Golf VII 1.2 TSI 86 ili nesto drugo za 16.000€
- Day Walker
- Postovi: 23559
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Posalji poruku korisniku testdriver na onom opelovom forumu, on je covek koji radi u ovlascenom na poziciji vezanoj za garancije itd.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Hvala za sugestiju!
- Uroš S.
- Postovi: 11007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Turbine su menjane u početku dok je postojala ugovorna obaveza dobavljača turbine (integrisane u izduvnu granu), da se menja ceo sklop iako je problem bio samo u aktuatoru wastegate ventila. Nakon neke 2012.-13., počeli su da menjaju samo to ili da ubacuju kao meni podloške kod tog aktuatora debljine 1 i 2mm. Kod mene je 2mm, auto prešao 98.600km (Fabia 1.2TSI, prva verzija motora 2010. god.).
Nikad od stavljanja podloške nije pravio taj problem. Lanac je jednom zamenjen u garanciji, više nije, čuje se veoma veoma retko pri paljenju. Ulje mora uvek biti na max, tada se ne čuje.
Zamenjeni su mi kablovi svećica (od 2012. se stavljaju ojačani, tako da su meni stavljeni prilikom zamene takvi, ali svakako problem sa kablom 3. više ne postoji od 2012.)
Bilo je problema sa napuklim klipovima, ali opet koliko vidim po internetu od 2014. na ovamo nema više toga, što će reći da se radi o prvoj verziji, koju bi ti i dobio. Ne znam da li se ona uopšte više ugrađuje, ali jedno vreme su se ugrađivale paralelno. U Yetija je najduže išao stari 1.2 ako se ne varam. Golf je baš brzo dobio novi.
Dosta je izmenjeno, to praktično teško da je isti motor...
Nikad od stavljanja podloške nije pravio taj problem. Lanac je jednom zamenjen u garanciji, više nije, čuje se veoma veoma retko pri paljenju. Ulje mora uvek biti na max, tada se ne čuje.
Zamenjeni su mi kablovi svećica (od 2012. se stavljaju ojačani, tako da su meni stavljeni prilikom zamene takvi, ali svakako problem sa kablom 3. više ne postoji od 2012.)
Bilo je problema sa napuklim klipovima, ali opet koliko vidim po internetu od 2014. na ovamo nema više toga, što će reći da se radi o prvoj verziji, koju bi ti i dobio. Ne znam da li se ona uopšte više ugrađuje, ali jedno vreme su se ugrađivale paralelno. U Yetija je najduže išao stari 1.2 ako se ne varam. Golf je baš brzo dobio novi.
Dosta je izmenjeno, to praktično teško da je isti motor...
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Hvala ti na odgovoru, deluje dosta "utesno" da tako kazem. Znam i ja da su dosta toga uradili na izmenama motora. Znam i par ljudi sa G7 2012 i noviji, sa po 50 000 (nije bas nesto mnogo) i svi su zadovoljni.
Sada pokusavam da nadjem te informacije o Astri J Sedan / Astri K pa cu videti sta i kako.
Sada pokusavam da nadjem te informacije o Astri J Sedan / Astri K pa cu videti sta i kako.
- Uroš S.
- Postovi: 11007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Ovde je greška, hteo sam reći da ti svakako ne bi dobio prvu verziju.Uroš S. napisao:
Bilo je problema sa napuklim klipovima, ali opet koliko vidim po internetu od 2014. na ovamo nema više toga, što će reći da se radi o prvoj verziji, koju bi ti i dobio.
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Kapiram, hvala jos jednom. Svaki feedback znaci dosta.
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Komsija samo ne znam ako hoces vw gde si planirao da uzimas? Kakav je amarket sa cenama. Znam da za servis deru po usima. A posto trazis 1.2 tsi jesi li gledao u octaviji taj motor ili u fabiji?
Sent from my SM-N9005
Sent from my SM-N9005
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Amarket, iste cene kao i svuda. Ne spustaju nista, dakle 14 na lizing, 15 na kes / kredit.
Probao sam 1.2 tsi u Oktaviji, samo verzija od 105ks jer su samo tu imali. Nisam imao gde uzbrdo da ga probam, ali autoput / grad / magistrala, Oktavia sa tim motorom je super. Jedini razlog zasto necu da uzmem oktaviu je losa zvucna izolacija, gde je Golf ubija. Inace je Oktavia vrh kao praktican porodicni automobil. Medjutim, volim ponekad duzi put bez buke, pa stoga nije moj izbor.
Golf 1.2 tsi 86ks sam probao na strmim uzbrdicama, ravno i autput i svuda sam bio bas zadovoljan. Jedini problem koji sam video je taj, kada vozis 10 na sat i stisnes gas u drugoj, motor je mrtav do 1500. To se retko desava, samo kada 10-tak i duze sekundi vozis tako sporo. Kada kreces sa semafora vuce super. Motor ne puca od snage, da se razumemo, ali sam ga probao 4 osobe, prosek 85 kila, plus klima, auto je sasvim sasvim dobar.
Probao sam 1.2 tsi u Oktaviji, samo verzija od 105ks jer su samo tu imali. Nisam imao gde uzbrdo da ga probam, ali autoput / grad / magistrala, Oktavia sa tim motorom je super. Jedini razlog zasto necu da uzmem oktaviu je losa zvucna izolacija, gde je Golf ubija. Inace je Oktavia vrh kao praktican porodicni automobil. Medjutim, volim ponekad duzi put bez buke, pa stoga nije moj izbor.
Golf 1.2 tsi 86ks sam probao na strmim uzbrdicama, ravno i autput i svuda sam bio bas zadovoljan. Jedini problem koji sam video je taj, kada vozis 10 na sat i stisnes gas u drugoj, motor je mrtav do 1500. To se retko desava, samo kada 10-tak i duze sekundi vozis tako sporo. Kada kreces sa semafora vuce super. Motor ne puca od snage, da se razumemo, ali sam ga probao 4 osobe, prosek 85 kila, plus klima, auto je sasvim sasvim dobar.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Neki se probude i ranije 

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Nije bas tako mrtav kao 1.2 a i ja sam pisao o tom problemu a cak se i pominje na opisu koji je radila garaza.
Miljane jedino resenje je da naucis da vozis 'oko toga' i to je to. Jednostavno prilagodis voznju i posle to neces primecivati. Medjutim ako si bas netalentovan vozac(kao moja keva npr.) to ce ti predstavljati problem.
Miljane jedino resenje je da naucis da vozis 'oko toga' i to je to. Jednostavno prilagodis voznju i posle to neces primecivati. Medjutim ako si bas netalentovan vozac(kao moja keva npr.) to ce ti predstavljati problem.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Ti neki sto se bude ranije imaju 250ks 
Na kraju mislim da i pomenuti 1.2 ima maks tork na 1300rpm, ali generalno nije to nesto sto bih zamerio nekom motoru.
Послато са GT-N7100

Na kraju mislim da i pomenuti 1.2 ima maks tork na 1300rpm, ali generalno nije to nesto sto bih zamerio nekom motoru.
Послато са GT-N7100
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Ima sinhron na 1. stepenu?Markoni napisao:Na 10 kmh slobodno mozes auto da vratis u 1. stepen.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Ima sinhron na svakom stepenu al malo laganije ubacis i nije problem ni na jugu.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Golf VII 1.2 TSI 86
Da ima - ne bi bilo potrebe da to radis "malo laganije", vec kao i u svaki drugi stepen prenosa.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...