
Izveštaji o pouzdanosti automobila
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: TUV - izveštaji o pouzdanosti automobila
Da, da, da... vidiš... Mora da je to.Floyd napisao:Pouzdanost automobila najcesce zavisi od nacina eksploatacije.
Posto su ovde uglavnom navedeni penzionerski modeli koji se paze i maze, a pritom i ne preterano kompleksni, onda je sve jasno.

Japanci su u vrhu pouzdanosti kako god da se priča okrene, već godinama i po svim i svačijim statistikama. Naravno, nije to jedini kvalitet koji kola mogu posedovati, ali da su kola iz Japana u proseku najpouzdanija, to svako zna.
Re: TUV - izveštaji o pouzdanosti automobila
Jel piše negde kojom metodologijom su došli do ovih podataka?
Nisam siguran na čije se podatke odnosila informacija, da li TUV ili ADAC, da se računaju samo vozila pokupljena sa kvarom na putu. Tu je kvaka što neki proizvođači imaju svoj road assistance pa ih ne pokupi regularan šlep, i automatski ne ulaze u statistiku.
Nisam siguran na čije se podatke odnosila informacija, da li TUV ili ADAC, da se računaju samo vozila pokupljena sa kvarom na putu. Tu je kvaka što neki proizvođači imaju svoj road assistance pa ih ne pokupi regularan šlep, i automatski ne ulaze u statistiku.
Re: TUV - izveštaji o pouzdanosti automobila
Ne sporim ja kvalitet japanaca ali kazem da je po nekoj verovanoci lakse da se sjebe sportski, kompleksan auto nego jedna Agila ili Alto.Sloba napisao:Da, da, da... vidiš... Mora da je to.Floyd napisao:Pouzdanost automobila najcesce zavisi od nacina eksploatacije.
Posto su ovde uglavnom navedeni penzionerski modeli koji se paze i maze, a pritom i ne preterano kompleksni, onda je sve jasno.
Japanci su u vrhu pouzdanosti kako god da se priča okrene, već godinama i po svim i svačijim statistikama. Naravno, nije to jedini kvalitet koji kola mogu posedovati, ali da su kola iz Japana u proseku najpouzdanija, to svako zna.
Alta sam vozio i on je recimo kompleksan malo vise nego Jugo...uz to kvalitetno odradjen i eto recepta za uspeh.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: TUV - izveštaji o pouzdanosti automobila
Hteo sam da kažem da centrala hoće da pogreši jednom, ali ne i sto puta.
Nisu na listama uvek na vrhu kola poput Alta, ali su uvek kola iz Japana. Ne može biti ni slučajno, a ni namešteno. Na kraju krajeva, svaki japanski auto, koliko god jednostavan bio, ima pandama iz Evrope pa se lako može videti gde je ko.
Sent from my HTC One V using Tapatalk 2

Sent from my HTC One V using Tapatalk 2
Re: TUV - izveštaji o pouzdanosti automobila
Japanci imaju drugaciju filozofizu biznisa, i posledicno su i rezultati takvi. Pouzdanost po pravilu nije upitna.
S40 i Carisma su sa iste proizvodne trake, NedCar francusko- holandska- svedska koprodukcija kako kog % udela koje godine, sa primesama Micubisija koji je podario prvi benzinski motor sa direktnim ubrizgavanjem goriva u putnickom autu.
I to u oba modela, Carisma i S40, Reno je podario dizel koji ide u oba modela, Volov je podario karoseriju i sasiju kao i neke motore a pre svega turbo benzince.
Fabrika je mnogo puta menjala proizvodni program a i vlasnistvo, ukljucujuci da je bila i pretezno drzavna firma u pojedinim periodima.
S40 i Carisma su sa iste proizvodne trake, NedCar francusko- holandska- svedska koprodukcija kako kog % udela koje godine, sa primesama Micubisija koji je podario prvi benzinski motor sa direktnim ubrizgavanjem goriva u putnickom autu.
I to u oba modela, Carisma i S40, Reno je podario dizel koji ide u oba modela, Volov je podario karoseriju i sasiju kao i neke motore a pre svega turbo benzince.
Fabrika je mnogo puta menjala proizvodni program a i vlasnistvo, ukljucujuci da je bila i pretezno drzavna firma u pojedinim periodima.
Re: TUV - izveštaji o pouzdanosti automobila
Nakrkajte vi u tog vašeg Alta ili Carizma pola tone krompira, pa terajte tako od Ivanjice na pijac k'o što se tera Vektra ili Pasat. Da im vidim tu pouzdanost posle 10ak godina... 

Re: TUV - izveštaji o pouzdanosti automobila
Pasat nece ni docekati 10 godina da se ne pokvari vise puta do tada.
Odavno Pasata nema na listama gde se pominje rec pouzdanost.
ali zato VW servis ima u svakom selu
Kao sto se sa liste vidi Golf Plus srecom nije kao Pasat.
Interesantno je da i ranije Pasat je bio na dnu lestvice u VW gami modela po pouzdanosti, kao tokom ere Golfa 2.
Malo cudi da Audi i Bmw nisu u top listi Tifa s obzirom na cenu i premijum imidz dok Porse kao i ranije briljira.
Odavno Pasata nema na listama gde se pominje rec pouzdanost.

ali zato VW servis ima u svakom selu

Kao sto se sa liste vidi Golf Plus srecom nije kao Pasat.
Interesantno je da i ranije Pasat je bio na dnu lestvice u VW gami modela po pouzdanosti, kao tokom ere Golfa 2.
Malo cudi da Audi i Bmw nisu u top listi Tifa s obzirom na cenu i premijum imidz dok Porse kao i ranije briljira.
Re: TUV - izveštaji o pouzdanosti automobila
Da li mislis da je Lexus prost automobil?Floyd napisao:Ne sporim ja kvalitet japanaca ali kazem da je po nekoj verovanoci lakse da se sjebe sportski, kompleksan auto nego jedna Agila ili Alto.Sloba napisao:Da, da, da... vidiš... Mora da je to.Floyd napisao:Pouzdanost automobila najcesce zavisi od nacina eksploatacije.
Posto su ovde uglavnom navedeni penzionerski modeli koji se paze i maze, a pritom i ne preterano kompleksni, onda je sve jasno.
Japanci su u vrhu pouzdanosti kako god da se priča okrene, već godinama i po svim i svačijim statistikama. Naravno, nije to jedini kvalitet koji kola mogu posedovati, ali da su kola iz Japana u proseku najpouzdanija, to svako zna.
Alta sam vozio i on je recimo kompleksan malo vise nego Jugo...uz to kvalitetno odradjen i eto recepta za uspeh.
Pa je na dosta listi pouzdanosti 1. ili 2. sa Hondom...
Jednostavno,dosta drugaciji pristup automobilima i naravno da nece u istim stvarima biti najbolji.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: AW: TUV - izveštaji o pouzdanosti automobila
Heroj, ja nisam komentarisao Lexus nego modele sa liste koju je okacio Trojanac...konkretno top 5.
Gesendet von meinem GT-N7000 mit Tapatalk 2
Gesendet von meinem GT-N7000 mit Tapatalk 2
Re: TUV - izveštaji o pouzdanosti automobila
Brate,nemoj dzabe da gledas onaj 2. post,jer je to objavilo osiguravajuce drustvo listu vozila koji najmanje aktiviraju osiguranje...
To nema veze sa pouzdanoscu i ne znam ko je to uopste tako protumacio,svaka mu cast.
To nema veze sa pouzdanoscu i ne znam ko je to uopste tako protumacio,svaka mu cast.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: TUV - izveštaji o pouzdanosti automobila
Ako smeš, kaži to ispred banjičke pijace -završio bi u gepeku za sređenim prasićima...ljubitelj napisao:Pasat nece ni docekati 10 godina da se ne pokvari vise puta do tada.
- Gaginh0
- Postovi: 9554
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: TUV - izveštaji o pouzdanosti automobila
Mislis ovo? Gledajte od 1:15mr.Big napisao:Nakrkajte vi u tog vašeg Alta ili Carizma pola tone krompira, pa terajte tako od Ivanjice na pijac k'o što se tera Vektra ili Pasat. Da im vidim tu pouzdanost posle 10ak godina...

http://www.youtube.com/watch?v=m_j_vRzsBQQ
Re: TUV - izveštaji o pouzdanosti automobila
Pa Golf nije Pasat, odranije poznato vlasnicima i jednog i drugog modela pogotovu iz tog doba. Golf je bio premija za Pasata po pouzdanosti godinama.
Na pijaci sa prasicima je veliko pitanje da li ima uopste jedan potpuno ispravan auto pa makar to bio i Pasat
A kamoli da se 10 godina vozio bez jednog kvara.
Sada ozbiljnije, Pasat je daleko miljama od japanske ponude po kvalitetu merenom pouzdanosti rada pogotovu u kategoriji prvih 5-7 godina.
TUV je sirova statistika bez obrade, prosto zbir pojedinacnih izvestaja sa tehnickih pregleda na vise miliona uzoraka i kao takva vrlo relevantna.
Imao sam prilike da se druzim sa 2 VWa godinama, i znam sta im valja i sta im ne valja iz ugla vlasnika od 0km.
Na pijaci sa prasicima je veliko pitanje da li ima uopste jedan potpuno ispravan auto pa makar to bio i Pasat

A kamoli da se 10 godina vozio bez jednog kvara.
Sada ozbiljnije, Pasat je daleko miljama od japanske ponude po kvalitetu merenom pouzdanosti rada pogotovu u kategoriji prvih 5-7 godina.
TUV je sirova statistika bez obrade, prosto zbir pojedinacnih izvestaja sa tehnickih pregleda na vise miliona uzoraka i kao takva vrlo relevantna.
Imao sam prilike da se druzim sa 2 VWa godinama, i znam sta im valja i sta im ne valja iz ugla vlasnika od 0km.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32201
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: TUV - izveštaji o pouzdanosti automobila
Stručnaci "TUV": "Tojota" najuspešniji brend
"Tojota" je najuspešniji brend, barem kada je mišljenje stručnjaka iz nemačke agencije za tehničku inspekciju "TÜV" u pitanju. U svom poslednjem izveštaju, predstavljenom pre nekoliko dana, "TÜV" je među 50 najpouzdanijih automobila stavio čak 29 koji pripadaju brendu "Tojota" i to u više starosnih kategorija
Da stvar bude još bolja za japansku kompaniju, na listi je čak 20 modela uspelo da se nađe među prvih 10 (u više kategorija), dok je najveća čast pripala "Prijusu", koji je osvojio prvo mesto u konkurenciji vozila starih 4-5 godina.
Što se ostalih kategorija tiče, u onoj od dve do tri godine starosti, "Tojotini" modeli uspeli su da zauzmu čak četiri mesta među prvih deset. Radi se o "Avensisu", "Prijusu", "Jarisu" i "iQ-u".
"Prijus" se pokazao kao model sa najmanje kvarova u kategoriji vozila starih 4,5 godina, dok su mu se tik iza leđa našli "Auris" i "Korola", koji su zauzeli treće i četvrto mesto. Kada se radi o nešto starijim modelima, "Verso" i "RAV4" modeli su se takođe prilično dobro pokazali.
"Tojota" je inače i ranije dobijala ovo priznanje, tako da ovaj proizvođač već poprilično uživa u tituli pouzdanog proizvođača, čiji modeli pokazuju dugotrajnost i izdržljivost. Treća godina za redom je kako "TÜV" dodeljuje ovo priznanje "Tojoti", čime je jedan od najvećih proizvođača automobila na svetu dobio potvrdu za uloženi napor i trud u proizvodnji što boljih vozila.
Izvor: Blic - Moj auto
"Tojota" je najuspešniji brend, barem kada je mišljenje stručnjaka iz nemačke agencije za tehničku inspekciju "TÜV" u pitanju. U svom poslednjem izveštaju, predstavljenom pre nekoliko dana, "TÜV" je među 50 najpouzdanijih automobila stavio čak 29 koji pripadaju brendu "Tojota" i to u više starosnih kategorija
Da stvar bude još bolja za japansku kompaniju, na listi je čak 20 modela uspelo da se nađe među prvih 10 (u više kategorija), dok je najveća čast pripala "Prijusu", koji je osvojio prvo mesto u konkurenciji vozila starih 4-5 godina.
Što se ostalih kategorija tiče, u onoj od dve do tri godine starosti, "Tojotini" modeli uspeli su da zauzmu čak četiri mesta među prvih deset. Radi se o "Avensisu", "Prijusu", "Jarisu" i "iQ-u".
"Prijus" se pokazao kao model sa najmanje kvarova u kategoriji vozila starih 4,5 godina, dok su mu se tik iza leđa našli "Auris" i "Korola", koji su zauzeli treće i četvrto mesto. Kada se radi o nešto starijim modelima, "Verso" i "RAV4" modeli su se takođe prilično dobro pokazali.
"Tojota" je inače i ranije dobijala ovo priznanje, tako da ovaj proizvođač već poprilično uživa u tituli pouzdanog proizvođača, čiji modeli pokazuju dugotrajnost i izdržljivost. Treća godina za redom je kako "TÜV" dodeljuje ovo priznanje "Tojoti", čime je jedan od najvećih proizvođača automobila na svetu dobio potvrdu za uloženi napor i trud u proizvodnji što boljih vozila.
Izvor: Blic - Moj auto
Posetite www.garaza.rs !