Stranica 2 od 8

Re: Polovnjak ~10Ke

Poslato: 27 Jul 2013, 01:04
od sebekkg
imas tiptronic i dsg. normalno je da ako gledas automatik samo ici na dsg, a i u to ide servis automatika ako ga vec vlasnik nije odradio, a za cenu servisa mozes pitati dragvorl-a.

Iskreno golf v ili golf 6 sa 2.0tdi novijim motorom naravno je dobra kupovina ili za golf6 1.4tsi bi bila dobra merka.

Iskreno ne znam kako ti se svidja 159-ka, za 8-9000e mozes naci top primerak.

Re: AW: Polovnjak ~10Ke

Poslato: 27 Jul 2013, 01:05
od Floyd
Golf 5 GTI ;)

Gesendet von meinem GT-I9505

Re: Polovnjak ~10Ke

Poslato: 27 Jul 2013, 01:09
od Wolfy
Hvala sebekkg ;)
@ Floyd,a njegova eksploatacija ? Odrzavanje/gorivo/kasnija prodaja ? To je auto koji nece biti duze od 12 meseci (doduse jos nijedan to nije uspeo :uf: ) tako da...

Re: AW: Polovnjak ~10Ke

Poslato: 27 Jul 2013, 01:13
od Floyd
Kazes da volis jake automobile i automatik a to ti je najbolja opcija za tu lovu. Premium za tu cenu ne bih gledao jer ces tesko naci nesto da vredi. Mozda neki japanac? Honda Civic Type R?

Gesendet von meinem GT-I9505

Re: Polovnjak ~10Ke

Poslato: 27 Jul 2013, 01:17
od Wolfy
Ma volim ja jake automobile,ali to su vise M5/6 GranTurismo Porschei I to :D
Ali,sada mi treba samo nesto,da vozim nekih max godinu dana,dok ne uzmem nesto od gore navedenog :)
Tako,da ciljam na auto bez ikakvih ulaganja,gradske potrosne <10l,kubikaza <2.0,a priori dizel ...

Re: Polovnjak ~10Ke

Poslato: 27 Jul 2013, 01:20
od Scuderia
Ma uzmi golfa 5 tdi, ko da je uopste bitno koji je auto ako si siguran da ces ga menjati za godinu dana. Ovaj je dizel, trosi malo, ide solidno, pouzdan, brzo ces ga prodati u Srbiji, mozes dobar da nadjes za 7-8k i da ti jos 2 ostane za ne daj Boze i to je to.

Re: AW: Polovnjak ~10Ke

Poslato: 27 Jul 2013, 01:28
od Floyd
Slazem se sa Scudijem...5ica TDI deluje kao ok opcija. Mislim da za 8k mozes naci dobar primerak 1.9 (pa chip) ili 2.0.

Gesendet von meinem GT-I9505

Re: Polovnjak ~10Ke

Poslato: 27 Jul 2013, 01:39
od Wolfy
Znaci po vama je Golf V ispred BMW 1 ?

Re: Polovnjak ~10Ke

Poslato: 27 Jul 2013, 01:55
od ftj
Praktičniji, veći i bolji enterijer a bmw zabavniji za vožnju. I nekako mi bmw kec ima više šanse da nije prešao 200k km.

U svakom slučaju pucaš dosta visoko za tu cifru tj. u toj klasi najčešće mora bar još koja hiljada da se potroši na održavanje. Ako ti je limit 10k ja bih uzeo nešto za ispod 9 i ostavio pare za neko ulaganje.

btw. šta podrazumevaš pod veliki servis na bmwu?

Re: Polovnjak ~10Ke

Poslato: 27 Jul 2013, 02:40
od Kuzmanovic
Posto se radi o prelaznom resenju, i moj glas ide Golfu V TDI ali sa manuelnim menjacem, zbog lakse prodaje. Realno, strpi se tih 6 meseci, godinu dana i onda uzmi automobil koji ti odgovara u potpunosti.

Re: Polovnjak ~10Ke

Poslato: 27 Jul 2013, 09:30
od pedja
Ako je situacija takva, tj prelazni period nije dugačak, ja bih otišao u drugu krajnost. Naime, gledao bih da uzmem što jeftiniji automobil, koji zadovoljava neke osnovne preduslove (klima, broj vrata, vrsta goriva, okvirna snaga...). Još ako postoji neki proveren solidan auto, po preporuci. Znam da je stariji polovan auto mačka u džaku, ali... Ako se plati 2, 3 ili 4k eur, gubitak na vrednosti pri preprodaji je minimalan. Vredeo on kao polovan 3k ili 10k, može mu otići plivajući, kompresor klime (na službenom GV je vrisnuo na manje od 100kkm) ili ko zna šta.
Problem je tu konj-magarac situacija (posle 5ice), "renome" koji auto nosi (koji meni nije baš bitan) itd... međutim, najbitnije je da je gubitak minimalan, dok se ne postigne cilj.


TT

Re: Polovnjak ~10Ke

Poslato: 27 Jul 2013, 09:55
od BobRock
Wolfy, upao si u klasicnu situaciju, gde po meni ne mozes jeftino proci. Kupio si odlicnog BMWa, platio ga dobro, jer je od poznanika, a i vredi te pare, ulozio da ga dovedes u tip-top stanje i posle svega ga prodajes. Trziste ne vrednuje previse sve to sto si ti ulozio, tako da je gubitak na prodaji veliki.

Sa druge strane, kupovina jos jednog polovnjaka, sa planom prodaje posle godinu dana, opet moze biti ne tako mali gubitak, kad ukljucis ulaganje i gubitak na prodaji. Mislim da cifra posle tih godinu dana nece biti mala kad uracunas sve troskove i gubitke na prodaji, odrzavanju, registraciji i ne daj Boze neplaniranim kvarovima. Po mom misljenju ce to sve biti skupa igranka, a s obzirom da razlika izmedju tih 10.000 koj planiras da das i prodjane cene tvog BMW-a nije drasticna, i jos kad ukalkulises dodatne troskove, mislim da se to moze pokazati kao losija varijanta i da je mozda racionalnije da potrazis izvore sredstava na drugom mestu (banka, pozajmica...)

P.S. I moj favorit je Golf V, razmisli i o Oktaviji, dobro drze cenu.

Re: Polovnjak ~10Ke

Poslato: 27 Jul 2013, 09:57
od Risto
wolfy, ja bi razmislio i u ovom pravcu o kojem prica pedja :think:

em sto bi imao vise novca za ulaganje u posao a sa druge strane bi imao manji gubitak u evricima... ja kapiram da se dobar polovan kompakt koji je recimo 2008. godiste moze naci za korektan iznos. ja sam gledao i ovog sx4, nije u savrsenom stanju, ali mi se cinio kao korektan primjerak za taj novac:

http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... x_se_plus/

mozda da vidis i brava, auto za svoje godiste i kilometrazu kosta tepsiju ribe a mislim da ce se kod nas fiat lako prodati jer je jeftin:

http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... namic_srb/

razmisli o svemu, imas dovoljno vremena, vjerujem da mozes naci dobar auto po korektnoj cijeni...

Re: Polovnjak ~10Ke

Poslato: 27 Jul 2013, 11:08
od dag81
BobRock napisao:Wolfy, upao si u klasicnu situaciju, gde po meni ne mozes jeftino proci. Kupio si odlicnog BMWa, platio ga dobro, jer je od poznanika, a i vredi te pare, ulozio da ga dovedes u tip-top stanje i posle svega ga prodajes. Trziste ne vrednuje previse sve to sto si ti ulozio, tako da je gubitak na prodaji veliki.

Sa druge strane, kupovina jos jednog polovnjaka, sa planom prodaje posle godinu dana, opet moze biti ne tako mali gubitak, kad ukljucis ulaganje i gubitak na prodaji. Mislim da cifra posle tih godinu dana nece biti mala kad uracunas sve troskove i gubitke na prodaji, odrzavanju, registraciji i ne daj Boze neplaniranim kvarovima. Po mom misljenju ce to sve biti skupa igranka, a s obzirom da razlika izmedju tih 10.000 koj planiras da das i prodjane cene tvog BMW-a nije drasticna, i jos kad ukalkulises dodatne troskove, mislim da se to moze pokazati kao losija varijanta i da je mozda racionalnije da potrazis izvore sredstava na drugom mestu (banka, pozajmica...)

P.S. I moj favorit je Golf V, razmisli i o Oktaviji, dobro drze cenu.

Apsolutno, ako ti treba za posao novac onda je pozajmica od banke, drugara... najbolje resenje.
Ili prodas BMWa i kupis auto od 5-6k eura i radis posao, ako je vec za posao potreban novac.
Mislim koja je svrha prodati auto 15.000e, kupiti drugi za 10.000e uloziti oko 1000e odmah, ostaje ti 4000e raspolozivo i to sve zbog 6 meseci-ne kontam bas racunicu i situaciju. Za te pare se ne prodaje dobar auto, ako cemo realno. Jedino ako nije po sredi nesto trece.

Znaci moj predlog prodas ovaj, kupis eto i neki G V, a ne mora, za 6-7k eura, sto je stariji manje gubi na vrednosti znaci neko 2006-2007., a posle ces ga uvaljati za slicne pare, ili spustis 400-500e i prodas ga odmah(takav je Golf kod nas samo daj cenu). Ili nista ne diras, a za pare se snadji na drugom mestu.

Re: Polovnjak ~10Ke

Poslato: 27 Jul 2013, 11:42
od Wolfy
Hvala momci ;)
@ftj,napisao sam na temi o BMW-u ,sta u Stefanovicu podrazumevaju veliki servis I za koji "kusur" :glavomuzid:

Ni ta ideja o jeftinijem polovnjaku nije uopste losa,dapace...

@Dag,BobRock pa sigurno da ga ne bih prodavao za tako male pare,to nema sanse.Dobro znam koliko je on mene kostao,i znam da toliko necu dobiti,ali necu da ga poklanjam to sigurno :) A,i hocu da pocnem da sam sebe izdrzavam,a bez pomoci mojih ja ne mogu da izdrzavam 535,nikakako....On godisnje kosta bar 5.500e,a nas je dosad kostao....