
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
+1 samo bez "volim i ja dizel"ftj napisao:Volim ja dizel al da se ne lažemo, zvuk nikad neće biti ni blizu pa čak ni oni od 6 cilindara. Na konstantnom gasu mogu biti i tiši ali pri ubrzanju nikako, a o samom tonalitetu da ne pričam.
Zavisi od auta do auta. Zavisi od izolacije, od motora i auspuha.trojanac napisao:Kad ste se već uhvatili zvuka, koliko se uopšte u kabini čuje zvuk motora, a koliko je do auspuha?
Ma ne znaju benzinasi sta valjaNexT napisao:Ja volim zvuk dizela pri ubrzanju, kada pocne da sisti turbina...
Pa benzinac ima još nekih prednosti: jeftiniji, lakši, tiši, manje vibracija, veci opseg obrtaja. A kad se upari veci opseg obrtaja sa automatskim menjacem, prednost u medjuubrzanju se topi. Bio je test u SAD, 2011 Passat 2.5 sa 170-ak konja ima bolje medjuubrzanje 80-120km/h u D od 2.0 TDI 140KS. Dizelu je trebalo 6-7% više vremena, a 25% više u odnosu na Accord sa 2.4L i 180ks.Floyd napisao:Cinjenica jeste da danas savremeni dizeli stoje rame uz rame sa benzincima, cak su u nekim segmentima i bolji (potrosnja, emisija co2, medjuubrzanja)...
U toj situaciji benzinci mogu da se ponose jedino prefinjenijim zvukom