Laki021 napisao:
Petica je laksa, brza, ekonomicnija, aerodinamicnija, jednom recju pokidala ma koliko se vi pravili ludi da to priznate, pride jos izgleda zapanjujuce.
Laksa, kada je jeftinija, enterijer je vise u klasi Hyundai Equosa, nego u klasi E premium segmenta, svuda jeftina piknik plastika.
Drugo, tih 40-85kg inicijalne razlike nema veze sa vozilom koje se na kraju proda.
Mercedes dolazi bolje opremljen i sa boljim materijalima, normalno da je i tezi.
Na svim testovima govore kako je pojam tisine, da je nerealno tih auto, sto znaci vrhunska izolacija, koja dodaje kilograme, a Bmw prodaje jeftinog plastikanera za dosta vise para, sve preko marketinga zvanog "kriza srednjih godina": "Nemoj da te lazu, nisi ti penzos, ti si mladi pastuv, jebac presretac i samo za tebe nas adrenalinski zavisniku, evo limuzine od 5 metara".
E220d, koji je brzi i jaci od 520d, trosi manje od istog i ima manju emisiju CO2, pogotovo u 4x4 verziji, a sa tim motorima se proda oko 60% E segmenta.
To je naravno, ako zaista uzimamo fabricke podatke za ozbiljno.
Aerodinamicnija je za 0.01cd, sto je ekstremno decije uopste i pominjati, a vidim da se i oni time hvale, kao da u najmanju ruku ostali imaju 1 cd vise.
Sve ispod 0.05cd nema sanse da se primeti, niti bilo kako odrazi ni u ludilu.
@Delija, pa kada Nemci pocnu da lice na zutace, jebiga...
Raki, samo ako krenu RWD da prave, bez toga ce uvek biti treci, pa makar ga od zlata pravili

Niti ima udobnost, niti ima voznu dinamiku.
Par ljudi koji su vozili ozbiljna kola ceo zivot, i MB i Bmw se slozilo sa mnom, da je Audi c7 zaista dosta iza kada je voznja u pitanju, dok je sve ostalo super.
Jedan od njih je i vlasnik jednog lepog 3.0 tdi quattro-a
