Država je donela uredbu i dala rok ljudima da prebace volan u roku od 2 godine, a sada ta godina ističe, a većina volana je ostala još na desnoj strani. Postoje ljudi koji bi i dalje vozili automobile sa desnim volanom što ja podržavam. Iako sam 4 godine vozio takvo vozilo smatram da bi bilo pametno povećati cenu osiguranja za ta vozila ( koja su uvezena i registrovana sa volanom na desnoj strani )kao što je urađeno i u Engleskoj za vozila sa volanom na levoj strani,bez zabranjivanja dalje registracije i slično pa kome se isplati neka vozi.
Slažem se sa tobom da postoje mnoge frankeštajn verzije automobila, to bi se naprimer rešilo donošenjem zakona da svako kome je vozilo prepravljano mora ići na dodatne tehničke preglede,ateste u zavisnosti od "zahvata" na automobilu i da majstor koji je vrši prepravku mora staviti svoj pečat i potpis na listu u kojoj je naznačeno šta je menjano, sa kojim delovima,poreklo delova, kada i sl, ali to je naučna fantastika ....
@Laki021
Laki ja sam nju uzeo 2008 , bila je stara 4 godine i imala nešto ispod 60.000km, stvarno bez greške automobil.Tada je u Nemačkoj tog godišta i te kilometraže bila oko 10.000e. Mene je ovde u Srbiji na ime izašla tada 5800e.Dok sam sakupljao delove za prebacivanje nabavljao sam delove sa boljom opremom od ove moje sadašnje ( npr fabrički nosač telefona na tabli, retrovizori sa pokazivačima pravca, majstor koji prebacuje volan će mi ugraditi i zeder....) tako da će me stajati malo više od planiranog ,ali opet kada se sve stavi na papir biću u + i pored toga, ipak sam je vozio 4 godine bez greške, a nisam puno ni prešao tako da ću još da je vozim tj. zadržavam je za mene, nije za dalju prodaju
