpuni vrh, hladjenje je bolja stvar od grejanja
Vredi svaku paru, kao i vecina opreme
Vredi svaku paru, kao i vecina opreme

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
A jel ti osetis hladjenje,ili to samo duva cisto da ti se garderoba ne zalepi za kozna sedista!?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Čitao sam da se razlikuje od proizvođača do proizvođača, kod nekih samo duva vazduh koji pokupi iz kabine dok kod nekih duva ohlađen vazduh i ta varijanta je mnogo bolja.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
U Mondeu duva hladno 

- pedja
- član 001
- Postovi: 15353
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Zna li neko koliko se povecava potrosnja gradskog (recimo zglobnog) autobusa, kada radi klima? Koliko inace trose po gradu?
TT
TT
- Uroš S.
- Postovi: 10988
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Mislim da troše oko 40 litara. Tako mi je jednom rekao vozač žutog MAN-a iz donacije.
Sent from my Skate using Tapatalk 2
Sent from my Skate using Tapatalk 2