Registracija vozila
Re: Registracija vozila
B92: Vozači ljuti: Ovo je nepotrebno maltretiranje
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1226465
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1226465
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
Za vozacku nije
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
Re: Registracija vozila
Ovo je isto glupost, izdali su mi novu saobraćajnu 2016. koja važi do 2018.Velja napisao:A ako je i zameniš i nekog razloga, datum do kog je validna se prepisuje sa stare.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32204
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
H4wkeye napisao:Poslednja vest je da tablice vaze trajno, nece morati da se menjaju sve dok su upotrebljive. Saobracajna ima rok trajanja tako da ce verovatno samo ona morati da se menja. (osim ako se nekom uredbom to ne promeni).

Tapatalk @ Desire 626
Posetite www.garaza.rs !
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32204
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
Ne mogu da nađem post gde se nenad.fil žalio da je imao problem prilikom registracije auta. Navodno neka vozila više ne mogu da se registruju na 5 osoba već na 4.
Nenad kaže da je rešio odlaskom u drugi tehnički pregled. Da li je neko još imao takav problem?
Nenad kaže da je rešio odlaskom u drugi tehnički pregled. Da li je neko još imao takav problem?
Posetite www.garaza.rs !
Re: Registracija vozila
Verovatno nije imao na Škodi srednji naslon.
Tapatalk
Tapatalk
Re: Registracija vozila
Sad vozi nešto manje valjda, Panda ili Seicento?
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32204
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
Neka bi logika bila razumljiva da ne može za 5 osoba ako nema tri pojasa pozadi. Sa druge strane šta ćemo sa vozilima koja nemaju pojaseve pozadi uopšte? Zna li neko nešto više o tome, neki novi propis?
Posetite www.garaza.rs !
Re: Registracija vozila
Čitao sam o tome ali sam zaboravio detalje.
Suština je da treba da postoji neka baza u Agenciji za bezbednost saobraćaja, i da bi tehnički pregledi upoređivanjem podataka mogli to sami da reše, ali valjda nešto još nije završeno, nisam siguran. Greške su nastale prilikom uvoza polovnjaka.
Ako ti treba naći ću taj SAT časopis.
Suština je da treba da postoji neka baza u Agenciji za bezbednost saobraćaja, i da bi tehnički pregledi upoređivanjem podataka mogli to sami da reše, ali valjda nešto još nije završeno, nisam siguran. Greške su nastale prilikom uvoza polovnjaka.
Ako ti treba naći ću taj SAT časopis.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
Za "novija" vozila ide kako jeste, sva vozila A segmenta 4 mesta, B segment ako ima tri pojasa i naslona 5, za starija vozila onako kako je upisano u saobraćajnoj. Za registrovana vozila uglavnom poštuju ono što piše u saobraćajnoj.
Ja ne mogu da prebacim Espace na 7 sedišta bez atesta jer je upisano 5 iako nisu potrebne nikakve prepravke.
Ja ne mogu da prebacim Espace na 7 sedišta bez atesta jer je upisano 5 iako nisu potrebne nikakve prepravke.
Re: Registracija vozila
Da li si probao da kontaktiraš ABS?
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Registracija vozila
Ma jok, nemam problem da ubacim sedišta po potrebi i ovako, a i zatamnjen je maksimalno pozadi
Re: Registracija vozila
Vozila koja nemaju pozadi pojaseve uopste su registrovana prvi put po tada vazecim ECE pravilnicima (samo za prednja sedista su obavezni) i naravno da dokle god su tehnicki ispravna po tim tadasnjim ECE mogu da nastave da se registruju i voze.trojanac napisao:Neka bi logika bila razumljiva da ne može za 5 osoba ako nema tri pojasa pozadi. Sa druge strane šta ćemo sa vozilima koja nemaju pojaseve pozadi uopšte? Zna li neko nešto više o tome, neki novi propis?
Isto se odnosi i ako imaju obicna svetla a ne halogena. Ili su Euro 2 eko norme a ne Euro 6.
Mogu i dalje da se registruju i voze. I ovde i bilo gde u Evropi moze da se vozi takav auto.
Tako je i sa novijim vozilima, za njih vaze ECE pravila na dan prve registracije. To znaci da ne moze za 5 osoba ako nema pojaseve za 5 osoba i nema naslone za glavu za 5 osoba sada da se registruje.
U buducnosti kada bude usvojena jos neki noviji uslov, ovi sadasnji registrovani se nastavljaju registrovati i voziti a ti novi ce morati da ispune te nove uslove.
Tako je vazilo za ABS (koji je sada obavezan), pa ESP itd.
Sustina je da nema retroaktivnog vazenja danasnjeg tehnickog standarda za auto koji je homologovan ranjie po nekom ranijem standardu.
Problem sa registracijom je nastao iz razloga sto nasa drzava ima nesredjenu administraciju, registre i primenu u praksi koja ne haje mnogo za zakone/pravilnike/norme vec se radi kako se kome i kad cefne (MUP, ABS, tehnicki pregledi, Skupstina koja donosi zakone, Vlada itd).
Propise se nesto retroaktivno, sto je nemoguce ispostovati. Ili se falsiifukuju podaci proizvodjaca vozila iz originalne homologacije i izmisli neka domaca "homologacija" po nekim izmisljenim podacima.
I onda nastanu pravni apsurdi koji se "resavaju" ad hoc Uredbama, dopisima, misljenjima i slicnim pravnim gimnastikama.
Primeri su brojni, od mase vozila i nosivosti, od skracenja vazeceg atesta za plin, od te smisalice sa brojem putnika, od ove ujdurme sa navodnim mehanickim trajanjem tablica, sada ide i ta prica da zastareva cip u saobracajnoj za 7 godina a jos neke budalastine ce se dosetiti.
Pa primeri sa registracijom prikolica na trecu tablicu, pa sa mopedima 49ccm koji su napravno postali motocikli.
Uglavnom logike nema i propisi nisu usaglaseni sto uz haoticno stanje administracije koja tumaci po slobodnoj volji cesto neki propis/zakon nastaju povremeno takve situacije da je gradjanin ostecen.
Za svako vozilo proizvedeno od negde 1968. ili slicno godiste postoji jasna homologacija i nijedno takvo vozilo nije problematicno za registraciju jer je sve kristalno jasno i pise u papirima.
Problem bi mogla da budu vozila proizvedena pre tog vremena, narocito ona pre II svetskog rata ali je to kod nas toliko retko da nije vredno pomena.
Sve sto je navodni "problem" sa vozilima iz zadjnih 50godina je izmisljen vestacki problem koji ne postoji u svetu, i samo ovde administracija ima problema sa vodjenjem registra podataka.
Nebitno da li je to MUP ili ABS ili neko treci konkretno izazivac "problema" evidencije.
- zeljkokg76
- Postovi: 393
- Pridružio se: 19 Okt 2015, 18:49
- Garaža: Honda Civic 1.5T Sport plus, Mazda 2 1.3, Renault Clio IV 1.5 dci, Renault Megane 1.5 dci
- Lokacija: Крагујевац
Re: Registracija vozila
Izgleda da je stvarno, mada dok se ne uverim sledeće godine ne verujem!trojanac napisao:H4wkeye napisao:Poslednja vest je da tablice vaze trajno, nece morati da se menjaju sve dok su upotrebljive. Saobracajna ima rok trajanja tako da ce verovatno samo ona morati da se menja. (osim ako se nekom uredbom to ne promeni).
Tapatalk @ Desire 626
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1226493
P9 Lite
Re: Registracija vozila
Neko me je zvao? [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]
Da, imao sam problem sa zenomobilom seicentom 2007. godiste koji je uvezen kao van i kada je to moglo uredno prebačen u putnicki sa sve homologacijom itd. Vec dve i kusur godine kod mene se uredno registruje.
Problem nastaje u novembru 2016. pri obnovi registracije gde mi u nekom teh. pregledu kazu da necu moci da produzim registraciju već da ću morati u MUP da se cimam jer auto nema 5 pojaseva tj. tri pozadi vec samo dva. Pritom registrovan je za 5 osoba pa je to sad kao ogroman problem.
Na to njihovo genijalno "mi smo veći katolici od Pape" lepo se okrenem, odem u jedan lanac teh.pregleda kod kojih sam registrovao puno automobila, platim malo više, i rešim sve za pola sata.
Što se tiče toga sta vozim, mislim da nema smisla da se oglasavam jer se to kod mene menja kao vreme. Trenutno poslednjih nekoliko meseci vozim zenomobil jer drugi auto nemam, u potrazi sam za istim.
Cifra je od 8-10k evra a mozda se nategnem pa uzmem i nešto novo za jedno 16k ali ne verujem.
Gledam dizela od 2010-11. na gore, preko 100ks, tempomat obavezan i najmanje c segment. Ako ima neko neku preporuku, neka viče. [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Da, imao sam problem sa zenomobilom seicentom 2007. godiste koji je uvezen kao van i kada je to moglo uredno prebačen u putnicki sa sve homologacijom itd. Vec dve i kusur godine kod mene se uredno registruje.
Problem nastaje u novembru 2016. pri obnovi registracije gde mi u nekom teh. pregledu kazu da necu moci da produzim registraciju već da ću morati u MUP da se cimam jer auto nema 5 pojaseva tj. tri pozadi vec samo dva. Pritom registrovan je za 5 osoba pa je to sad kao ogroman problem.
Na to njihovo genijalno "mi smo veći katolici od Pape" lepo se okrenem, odem u jedan lanac teh.pregleda kod kojih sam registrovao puno automobila, platim malo više, i rešim sve za pola sata.
Što se tiče toga sta vozim, mislim da nema smisla da se oglasavam jer se to kod mene menja kao vreme. Trenutno poslednjih nekoliko meseci vozim zenomobil jer drugi auto nemam, u potrazi sam za istim.
Cifra je od 8-10k evra a mozda se nategnem pa uzmem i nešto novo za jedno 16k ali ne verujem.
Gledam dizela od 2010-11. na gore, preko 100ks, tempomat obavezan i najmanje c segment. Ako ima neko neku preporuku, neka viče. [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]
Sent from my SM-G935F using Tapatalk