Stranica 2 od 2

Re: Ljustenje laka metalik boje - C5 2011. godiste

Poslato: 10 Dec 2015, 00:44
od Saša
Meni je isto krenuo nedavno da se ljušti lak na braniku odmah ispod levog fara. Za sada su to dve male površine veličine recimo zrna pasulja (jedna/odnosno druga je i još manja od toga) i moraću to nekako da bar lokalizujem. Prilikom puškiranja sam jednom prilikom primetio da je samo krenulo, moguće da sam to zeznuo i držanjem pištolja previše blizu.

TT

Re: Ljustenje laka metalik boje - C5 2011. godiste

Poslato: 11 Dec 2015, 02:49
od WEST 014
Ne mora da znaci da je farban naknadno. Moze da bude da je fabricki lak loseg kvaliteta. Ne znam u konkretnom slucaju za taj auto ali recimo kolegin Bravo 2010 ili 2011 god, oljustio se na haubi, braniku, zadnji rubovi. Auto komplet u prvoj boji, prav kao strela. Puno tragova od pticijih pozdrava sa nebesa, takav auto samo 24 sata da je u garazi, i da se ne vozi zimi da bi se sacuvao. A gledao sam kad farbaju napolju, sa jako jeftinim setovima, i to drzi 4-5 godina bez ljustenja. Jedino sto bode oci sto takav lak obicno usahne i ne izgleda lepo i ''jedro'' :D Ali i to moze da se ''zategne'' u odredjenoj meri.


Ovo nije nesto strasno, kako je neko rekao lepo da je na udaru kamencica, rizle, musica, i jos kojecega.
Ja bih sacekao jos malo pa onda nasao dobrog majstora i prefarbao nekim keramickim lakom. Pogotovo branike i haubu.
Zato nije cudo videti neki Audi ili Mercedes, BMW u prvoj boji, sa 300 000 auto puta, a sve stoji kako treba.

Re: Ljustenje laka metalik boje - C5 2011. godiste

Poslato: 11 Dec 2015, 09:40
od Altair
WEST 014 napisao:Zato nije cudo videti neki Audi ili Mercedes, BMW u prvoj boji, sa 300 000 auto puta, a sve stoji kako treba.
Kako mislis zato, jer imaju taj keramicki lak?

Re: Ljustenje laka metalik boje - C5 2011. godiste

Poslato: 11 Dec 2015, 10:40
od schonenk
Saša napisao:Meni je isto krenuo nedavno da se ljušti lak na braniku odmah ispod levog fara. Za sada su to dve male površine veličine recimo zrna pasulja (jedna/odnosno druga je i još manja od toga) i moraću to nekako da bar lokalizujem. Prilikom puškiranja sam jednom prilikom primetio da je samo krenulo, moguće da sam to zeznuo i držanjem pištolja previše blizu.

TT
Ne verujem, bas sam obratio paznju, 8 od 10 zastava10 ima to ljustenje laka.

Re: Ljustenje laka metalik boje - C5 2011. godiste

Poslato: 11 Dec 2015, 10:47
od Saša
Meni je to tek skoro krenulo. Primetio sam baš prilikom puškiranja u autoperionici, bio sam nalepio nekih insekata i koječega po braniku i morao sam to duže "tretirati", pa se bojim da to nisam ipak zeznuo držanjem pištolja na suviše maloj udaljenosti... Plus, tu baš stalno lupaju insekti i kamenčići, pa nije ni čudno... :zbunjen:

Re: Ljustenje laka metalik boje - C5 2011. godiste

Poslato: 11 Dec 2015, 18:15
od Sloba
To hoce (plus pozuteli i matirani farovi) na kolima sa juga Italije, a dobar deo polovnjaka dolazi bas odatle.

Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua

Re: Ljustenje laka metalik boje - C5 2011. godiste

Poslato: 11 Dec 2015, 18:41
od elMaestro
Cuh to na jos mesta, valjda zbog vlaznosti vazduha ili tako nesto.

Послато са Nexus 4 уз помоћ Тапатока

Re: Ljustenje laka metalik boje - C5 2011. godiste

Poslato: 11 Dec 2015, 18:44
od Sloba
Ispece ih sunce. U Nemackoj za 20 godina napolju ne mogu da se uniste farovi i farba koliko za pet moze u Italiji, Grckoj, Spaniji...

Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua

Re: Ljustenje laka metalik boje - C5 2011. godiste

Poslato: 11 Dec 2015, 22:30
od WEST 014
Altair napisao:
WEST 014 napisao:Zato nije cudo videti neki Audi ili Mercedes, BMW u prvoj boji, sa 300 000 auto puta, a sve stoji kako treba.
Kako mislis zato, jer imaju taj keramicki lak?
Da. Imaju lak izuzetne tvrdoce. Nisam siguran da to imaju svi modeli, ali recimo vecina. Svi sa kojima sam se ja susretao su imali jako tvrd lak, i normalno je da takav lak bude daleko otporniji na spoljasnje uticaje. Mog nekadasnjeg audija sam prao sa masinom koja samo sto ne sece beton, nikad nista. Hauba je posle 11-12 godina bila skoro kao nova. Naravno zavisi gde se vozi i slicno. Ali eto moje iskustvo je takvo. Da imam pare, sutra bih auto oterao da se lepo obuce u keramiku(mada nije zreo za farbanje), i ostavio malo kore, da mogu da se igram kasnije :)

Jos da dodam, da moze da bude na Citroenu da je sama podloga losa a ne lak. Jer dosta vozila sa vrlo mekanim lakovima poput mog trenutnog auta nisu sklona ljustenju. Ubije ih rizla, oteras u perionicu kao da su ga smirglali, pojede ga pticije govno,ali da se ljuste nece. Bas cu pitati nekoga od iskusnih farbara za misljenje.



Sloba napisao:To hoce (plus pozuteli i matirani farovi) na kolima sa juga Italije, a dobar deo polovnjaka dolazi bas odatle.

Mnogo ih dodje iz Italije sa skroz izgorelim lakom na krovu i haubi, i naravno ocajnim farovima. :plusone:
Ali bolje da izgori na krovu, nego da izgori patos kao polovnjacima iz Austrije. :D :D