Za auto- dokumentacija koja je potrebna za tu destinaciju, autokarta i navigacija, brojevi amss i u zemlji gde se ide, brojevi hitnih sluzbi, slepera (mozda bolje iz svog mesta), nase ambasade-konzulata...rezervni kljucevi, pregledati nivo ulja i antifriza, pritisak u gumama, kablovi za vucu i za paljenje (ko ima), neka zica pride i sira selotejp traka za staklo ako se nesto desi slucajno...a sijalica ima svuda, i naravno da majstor proveri one bitne stvari na vozilu. Pogledati na netu i raspored pumpi, narocito ko ide na plin, ili ko ima poverenja u odredjene firme za prodaju goriva. Ja imam i aparat za gasenje i cekic za razbijanja stakla sa skalpelom za secenje pojasa, i dva prsluka. Trougao na bar 50m se stavlja, znaci 70-ak koraka od vozila, a ne na par metara.
Zadnjih par godina mi odgovara da vozim po danu, ranije ujutru krenem i manje se umaram, bolje vidim, a stigne se popodne i za plazu
