Fiat Punto 1.2 8v hladan teže pali
Re: Fiat Punto 1.2 8v hladan teže pali
Ok videcu probacu to sa klemom pa cu da vidim sta se desava neznam i drugi su mi govorili za senzor radilice ali kazu da on zeza da nece da pali kad je vruc motor hvala svima puno pa cu javiti sta je bilo i kako.pozzz
Re: Fiat Punto 1.2 8v hladan teže pali
Senzor radilice pravi problem kada je vruc, obicno leti na preko 40C i vrelom motoru.
Probaj da palis tako da das kontakt, sacekas da odradi svoje pumpa za gorivo, skines kontakt pa opet das i sacekas pa tek onda pokrenes motor.
Opisani problem direktno podseca na umanjeni pritisak goriva u magistralnom vodu, a to je obicno posledica propustanja nepovratnog ventila u pumpi goriva.
Nepovratni ventil sadrzi kuglicu koja se "pojede" povrsinski ili zbog prljavstine nedovoljno zaptiva tako da pusta gorivo da iscuri nazad u rezervoar.
Stoga treba nekoliko dodatnih sekundi da pumpa ponovo napuni ispraznjen sistem napajanja gorivom, magistralni vod i potisne vazduh koji je usao.
Probaj da palis tako da das kontakt, sacekas da odradi svoje pumpa za gorivo, skines kontakt pa opet das i sacekas pa tek onda pokrenes motor.
Opisani problem direktno podseca na umanjeni pritisak goriva u magistralnom vodu, a to je obicno posledica propustanja nepovratnog ventila u pumpi goriva.
Nepovratni ventil sadrzi kuglicu koja se "pojede" povrsinski ili zbog prljavstine nedovoljno zaptiva tako da pusta gorivo da iscuri nazad u rezervoar.
Stoga treba nekoliko dodatnih sekundi da pumpa ponovo napuni ispraznjen sistem napajanja gorivom, magistralni vod i potisne vazduh koji je usao.
Re: Fiat Punto 1.2 8v hladan teže pali
Probacu i tako da vidim jel moze pumpa za gorivo da se ocisti kazu da mozda ima prljavstine pa i zbog toga da zeza.
Re: Fiat Punto 1.2 8v hladan teže pali
Juce je upalio bez verglanja ali je bilo hladnije vreme ja sam neznam do cega je sta tako zeza.
Re: Fiat Punto 1.2 8v hladan teže pali
Pozdrav svima malopre sam palio auto i otvorio sam haubu gledao sam oko kablove da neki ne probija i od napred gde su dve bombine,na jednoj bombini sto ulaze dva kabla za svecice onako svetli na trenutke jel moguce da je ta bombina probila pa ako ste bi mi pomogli da vidim sta je.
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Fiat Punto 1.2 8v hladan teže pali
Probaj ovo sto sam ti vec bio rekao, gledaj kakve su varnice sa ove dobre bobine i gledaj kakve su sa te druge. Imas dve bobine svaka snabdeva dve svecice.BAJKER napisao:Skini kabl sa svecice pa prinesi bloku motora i verglaj, gledaj da li baca varnicu ako baca vrati pa skini sledeci pa tako redom cisto da proveris da li svaka svecica dobija struju, moze biti i do bobina.

Re: Fiat Punto 1.2 8v hladan teže pali
Ok probacu tako pa cu da vidim sta je i kako je moguce da je bombina i nekad oce da mi secne u voznji videcu da probam sa drugom bobinom da nadjem mozda i ona zeza pa ne baca dovoljno stuju pa auto ne pali.
Re: Fiat Punto 1.2 8v hladan teže pali
Trebao si odmah da opises sve greske u radu, mnogo je lakse kada se znaju tacne informacije i nista ne precuti.kanaj napisao:nekad oce da mi secne u voznji
Menjaj obe bobine pre nego sto potpuno otkazu i stane auto, ovo je vec n-ti slucaj sa Fiatom za koji znam da su problematicne bobine. Ne znam da li je samo slucajnost ili konstrukciona greska ali se ponavlja takav kvar kod razlicitih vlasnika.
Re: Fiat Punto 1.2 8v hladan teže pali
Jeste ponekad oce da secne u voznji ok zamenicu bobine pa cu da vidim sta je i kako je.pozdrav
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Fiat Punto 1.2 8v hladan teže pali
Poslednji cilindar ti je do menjaca.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money