Sve mi je jasno...
@ivan
Ma znam koliko traje, nego jos da idem negde daleko ne mogu i necu. Ne znaci mi to u zivotu trenutno.
Nisam vise klinac od 20god da se time igram. Kada sam bio mladji imao sam lepo benzinca od 2500 koji je koji je isao odlicno.
Sada penzija, dizel/traktor.
Inace to mi i treba, na nizim obrtajima. Svako ko je kupio dizela i hoce da ga vrti u 4000 je budala!
To sto nema para da kupi pravog sportskog benzinca pa misli da je porodicni auto dizel za to jbg...
@ftj
Pa napisao sam da ne ocekjem nista previse.
HKS napisao: 19 Apr 2018, 12:18
Odluci se da li je budala ili nema para.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Pa prvo nema para da kupi sportskog benzinca koga moze da vrti lagano oko 5-6000 a onda kupi dizela pa se istripuje da je kupio ferari pa ga ganja u 4000-5000 e zato je budala!
Covek mora da zna sta je kupio i prema tome da se prilagodi!
Glupost samo takvu si odvalio ovo za 4000 rpm, tako ce I automatik da ga salta kada zatreba snage recimo pri jacem pritisku gasa prilikom preticanja ce da ide na 4000rpm kao nista.
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji
P.s. tako je drugar sa mercedesom operisan od voznje, ali onaj 2.2cdi stvarno cupa iz bunara sa niskih rpm, on tako pun gas od 1500-2500rpm tu vec salta I ide pristojno mecka, al zazire od obrtaja kao da ce se raspasti, a nonstop ga dere, zato I nije uzeo automatika jer po njemu unistava motor stalno na 4000rpm
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji
Niko nije pominjao da ne sme da ode. Ali ne da se stalno vrti u 4000
A to oko konstantne voznje u niskim je stara stvar. Nemam problem sa tim, imam vecinom otvoren put gde se fino "produva" auto.
@bobanr
citaj pre nego sto iznosis "mudre" opaske. cipovanje samo zbog nizih obrtaja. Kada se zavrti na preko 3-4000 tu je manje bitno da li je cipovan ili nije. Svakako ide kao lud...
Zapravo si u zabludi. Dobra mapa pojačava npr. ~2500+rpm, jer je ispod opasno po transmisiju. Ako ima potencijala motor može da dobije i koju stotinu rpm preko 4000, gde je ranije bio mrtav.
Marko niko nije ni rekao da trwba konstantno da se vrti na.4000rpm, ispalo nam je da po tebi to za izbegavanje, ipak nije, sve smo se razumeli idemo dalje
Nidzo dobra mapa treba svuda da daje snage, vec od lergasa maltene, chip koji daju snagu jako kasno je beskoristan osim za trkanje, srednji opseg je najbitniji za svakodnevnu voznju.
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji
Naravno, ja ranije nisam mogao da odrzavam brzinu na ispod 1600rpm u cetvrtoj, sada bez problema i u visim brzinama ide ispod 1500, bez da trese kada dodje do minijaturnog uzgiba.
2-3.5k rpm zakiva, imas osecaj da se vozis u dosta brzem autu.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Nisam u zabludi, kao sto rekoh ok da se gura i u crveno samo ne da se vrti u visokim konstantno.
Da se vratimo na temu. Ono sto je osetno kod svih cipovanih jeste bolji odziv gasa i zivlji auto na nizim obrtajim...
To je ono sto zelim.
Ajmo tema:
Ima li neko da je skoro vozio, probao neki BOX?
Da li je neko probao nove RaceChip modele?