



Čekaj, imao si situaciju da desnom kočiš, a levom daješ gas??Stjepa napisao:
U toku obucavanja voznje sam imao situaciju gde sam desnu drzao na kocnici a levom opsluzivao kvacilo i gas po potrebi. Da ne objasnjavam situaciju, ali znam da moze kad zatreba.
Mislim da to nece tako funkcionisati, bas sam danas pitao asistenta na masinskom. Moze da funkcionise ako kocis jedan tocak, koji slajfuje, ako zakocis oba kocnica ce pojesti onaj moment koji se prebaci sa tocka koji proklizava. To funkcionise na torsen diferencijalu koji radi na malo drugacijem principu.ljubitelj napisao: Kod auta sa zadnjim pogonom i kada nema sper a ima manuelni menjac moze se uz pomoc rucne kocnice simulirati rad spera i ponekad izvuci i sa jednim tockom.
Nisam jurio, covek je inace vestak i vozio je svasta nesto, ali bio sam bas tamo nekim drugim poslom pa mi je to palo na pamet jer znam da to kod torsen difa pise u uputstvu. A ovo sto si ti napisao je zaista neka filigranska tehnika.ljubitelj napisao:Nisi bas morao da juris asistenta osim ako ima iskustva kao vozac sa tom tehnikom voznje a iz odgovora se vidi da i nije bas iskusio taj trik.
To je dugo poznata tehnika i primenjivala se uspesno na tipicnim modelima sa zadnjim pogonom kod nas kao sto su pezejci, lade, i mnogi drugi sa klascinim dobos kocnicama.
Tehnika se sastoji u tome da dajes gas u impulsima i povlacis rucnu takodje u impulsima ali tako da stalno drzis pritisnuto ono dugmence na vrhu poluge.
Uz malo srece i vise osecaja za balans moze se toliko malo prikociti da motor moze da savlada rucnu a opet rucna da spreci da se jedan tocak potpuno u prazno bez otpora okrece.
Nekada je dovoljno samo malo da se taj jedan ukoci a onda i onaj drugi ima samo malo obrtnog momenta na sebi ali dovoljno da pokrene.