Stranica 2 od 6
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Poslato: 29 Dec 2012, 16:20
od Texonja
perfiko napisao: Koji je najbolji dodatak jelima? Golf, a šta bi drugo!
Koji su najbolji sokovi?
Pa Golf!

Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Poslato: 29 Dec 2012, 16:25
od mirko alvirko
Vi anti -VW ste poznati po humoru

Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Poslato: 29 Dec 2012, 16:30
od Texonja
Pobrk'o si me sa nekim.
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Poslato: 29 Dec 2012, 16:37
od mirko alvirko
Izvinjavam se .Autor je napisao "video sam jednog starog Golfa 1 pa me je zaintrigiralo vise o hedzbeku"
-odakle li mu samo ta asocijacija ?Zar nije mogao da vidi jednu staru 101 i da pocne razmisljanje na tu
temu?
Opet kazem ideje su se ostvarivale mnogo ranije ali nisu potpuno realizovane u ovaj pojm hedzbek
kakavog danas znamo -a to je danas auto c klase ,namnejne za sve uslove eksploatacije (gradske,duga
putovanja ,dovoljno prostran ,ne preterano velik -multfunkcionlan)
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Poslato: 29 Dec 2012, 16:57
od perfiko
Mirko, nabroj mi molim te pet različitih automobila, a da to nisu Golf 1, Golf 2, Golf3, Golf 4, Golf 5, Golf 6 i Golf 7.

P.S. Slavko , ne šapući.
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Poslato: 29 Dec 2012, 18:32
od mirko alvirko
Dobri ste momci .srecni praznici

Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Poslato: 29 Dec 2012, 19:57
od mr.Big
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Poslato: 29 Dec 2012, 20:38
od profesorPROST
mirko alvirko napisao:Odgovor na tvoju zeljuj je - nema idejnog tvorca u jednom coveku ,kompaniji ..Ova ideja se
razvijala,oblikovala sa vise strana da bi se realizovalu u onom modelu za koga ceo svet kaze -da! to je
hedzbek !On je sjedinio sve ove elemente koje je autor izdvojio na pocetku ..mada je mozda to i fiat 128
samo prokleti nemacki novinari uticase da se taj extra kvalitet Fiata ne odrzi.
Fiat 128 je hedžbek isto koliko i Mercedes 190 (W201)
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Poslato: 29 Dec 2012, 20:46
od mirko alvirko
Hahah to sam i ja rekao izvesnom Perfiku na prvoj strani ..morao sam malo da se nasalim na tu temu

Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Poslato: 29 Dec 2012, 21:45
od perfiko
Ne šapući!

Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Poslato: 29 Dec 2012, 22:08
od mirko alvirko
perfiko napisao:mirko alvirko napisao:Koliko ja znam niko hedzbek nije dovodio u vezu za Fiatom(zastavom) vec je prica pocela od Golfa.
Ako je Fiat(zastava 101) bio auto za duga putovnja,dovoljno prostran za porodicu,visenamski ,uz to extra kvalietan sto je sve sustina ove price onda je on bio medju pionirima.
Koliko ja znam... ne znaš.
Izvini , ali morao sam.
Hajde da mi molim te objasniš, ako je golf udario temelje zašto se onda koristi engleska a ne nemačka reč za taj temelj? Pa da krenemo dalje...
Znači ovde se ne radi o tome koje je najuspešniji hatchback (a i to je veliko pitanje da li je baš Golf I), već ko je
idejni tvorac tog koncepta. A to Golf svakako nije. Čak ga je jedna Zastava preduhitrila. Dakle, već si promašio
suštinu ove priče.
A kad smo kod dugih putovanja, prostora i višenamenosti, i ekstra kvaliteta, golf ima eventualno jednu karakteristiku, a u najmanje jednoj navedenoj ga "kec" dobija.
Svaki Golf (pa i Golf prve generacije) ima mnogo dobrih "strana" tako da mu nije potrebno dodavati one zamišljene. I bez toga on je Golf.
Na
prvo pitanje sam ti odgovorio -mnogi pojmovi,kovanice dolaze sa engleskog govornog podrucja i ne moraju da imaju dodirnih tacaka sa mestom gde je nastao hatchback..kao sto je i ovde slucaj.
Drugo ,rekao si "Cak ga je i Zastava preduhtrila".Pa zastava je licenca Fiat-a 128 ,bolja da si rekao da je Fiat nosio tu ideju i osobine hatch -a kakvog danas znamo ..znaci i tu si se zaleteo i grdno pogresio.
Trece,a ja postavljam pitanje gde su se ti elemnti izgubili kod Fiata ako je on nosilac koncepta hatch-a .Posto slusam da ljudi govore o nekoj Golf klasi ,gde se to izgubila ta ideja u medjuvremenu.Evo vidis ja smatram da je rodonacelnik hatch kocepta realizovan u Golf 1( iako ti mislis da je to u spaceku i diani ,ili renult 5 ..gde sam ti i tu rekao da se radi valjda o super mini automobilu sto hatch nebi trebao da bude).
Cetvrto .koliko je Golf 1 imao osobina ,tj. kvaliteta -ti si rekao jednu ,a zastava ga dobija bar u toj jednoj .Tu si diskreditovao sebe da ja nemam sta vise da odgovaram ovde .Bolje ti ide ovaj humor nego neka argumentovana rasprava.
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Poslato: 29 Dec 2012, 22:43
od RS TEAM
Ipak je Mirko veliki istoričar automobila, emisija, časopis.....i ako on kaže da je da je G1 onda je G1, koga briga što su svi drugi imali takav auto pre VW
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Poslato: 29 Dec 2012, 22:50
od mirko alvirko
RS Team legendo,kralju otkud ti sta ima ?

Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Poslato: 30 Dec 2012, 13:11
od Xepoj87
Lepo vam je Geza odgovorio...
Kakav crni Golf,taj je okasnio par decenija za taj koncept...
Ako cemo iskreno,model koji se i dalje nalazi cesto na ulicama,a hecbek je,jeste Renault 4...
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Poslato: 30 Dec 2012, 15:27
od ljubitelj
Kao prvo Golf 1 je jedan od najgorih ikada pravljenih VWa po kvalitetu a ionako nema nikakve veze sa VW jer je cist plagijat Audija koji je jos pre nego sto je VAG nastao imao auto takvog tehnickog resenja.
U to vreme VW je furao svoj fazon sa zadnjim pogonom i K modelima.
Fiat, Renault, Citroen, Peugeot i sirom sveta (japanci) su naveliko imali zakoseni zadnji kraj modele, a cak i SFRJ je imala nekoliko takvih modela ( po licenci doduse) u proizvodnji i to pre nego sto je uopste postojalo ime Golf kod VWa.
Fiat 127 je bio automobil godine kada je VW imao Golf 0 (u masti)..
Inace, hatch back je izraz koji su Englezi i Japanci koristili za svoje modele jer su uglavnom i pravili takve za siroke mase. (cak je i maleni holandski Daf imao hatch pre Golfa 1).
VW je decenijama poznata firma koja kasni po 10 godina za ostalima i rado kopira tudja resenja pa o inovacijama i VWu u istoj recenici nema smisla govoriti a pogotovu u doba 70tih.
Oni su tek tada saznavali da auto moze da ima cetiri (4) vrata za putnike
Danas ima cak i VW poneku novotariju kao resenje koje su sami osmislili.
A tek sada kada kupuje kineske licence ima da postanu novi "izumitelj"
heDZbek inace ne postoji kao pojam.