Stranica 2 od 13
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 05 Feb 2013, 14:42
od NexT
ne bih rekao da je problem do nasih...
Fiat je svesno prodavao taj auto da im fabrika ne bi zvrjala prazna. Komponente su verovatno skupljli sta im je ostalo od Klasika/Z10 i uzimali najjeftinije sto im je trebalo.
Kako moze nas covek da ti bude odgovoran za losu farbu kada prethodno programirani roboti farbaju kola?
njihova greska je skladistenje, ali za ostalo imas garanciju...
500L ce biti druga prica, jer Fiat nece dozvoliti sebi blam na svetskom trzistu. Balkan je toliko nebitan da su mogli i drvene tockove da stavljaju.
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 05 Feb 2013, 14:45
od mirko alvirko
Moze da se farba u manje slojeva sto je i radjeno..ja kad sam trebao da farbam "bok" po osnovu kaska..rekli mi nemamo vasu boju ?! na kraju mi ofarbali rukom jedva sam isterao do kraja da mi farbaju u komori.Stedelo se i stavljalo kao nekad kod Yuga ..inace taj classic je isao u prodaju uporedo i u Italiji i to skoro do 2011 koliko se secam znaci pravih delova je bilo
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 05 Feb 2013, 14:47
od Bax
Taj auto je rucno lakiran.
No to nije samo po sebi problem, vec da bizgov koji ga lakira, ne zna to da uradi, a Fiat kontrolor to aminuje.
Sent from my Amiga 500, using Kickstart 1.2
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 05 Feb 2013, 14:53
od mirko alvirko
Ugradili su delove loseg kvaliteta i to ono sto je najbitnije -mehanika ..i to su uradili lose i ofrlje ..ipak se Yugo do juce tamo pravio a odjednom je trabalo sklopiti 30 hiljada classica..uigravanje po ledjima naroda ovde kao i uvek ...sada citam u novinama za svaki sraf na fiat 500l postoji kontrola ugradnje (sertifikat) i to dovoljno govori..
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 05 Feb 2013, 15:34
od mr.Big
Izgleda da je kvalitet PC-a opadao vremenom, kako su se prebirale i trošile zalihe delova za ugradnju. Ovaj moj je isperučen pod nekim trocifrenim fabričkim brojem (nisu mi papiri pri ruci) u maju '09 -odmah pri početku kragujevačke montaže.
Zaista je apsolutno ispravan i deluje pedantno montiran...
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 05 Feb 2013, 15:49
od Paja
Bax druže, mislim da preteruješ.
Kupio si najjeftiniji auto na tržištu za koji si znao da mu je cena spuštena nekoliko hiljada €, video si prilikom preuzimanja mane na laku pa si ga preuzeo, pre kupovine si video ili si mogao videti da je lošiji kvalitet plastika, sedišta.. pa si odlučio da ipak kupiš taj auto.
Dalje bio si svestan ili si morao biti svestan da kupuješ auto koji na placu stoji bar godinu dana u najgorim mogućim uslovima - cele mesece na suncu i cele mesece pod snegom, pa si odlučio da ga kupiš. Znao si da PC od početka ima problema sa lakom....da ne nabrajam više.
Problem sa gumama je problem koji je nastao lošim skladištenjem i tu si žrtva slabe zaštite kupaca u Srbiji što svi pa i Fiat koriste. Svi oni računaju da kupac neće imati volje, para, vremena... da ih tuži, pa se ponašaju bahato. Nije to ništa novo. Ogiju su to probali da urade sa letvom, ali su se nameračili na pogrešnog.
Da li si uopšte prijavio problem sa kvačilom?
Generalno classic vozila bilo kog proizvođača su lošijeg kvaliteta od "originala". To svi znamo i komentarisali smo nebrojeno puta.
Mislim da u celoj priči ima i faktora nerealnih očekivanja. Npr ja nisam očekivao ništa dobro kada sam kupovao punta, pa sam valjda zbog toga i zadovoljan.
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 05 Feb 2013, 16:49
od Bax
Pajo, druze imam ja dve Astre Classic, pa nisu pipnute 60.000km, obe.
Samo su na jednoj zamenjene plocice.
Bio sam ja svestan svega, sem da cu dobiti auto sa toliko propusta.
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 05 Feb 2013, 17:57
od ljubitelj
Punto Klasik je proizvod FAS, fabrike u stranom vlasnistvu (vecinskom) i tu nema nista bitno domace od uticaja u odlucivanju do izrade delova.
Punto se odavno godinama unazad ne proizvodi velikoserijski, i povucen je iz prodaje u Evropi. Punto Klasik se ne prodaje u Evropi jer ne ispunjava vazece tehnicke standarde, izmedju ostalog.
Sklapanje u KG se vrsi od delov (post) produkcije dobavljaca rezervnih delova posto se odavno ugasila proizvodnja originalnih za prvu ugradnju.
Punto nije model gde je kvalitet prioritet, nije bio ni kada se pojavio na trzistu a generalno ta kategorija vozila spada u ekonomik klasu.
Mislim da su ocekivanja prevelika ali je cinjenica da nov auto treba da izgleda i da funkcionise kao nov auto.
Koliko ja pratim do sada jedini stvarni problem u funkcionisanju vozila su ostecene gume dok je sve ostalo normalno, uobicajeno i resava se kroz proceduru garantnog roka.
Subjektivni vizuelni kvalitet plastike nije predmet garancije i ne predstavlja manu ili neispravnost vozila.
Tih 30.000 PC su zapravo bila testna probna proizvodnja dok je 500L nesto sasvim drugo. Pravi se po tehnickim propisima i normama izrade razvijenih trzista pa shodno tome je i celokupni proces drugacije postavljen.
Ukljucivo i kontrole pre ugradnje, tokom ugradnje i zavrsnu kontrolu.
Druga je i cena 500L u odnosu na PC.
Sve ovo ne zato da ti stajem na muku, nego prosto objasnjenje da PC nije auto za koji treba imati visoka ocekivanja kvaliteta izrade.
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 05 Feb 2013, 18:40
od Bax
Molim te, u kojoj danasnjoj fabrici sme ovakvo lakiranje da ode u prodaju?
Mislim i jogurt je jeftin, pa ga reklamiras i dobijes novi kad se ukiseli...
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 05 Feb 2013, 18:46
od starac vujadin
Imao sam Punta Classic dve godine i nikad nikakav problem sa autom nisam imao. U mom okruženju takođe ima dosta vlasnika i nikakve probleme nemaju.
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 05 Feb 2013, 19:36
od Paja
Urekao sam Punta. Mal pre mi crkoše oba oborena svetla. Vozio sam ko rođak sa sela sa dugim, ali sam ih spustio do max.
Sutra kod majstora.
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 05 Feb 2013, 19:41
od milosdoktorabs
Ja sam imao dva PC,benzinac i mjet.Ovaj prvi,prva serija kada je poceo da izlazi iz Kragujevca kao takav,kupljen 2009 a ovaj drugi 2010 god.
Sta sam primetio,bolja farba na benzincu i nekako cini mi se da je utegnutiji.
Meni su u garantnom roku menjali viljuske i jos nesto oko menjaca,ne secam se.Kod benzinca je sve jos uvek kao i prvo dana.Dakle mislim da je razlika u kvalitetu postojala a najvise je zavislia od smene do smene
Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 05 Feb 2013, 19:45
od Saša
Za mesec dana moj Puntić puni dve godine i takođe sam jedan od veoma zadovoljnih vlasnika. Svaki auto (pa i moj) ima poneki sitan problemčić, no ne treba dozvoliti da to pokvari zadovoljstvo već ga rešiti u okviru garantnog roka, odnosno istrajati u ostvarivanju svojih prava. Jbg, ipak je ovo Srbija i treba biti na sve spreman i svašta očekivati...
Btw, u vezi dugog stajanja automobila: svaki dan u prolasku gledam jednog crnog novog Puntića izgleda zaboravljenog u zatvorenom auto salonu/objektu bivše "Zastave promet" u Temerinskoj ovde u Novom Sadu. Ima na njemu dobra dva-tri prsta prašine, stoji tamo sigurno 3 godine, ako ne i više. Znam da je ta firma propala/u bankrotu, ali mi nije jasno kako to da su baš potpuno zaboravili na njega... I taj će jednog dana verovatno završiti kod nekog srećnog vlasnika, gume su mu sigurno odavno za bacanje...

Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 05 Feb 2013, 20:21
od Geza
Primetio sam da taj ima dobre felne.

Re: Kvalitet našeg Punta
Poslato: 05 Feb 2013, 20:22
od Saša
Stvarno? To nisam video, obzirom da ga uvek gledam iz auta u pokretu...
