Ljustenje laka metalik boje - C5 2011. godiste
Ljustenje laka metalik boje - C5 2011. godiste
Pozdrav svima,
Danas sam prometila na autu da je lak na nekim mestima poceo da se ljusti. Zapravo na 3 mesta, dva su na spoju branika i zadnjeg krila iza zadnjeg tocka a jedan je ispod fara. Probacu da posaljem slike. Kao da se skida tanakbsloj lakabi ostaje mat farba ispod. Na jednom mestu je to kruzic od nekih 3cm precnika a napred je malo ispred fara ali tu pored ima i sitnih tackica kao vazduh ispod laka i kao da ce tek da se oljusti. Auto nije udaran sigurno, ne znam kada je ovo pocelo da se desava jer smo ga kupili pre mesec dana ali ovo mu je fabricka farba... sva 3 mesta su na tri razlicita dela automobila ali uglavnom je to ivica branika ili krila pa na gore se siri... da li imate ideju zbog cega se desilo ovo, da li se to i ranije desavalo kod citroena i kako da sprecim dalje sirenje? Sad se plasim da ne izbije i na haubi ili krovu na primer...auto je 2011. godiste
Danas sam prometila na autu da je lak na nekim mestima poceo da se ljusti. Zapravo na 3 mesta, dva su na spoju branika i zadnjeg krila iza zadnjeg tocka a jedan je ispod fara. Probacu da posaljem slike. Kao da se skida tanakbsloj lakabi ostaje mat farba ispod. Na jednom mestu je to kruzic od nekih 3cm precnika a napred je malo ispred fara ali tu pored ima i sitnih tackica kao vazduh ispod laka i kao da ce tek da se oljusti. Auto nije udaran sigurno, ne znam kada je ovo pocelo da se desava jer smo ga kupili pre mesec dana ali ovo mu je fabricka farba... sva 3 mesta su na tri razlicita dela automobila ali uglavnom je to ivica branika ili krila pa na gore se siri... da li imate ideju zbog cega se desilo ovo, da li se to i ranije desavalo kod citroena i kako da sprecim dalje sirenje? Sad se plasim da ne izbije i na haubi ili krovu na primer...auto je 2011. godiste
- Prikačeni fajlovi
-
- Screenshot_2015-12-06-15-22-21-1.png (397.97 KiB) Pogledano 12159 puta
-
- q5x-201512.jpg (128.92 KiB) Pogledano 12159 puta
Re: Ljustenje laka metalik boje - C5 2011. godiste
Ako je auto 2011., a vi ste ga kupili pre mesec dana, znaci da niste prvi vlasnici? Nije on morao da bude udaran, dovoljno da je zakacen na parkingu, sto je neizbezno i da su (lose) ofarbali branike. Ja bih iskreno iskljucio fabricku gresku, bar iz mog iskustva sa francuzima.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32154
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Ljustenje laka metalik boje - C5 2011. godiste
Pozdrav i dobrodošla.
Ne znam istoriju automobila ali može vrlo lako biti da je farban i lakiran na tim delovima. Možda su farbani samo branici, to se često radi pre prodaje automobila. I taj lak je lošiji ili nije dobro urađeno pa je počelo sad da se pokazuje. Znam za nekoliko slučajeva da je novi lak posle određenog vremena počeo da se ljušti.
Svakako izbegavajte pranje pod pritiskom. Konsultujte se sa nekim ko se bavi time. Trebalo bi da može da proceni o čemu se radi i kako da se popravi.
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
Ne znam istoriju automobila ali može vrlo lako biti da je farban i lakiran na tim delovima. Možda su farbani samo branici, to se često radi pre prodaje automobila. I taj lak je lošiji ili nije dobro urađeno pa je počelo sad da se pokazuje. Znam za nekoliko slučajeva da je novi lak posle određenog vremena počeo da se ljušti.
Svakako izbegavajte pranje pod pritiskom. Konsultujte se sa nekim ko se bavi time. Trebalo bi da može da proceni o čemu se radi i kako da se popravi.
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ljustenje laka metalik boje - C5 2011. godiste
Farbano 100%, karakteristicno kada se ne ostavi auto u komori dovoljno i los kvalitet laka. Dakle nije fabricka boja.
Послато са GT-N7100
Послато са GT-N7100
Re: Ljustenje laka metalik boje - C5 2011. godiste
Hvala na dobrodoslici
Ali ima i na 2 od 4 krila i na oba branika, sve na sastavu krila i branika + ovo ispod fara. Nemoguce da su i sva krila farbana i branici. Konkretno ima na prednjem levom krilu i na zadnjem desnom. U zadnje 2 godine znam da nije farban 100% jer smo ga kupili od prijatelja. Inace ga je odrzavao u ovlascenom Peugeot servisu gde radi moj kum koji kaze da je motor u perfektnom stanju, sto nas je i privuklo, a ovo smo tek kasnije primetili.

Ali ima i na 2 od 4 krila i na oba branika, sve na sastavu krila i branika + ovo ispod fara. Nemoguce da su i sva krila farbana i branici. Konkretno ima na prednjem levom krilu i na zadnjem desnom. U zadnje 2 godine znam da nije farban 100% jer smo ga kupili od prijatelja. Inace ga je odrzavao u ovlascenom Peugeot servisu gde radi moj kum koji kaze da je motor u perfektnom stanju, sto nas je i privuklo, a ovo smo tek kasnije primetili.
- Uroš S.
- Postovi: 10986
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Ljustenje laka metalik boje - C5 2011. godiste
Šta je tu nemoguće?
- starac vujadin
- Postovi: 11442
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Ljustenje laka metalik boje - C5 2011. godiste
Koliko nelogičnih i nepovezanih inputa i outputa u dva posta... 

Re: Ljustenje laka metalik boje - C5 2011. godiste
Ako mozes da mi kazes samo koji su to nelogicni i nepovezani inputi i outputi, nije problem da ih razjasnim, samo sto ne razumem bas tvoj post?starac vujadin napisao:Koliko nelogičnih i nepovezanih inputa i outputa u dva posta...
Re: Ljustenje laka metalik boje - C5 2011. godiste
Ofarbani branici i krila su dobar dan pogotovo ako auto provodi zivot u bgu.
- starac vujadin
- Postovi: 11442
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Ljustenje laka metalik boje - C5 2011. godiste
Malo sam se šalio, ali povezuješ stvari na pogrešan način jer ti je lakše da okriviš auto nego nešto drugo.
Kada se džumbus raspetlja stvari stoje ovako:
- auto je 2011. godište;
- kupili ste ga od prijatelja pre mesec dana;
- misliš da auto sigurno nije udaran...zato jer to neko rekao ili zato što znaš od prvog dana tog auta;
- prijatelj je imao auto dve godine, te ni on nije prvi vlasnik;
- misliš da auto nije farban jer je tvoj prijatelj imao auto dve godine...iako je auto 2011. godište;
- misliš da je nemoguće da je auto farban na različitim stranicama...iako je auto 2011. godište, a prijatelj je imao auto dve godine;
- kum u servisu je rekao da je mašina u odličnom stanju, ali kakve to veze ima sa limarijom;
Inače, moj prijatelj ima C5 malo starijeg od vašeg, stoji mu napolju u Bul. despota Stefana, pere ga jednom u dva meseca i ptice mu non stop seru po autu što je razlog da ga redovno kritikujem zbog takvog stava prema autu...ali nema nikakvog traga ljuštenju boje.
Moj kuma je kupila Stila od najboljeg prijatelja, kolege s posla, sede jedno preko drugog...nafarbao je priču da je auto besprekoran, piskarko svaku glupost u servisnu knjižicu da bi ostavio utisak urednosti, a kuma se ne vadi od majstora svakih 10 dana već godinu dana, a drugar joj se pravi lud,a ona je suviše fina da mu kaže u lice i stid je što je ispala naivna.
U svakom slučaju moraćete kod farbara i da uradi posao kako treba. Nema tu mnogo filozofije.
Kada se džumbus raspetlja stvari stoje ovako:
- auto je 2011. godište;
- kupili ste ga od prijatelja pre mesec dana;
- misliš da auto sigurno nije udaran...zato jer to neko rekao ili zato što znaš od prvog dana tog auta;
- prijatelj je imao auto dve godine, te ni on nije prvi vlasnik;
- misliš da auto nije farban jer je tvoj prijatelj imao auto dve godine...iako je auto 2011. godište;
- misliš da je nemoguće da je auto farban na različitim stranicama...iako je auto 2011. godište, a prijatelj je imao auto dve godine;
- kum u servisu je rekao da je mašina u odličnom stanju, ali kakve to veze ima sa limarijom;
Inače, moj prijatelj ima C5 malo starijeg od vašeg, stoji mu napolju u Bul. despota Stefana, pere ga jednom u dva meseca i ptice mu non stop seru po autu što je razlog da ga redovno kritikujem zbog takvog stava prema autu...ali nema nikakvog traga ljuštenju boje.
Moj kuma je kupila Stila od najboljeg prijatelja, kolege s posla, sede jedno preko drugog...nafarbao je priču da je auto besprekoran, piskarko svaku glupost u servisnu knjižicu da bi ostavio utisak urednosti, a kuma se ne vadi od majstora svakih 10 dana već godinu dana, a drugar joj se pravi lud,a ona je suviše fina da mu kaže u lice i stid je što je ispala naivna.
U svakom slučaju moraćete kod farbara i da uradi posao kako treba. Nema tu mnogo filozofije.
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Ljustenje laka metalik boje - C5 2011. godiste
Koliko vidim ljusti se samo na plastici ? Nista ja tu ne bih dirao osim sto bih premazao bezbojnim lakom za nokte, tako sam kod sebe radio i po limu i ne siri se.
Re: Ljustenje laka metalik boje - C5 2011. godiste
Razumem ja tebe, i sve to sto ti pricas, nisam ni u jednom trenutku rekla nesto drugo. Znam da je nas prijatelj drugi vlasnik i da ON sigurno nije farbao auto zadnje 2 godine, to 100% znam, a za prvog naravno da ne znam, samo kazem da nije farban sigurno u zadnje dve godine (tako sam i napisala), a sta je bilo 2011. to ce ga sam Bog znati...
Stanje motora sam onako usput pomenula, u smislu da nas je to privuklo najvise kod nejga pa nam ovo nije ni bilo bitno jer se takoreci ne vidi uopste dok ne gurnes nos kod tocka, ali sad nesto preturam po glavi zadnja 2 dana da li postoji mogucnost da se javi i na haubi i krovu pa sam se malo uplasila... sigurno da cemo otici kod nekog da pogleda i da nam da savet cime da ga sredimo, a da to po mogucstvu ne bude prefarbavanje. Imamo uz njega original ono za "zamazivanje" ako ga negde malo zakacis, pa mozda sa tim da se premaze, to mu dodje nesto kao crni lak...
Stanje motora sam onako usput pomenula, u smislu da nas je to privuklo najvise kod nejga pa nam ovo nije ni bilo bitno jer se takoreci ne vidi uopste dok ne gurnes nos kod tocka, ali sad nesto preturam po glavi zadnja 2 dana da li postoji mogucnost da se javi i na haubi i krovu pa sam se malo uplasila... sigurno da cemo otici kod nekog da pogleda i da nam da savet cime da ga sredimo, a da to po mogucstvu ne bude prefarbavanje. Imamo uz njega original ono za "zamazivanje" ako ga negde malo zakacis, pa mozda sa tim da se premaze, to mu dodje nesto kao crni lak...
- starac vujadin
- Postovi: 11442
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Ljustenje laka metalik boje - C5 2011. godiste
Sve što je farbano na tom autu će verovatno početi da "radi" pre ili kasnije. Verovatno se radi o onom što je Ivan napisao...žurba da se posao odradi što brže. "To" za zafarbavanje je ok za tačke i ogrebotine i to u ograničenom broju slučajeva, a kada biste to radili sa ovakvim površinama to bi bilo optički još gore. Posavetujete se šta da radite, ali verovatno će opcija biti ili farbanje ili ništa da ne radite i da se saživite s tim.
- rele
- Postovi: 389
- Pridružio se: 07 Maj 2012, 21:11
- Garaža: Honda CB 750 Four K,Ducati Scrambler F.T,Honda Monkey,Cupra Formentor,Fiat 500C
- Kontakt:
Re: Ljustenje laka metalik boje - C5 2011. godiste
Farbano i zato se ljusti lak,postoji puno faktora koji uticu na kvalitet farbanja a ljudski faktor je posebna prica.
Kvalitetno farbanje uz prethodno skidanje doticnog laka je jedino pravo resenje.
Godiste je totalno irelevantno sto se tice kolicine farbanja na nekom autu,ja sam radio dosta mladjih vozila koja su prakticno komplet farbana ali u 3-4 navrata( ne od jednom),znaci segment po segment ili nekoliko odjednom.
Kvalitetno farbanje uz prethodno skidanje doticnog laka je jedino pravo resenje.
Godiste je totalno irelevantno sto se tice kolicine farbanja na nekom autu,ja sam radio dosta mladjih vozila koja su prakticno komplet farbana ali u 3-4 navrata( ne od jednom),znaci segment po segment ili nekoliko odjednom.
Re: Ljustenje laka metalik boje - C5 2011. godiste
To gde ti se ljusti lak, su kriticne tacke za los lak, tu se ljusti i na Puntu Classic, iz KG.
Pozadi iz tockova se peskira kad vozis po kisi, dok je napred termicki opterecen od grejanja farova, pa dolazi do dilatacije u materijalu.
NEma sta da zaustavis, teraj to tako, kad ti pukne film, ofarbajte ceo auto, ako krene svuda da se siri, inace mu to ne smeta funkcionalno preterano, moze tako da se tera 15 godina, ionako je ispod pocinkovan lim, otporan na koroziju....
Pozadi iz tockova se peskira kad vozis po kisi, dok je napred termicki opterecen od grejanja farova, pa dolazi do dilatacije u materijalu.
NEma sta da zaustavis, teraj to tako, kad ti pukne film, ofarbajte ceo auto, ako krene svuda da se siri, inace mu to ne smeta funkcionalno preterano, moze tako da se tera 15 godina, ionako je ispod pocinkovan lim, otporan na koroziju....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.