
Sent from my LG-P880 using Tapatalk
OK, poštujem to što bi vozio ove felne, viđao sam ovog Golfa i felne su odlične, tu nemam zamerke ali za mene je to skarabudž.Jedino bi vozio felne 4x100 na 4x98 glavčinu kad se stave plivajuće podloške (kao što je kod mene na 75ici) ili da se stave distanceri sa prelazima, sve ostalo ne bi. Ali realno ne vrede ovih para.denyl napisao:Dovoljno je da obidjes par stranih foruma pa ces znati o cemu govorim. Busena je i fabricki tako da ovo ne predstavlja problem,nije probuseno kroz to gde je zavareno nego pored. Neznam na koji je to drukciji nacin fabrika izbusila da je sigurnije od ovog,isti kobas. Aluminijum se vari bez problema,gomila zavarenih felni se voza po ovim skrnavim putevima pa nikom nista,do duse i ja sam ih vozio i nikakav problem nisam imao,bitno je samo da se uradi kako treba bez fuseraja.
A 6 - 4, 2 V8 - 2000 GODISTE . PRVA REGISTRACIJA 2003 GODISTE . REGISTROVAN 1 GODINU .DO 5 , 5 , 2015 GODINE . BG TABLICE NA AUDIJU . AUTO BEZ DINARA ULAGANJA . AUDI SLIKAN JUCE 9 MAJA . OVA CENA JE FIKSNA I NEBI SE NIKADA OVAKAV AUDI PRODAVAO U OVOJ CENI JER JE AUTO MENE IZASAO PREKO 10000 EURA SA NORMALNOM REGISTRACIJOM SLEDECI GODINU DANA , SVIM DORADAMA , OPREMOM I SERVISIMA . JEDNOSTAVNO VRHUNSKI ZVUK I SAMA ATRAKTIVNOST, BRZINA I VOZNJA OVOG AUDIJA JE RETKOST I PRIVILEGIJA JEDINO MOZDA AKO IMATE NOVCA I KUPITE POLOVNOG FERARIJA . RAZLOG PRODAJE I OVE CENE JE ISKLJUCIVO ZBOG ODLASKA U INOSTRANSTVO . AUTO U OVOJ CENI JOS DVA DANA POSLE TOGA IDE NA 11000 EURA . potpuno garaziran , nepreprodavan kao 99 posto audija na sajtu, sigurno samo 1 u srbiji i sire i ni jedan vise i nece ga ni biti u ovom motoru sa pravom kilometrazom od 144500 ovom tek razradjenom motoru sto nepostoji i nece ni postojati jel u ponudi nepostoji bilo koji motor audija da nije presao od 200000 pa mnogo , mnogo vise . nebitno je dali u a 6 ili s 6 ili a8 ili koji imaju ove provereno perfektne benzinske motore ili agregate kubikaze 4, 2 v8 kvatro . 144500 predjenih kilometara pravih . tek zarzadjen motor bez ikakve potrosnje od menjanja do menjanja . potpuno nov motor , kompletno ocuvan automobil , jedinstven u ovom godistu kako u ekstrijeru tako u enterijeru , zbunjujuce ocuvan nije nov jer nov postoji samo u salonu automobila i na satu pise 000 km i to nemojte da me pitate jer tada bi audi kao nov kostao otprilike 60000 eura minimum zavisno od opreme ali je audi jednostavno i samo fascinantno ocuvan automobil zato sto nije preprodavan nego unikatno cuvan i garaziran . nikad farban , nikad udaran , ili kacen . audi nema trenutno ni dinara ulaganja jel je u automobil ulozeno dosta novca u redovnom odrzavanju i obavezama kako dolikuje ovakvom automobilu . trap je nov , menjac potpuno nov fantasticno se ponasa . veliki servis uradjen u ovlascenom servisu na 129000 hiljada , tada je uradjen trap, servis redovan menjaca , od tada presao tih 15000 hiljada kilometara u veoma pazljivoj voznji i garaziranom stanju kada automobil nije u voznji . od opreme ima potpuno sve od kompletnih grejaca sedista , napred , nazad , vebasto grejanje, navigaciju u tabli kilometar sata sto je jedinstveno u ovom modelu ,biksenone , grejace ksenona i maglenki, ful digitalnu tek napunjenu klimu , triptonik menjac ,izuzetan audijo koncert sistem , fantastican kvalitet zvuka , cd , sanzeri u gepeku , navigacija u gepeku ,prosireni rubovi , izuzetan skup izduvni sistem jedinstven i jedinstvenog zvuka koji automobilu daje , vrlo , vrlo redak zvuk i jos vecu dodatnu snagu koju ovaj automobil poseduje . izuzetne atraktivne i skupe felne 19 coli sa uparenim pireli gumama dobrih sara dimenzija 255/35,/19 koje audiju daje izuzetno atraktivan izgled . audi nije nizak zato sto nosi felnu 19 . automobil je izuzetno , bolesno i neverovatno brz , prosto ga covek nema gde voziti u grackoj sredini a ni na otvorenom putu . licno vozen 280 kao od sale , po nekim profesijonalnim merenjima kompjutera audi ide do 300 km na sat i sigurno ide bez problema jer smo profesijonalno testirali maksimalnu brzinu . potrosnja nista strasna u odnosu na uzitak i snagu ovog audija . ko je vozijo audija a 6 2, 5 tdi toliko trosi i ovaj audi naravno benzina . primer sipam 4000 dinara predjem 160 kilometara cak i ostrije voznje jer koliko god da ste stalozeni uvek vas automobil i zvuk automobila ili neko od ucesnika u saobracaju natera na malo gasa jer mu je potrebno da se malo izduva motor jacom a znalacki pazljivom voznjom. plin se neisplati stavljati jer bi ga ja stavijo a nemam potrebe jer za ovu snagu i kubikazu nema isplativosti u ustedi a motor je steta pomerati sa fabrickim standardima koje sada ima a funkcijonisu besprekorno ,za ovako opste stanje automobila proizilazi i normalna potrosnja benzina l a na kraju ko vozi ovakav automobil i negleda u nekoj neosetnoj razlici potrosnje goriva . realno ovo je jedini motor 4, 2 v8 u ovoj kilometrazi a ima ih u audiju a 8 vecinom ali su vecinom motori sa skrivenom i izuzetnom vecom predjenom kilometrazom da kazem vec dirani , sa vracanom kilometrazom , necuvani i neodrzavani i sa posebnom manom , visestruko preprodavani . gledajte da razmisljate kao ja jer ovo je audi samo 1 u ovoj seriji u ovakvom generalnom stanju za sada bar u ponudi oglasavanja automobila audija a to mora da se postuje . moze sms a mozete i nazvati ako sam slobodan ja cu se javiti . HVALA
Day Walker napisao:Dobro, da zakljucimo, da li bi ti ovo platio 1300e u ovakvom stanju i stavio na svoj automobil (da ti odgovara raspon rupa)?
TheWickerMan napisao:http://www.polovniautomobili.com/oglas4 ... ro1_munja/
Opis :
A 6 - 4, 2 V8 - 2000 GODISTE . PRVA REGISTRACIJA 2003 GODISTE . REGISTROVAN 1 GODINU .DO 5 , 5 , 2015 GODINE . BG TABLICE NA AUDIJU . AUTO BEZ DINARA ULAGANJA . AUDI SLIKAN JUCE 9 MAJA . OVA CENA JE FIKSNA I NEBI SE NIKADA OVAKAV AUDI PRODAVAO U OVOJ CENI JER JE AUTO MENE IZASAO PREKO 10000 EURA SA NORMALNOM REGISTRACIJOM SLEDECI GODINU DANA , SVIM DORADAMA , OPREMOM I SERVISIMA . JEDNOSTAVNO VRHUNSKI ZVUK I SAMA ATRAKTIVNOST, BRZINA I VOZNJA OVOG AUDIJA JE RETKOST I PRIVILEGIJA JEDINO MOZDA AKO IMATE NOVCA I KUPITE POLOVNOG FERARIJA . RAZLOG PRODAJE I OVE CENE JE ISKLJUCIVO ZBOG ODLASKA U INOSTRANSTVO . AUTO U OVOJ CENI JOS DVA DANA POSLE TOGA IDE NA 11000 EURA . potpuno garaziran , nepreprodavan kao 99 posto audija na sajtu, sigurno samo 1 u srbiji i sire i ni jedan vise i nece ga ni biti u ovom motoru sa pravom kilometrazom od 144500 ovom tek razradjenom motoru sto nepostoji i nece ni postojati jel u ponudi nepostoji bilo koji motor audija da nije presao od 200000 pa mnogo , mnogo vise . nebitno je dali u a 6 ili s 6 ili a8 ili koji imaju ove provereno perfektne benzinske motore ili agregate kubikaze 4, 2 v8 kvatro . 144500 predjenih kilometara pravih . tek zarzadjen motor bez ikakve potrosnje od menjanja do menjanja . potpuno nov motor , kompletno ocuvan automobil , jedinstven u ovom godistu kako u ekstrijeru tako u enterijeru , zbunjujuce ocuvan nije nov jer nov postoji samo u salonu automobila i na satu pise 000 km i to nemojte da me pitate jer tada bi audi kao nov kostao otprilike 60000 eura minimum zavisno od opreme ali je audi jednostavno i samo fascinantno ocuvan automobil zato sto nije preprodavan nego unikatno cuvan i garaziran . nikad farban , nikad udaran , ili kacen . audi nema trenutno ni dinara ulaganja jel je u automobil ulozeno dosta novca u redovnom odrzavanju i obavezama kako dolikuje ovakvom automobilu . trap je nov , menjac potpuno nov fantasticno se ponasa . veliki servis uradjen u ovlascenom servisu na 129000 hiljada , tada je uradjen trap, servis redovan menjaca , od tada presao tih 15000 hiljada kilometara u veoma pazljivoj voznji i garaziranom stanju kada automobil nije u voznji . od opreme ima potpuno sve od kompletnih grejaca sedista , napred , nazad , vebasto grejanje, navigaciju u tabli kilometar sata sto je jedinstveno u ovom modelu ,biksenone , grejace ksenona i maglenki, ful digitalnu tek napunjenu klimu , triptonik menjac ,izuzetan audijo koncert sistem , fantastican kvalitet zvuka , cd , sanzeri u gepeku , navigacija u gepeku ,prosireni rubovi , izuzetan skup izduvni sistem jedinstven i jedinstvenog zvuka koji automobilu daje , vrlo , vrlo redak zvuk i jos vecu dodatnu snagu koju ovaj automobil poseduje . izuzetne atraktivne i skupe felne 19 coli sa uparenim pireli gumama dobrih sara dimenzija 255/35,/19 koje audiju daje izuzetno atraktivan izgled . audi nije nizak zato sto nosi felnu 19 . automobil je izuzetno , bolesno i neverovatno brz , prosto ga covek nema gde voziti u grackoj sredini a ni na otvorenom putu . licno vozen 280 kao od sale , po nekim profesijonalnim merenjima kompjutera audi ide do 300 km na sat i sigurno ide bez problema jer smo profesijonalno testirali maksimalnu brzinu . potrosnja nista strasna u odnosu na uzitak i snagu ovog audija . ko je vozijo audija a 6 2, 5 tdi toliko trosi i ovaj audi naravno benzina . primer sipam 4000 dinara predjem 160 kilometara cak i ostrije voznje jer koliko god da ste stalozeni uvek vas automobil i zvuk automobila ili neko od ucesnika u saobracaju natera na malo gasa jer mu je potrebno da se malo izduva motor jacom a znalacki pazljivom voznjom. plin se neisplati stavljati jer bi ga ja stavijo a nemam potrebe jer za ovu snagu i kubikazu nema isplativosti u ustedi a motor je steta pomerati sa fabrickim standardima koje sada ima a funkcijonisu besprekorno ,za ovako opste stanje automobila proizilazi i normalna potrosnja benzina l a na kraju ko vozi ovakav automobil i negleda u nekoj neosetnoj razlici potrosnje goriva . realno ovo je jedini motor 4, 2 v8 u ovoj kilometrazi a ima ih u audiju a 8 vecinom ali su vecinom motori sa skrivenom i izuzetnom vecom predjenom kilometrazom da kazem vec dirani , sa vracanom kilometrazom , necuvani i neodrzavani i sa posebnom manom , visestruko preprodavani . gledajte da razmisljate kao ja jer ovo je audi samo 1 u ovoj seriji u ovakvom generalnom stanju za sada bar u ponudi oglasavanja automobila audija a to mora da se postuje . moze sms a mozete i nazvati ako sam slobodan ja cu se javiti . HVALA
Honda Civic Sedan, Godiste 2011, 1800 kubika, 140 konja, 35.000km, prvi vlasnik, u garanciji, cena 10.500eur, full oprema bez koze
Na prodaju komarac Tomi, star oko mesec dana, kod mene je pola meseca, fakticki sam prvi vlasnik. Lak za odrzavanje kroz rupice na poklopcu od folije mu spricem jednom nedeljno sipate 0.002 ml krvi ili mu date hranu u vidu nekog organa (prst i slicno). Jednom dnevno voli da se proseta po dvoristu, ne voli drustvo pa mu nemojte ubacivati druge zivotinje u kucicu. Vrlo je poslusan i voli da se igra. Najvise voli da bezi kroz otvore za vazduh ali mu to ne ide od ruke jer je previse debeo (uhranjen). Prodajem ga iskljucivo zato sto mi treba novac. Zamene za ostale zivotinje me ne interesuju, jedva cu se i od Tomija odvojiti. .. : /