
Opel Astra Sedan & facelift
Re: Opel Astra Facelift
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- profesorPROST
- Postovi: 3281
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 14:50
- Lokacija: Beograd
Re: Opel Astra Sedan & facelift
Prvi test primerak sedan verzije.

I osveženo test izdanje.




I osveženo test izdanje.



Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10690
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Opel Astra Sedan & facelift
Skrivaju plastiku oko maglenki kao da su pronašli lek za sidu. 

- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Opel Astra Facelift
Izgleda da su potrošili zalihe trapeznih maglenki, pa sad stavljaju ove okrugle...jeftinije.nikaragva napisao:Sta je tu facelift?

Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
- Day Walker
- Postovi: 23530
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Opel Astra Sedan & facelift
Nije jos 3 god napunila astra vec bi da je menjaju
Odvratno mi izgleda taj deo sa okruglom maglenkom... Mozda ce da tutnu u neke bazne modele ili tako nesto..
Ja sam srecan sto imam ovu pre FL-a

Odvratno mi izgleda taj deo sa okruglom maglenkom... Mozda ce da tutnu u neke bazne modele ili tako nesto..
Ja sam srecan sto imam ovu pre FL-a

Brzine idu u H-a !!!




Re: Opel Astra Sedan & facelift



Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Day Walker
- Postovi: 23530
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Opel Astra Sedan & facelift
hmmm... Svidja mi se ona hromirana lajsna kod maglenke, ali i dalje mi je lepsa maglenka na mom..
Pozadi su sjebali branik, ne svidja mi se ona lajsna nikako..
Pozadi su sjebali branik, ne svidja mi se ona lajsna nikako..
Brzine idu u H-a !!!




Re: Opel Astra Sedan & facelift
Poslednje serije Opelovih automobila su prelepe, al ne mogu da verujem da su vec napravili FL Astre koja je bukvalno juce izasla i pritom kao da su je doradjivali dizajneri iz Lade... mnogo su je uruznili. 

Re: Opel Astra Sedan & facelift
Cabrio.






Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Opel Astra Sedan & facelift



Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Opel Astra Sedan & facelift
Opel Astra sedan i zvanično

Opel proširuje porodicu svog uspešnog modela Astra novom sportskom i elegantnom limuzinom. Sa tipičnim prednostima Astre, uključujući napredne tehnologije i njen prepoznatljiv kvalitet, novi ekskluzivni i elegantni nočbek je više nego pristupačna alternativa za kupce koji bi se obično opredelili za ovaj tip automobila u srednjoj klasi.
Sa ovom novom limuzinom sa četvoro vrata, nočbek autom sa petoro vrata, Sport Tourer karavanom i smelim GTC coupe modelom, postavka Opelove naprodavanije Astre je sada kompletirana. Na početku prodaje u junu, kupci će moći inicijalno da biraju između sedam motora za novu Astra limuzinu: četiri benzinska (od 74 kW/100 ks do 132 kW/180 ks), od kojih se tri mogu kombinovati sa automatik menjačem sa šest brzina i tri dizel motora (70 kW/95 ks do 96 kW/130ks). Dva ultra-efikasna Astra nočbek 1.7 CDTI ecoFLEX modela sa kreni/stani sistemom i tehnologijom kontinuiranog poboljšanja efikasnosti kombinuju moćne realizacije snage od 81 kW/110 ks ili 96 kW/130 ks sa ciframa potrošnje dizela od čak 3.7 litara na 100 km. Ovo je jednako 99 g/km emisije CO2. Uz ovu široku ponudu pogonskog sklopa, početkom sledeće godine, Astra sa četvoro vrata biće dodatno unapređena nakon lansiranja Opelove visoko-efikasne i usavršene generacije SIDI ECOTEC benzinskih motora sa četiri cilindra, zapremine od 1.6 litra, turbo punjenjem i direktnim ubrizgavanjem pri paljenju pomoću svećica.

Nova Astra nočbek limuzina (Dužina/Širina/Visina: 4.658/1.814/1.476 mm) ima isto međuosovinsko rastojanje (2.685 mm) i pruža podjednako udoban enterijer kao i Sport Tourer hatchback model sa petoro vrata. Njen odvojen prtljažnik nudi 460 litara zapremine – 90 litara više nego model sa petoro vrata. Spuštanjem zadnjeg sedišta, prtljažnik ima do maksimalnih 1010 litara zapremine.

„Uz sportski i elegantni dizajn, nova Astra limuzina oživljava kompaktni segment automobila sa četvoro vrata. Kao i sve naše Astre, konstruisana je u Riselshajmu i nudi visok nivo tehnologije i opšte poznatog kvaliteta“, kaže predsednik IO Opela Karl Fridrih Štrake. „Naša nova Astra nočbek je važan deo naše proizvodne ofanzive i igra ključnu ulogu u našoj strategiji razvoja. Ona je elegantna, pristupačnija alternativa mnogim limuzinama sa četvoro vrata iz srednje klase, stoga je mi smatramo značajnim potencijalom u osvajanju tržišta Zapadne Evrope. Ona će takođe odigrati glavnu ulogu u znatnom povećanju našeg udela na ključnim rastućim tržištima kao što su Rusija i Turska, gde postoji jaka potražnja kupaca za kompaktnim vozilima sa odvojenim prtljažnikom.“
Sportski i elegantan izgled u kombinaciji sa skladnim proporcijama
Opelov tim dizajnera je dao novoj Astri nočbek veoma elegantanu i prefinjenu siluetu. Linija krova blago se savija u luk preko putničkog dela, zatim se spušta u besprekorni prelaz kroz oštro postavljeno zadnje staklo, uz izvajane aerodinamične ivice na kraju kratkog zadnjeg dela. I pošto se zakrivljeni C-stub proteže duboko nazad u zadnji deo, vizuelno prikriva veličinu prtljažnika na elegantan način. Estetska linija koja ide preko ručica vrata postaje izraženija pri kraju, stvarajući efekat mišićavih „ramena“ ispod osnove C-stuba i zadnjeg dela.
Zadnji deo odlikuju oštar ugao zadnjeg stakla, integrisani zadnji spojler, i široko pružanje izvajanog branika. Dizajn zadnjih svetala je odraz prethodnih modela Astre, dok suptilni nabor koji ih povezuje dodaje širinu i sprečava utisak nabijenosti. Svetla takođe imaju oblik unutrašnjeg krila za funkciju zadnjih svetala što je nastavak potpisa Opelovog brenda. Ima još vajarskih svojstava u okviru branika gde se niz nabora reflektuje u obliku poklopca zadnjeg dela. Zajedno, svi ovi elementi se kombinuju da bi stvorili naročito dobro usklađen i harmoničan automobilski dizajn.
Podpredsednik za dizajn, Mark Adams, kaže: „Porodica Astra modela implementira naš dizajnerski jezik sa vajarskim umećem u spoju sa nemačkom preciznošću na veoma dinamičan način. Sve verzije karoserije imaju sopstvenu ličnost. Verujemo da je Astra limuzina sa četvoro vrata koju sada lansiramo najproporcionalniji i veoma elegantni nočbek koji je trenutno dostupan u kompakt segmentu“. Kupci koji žele da učine svoju Astru sa četvoro vrata vizuelno još atraktivnijom, mogu da biraju iz ponude dizajna i veličina točkova do 19 inča.
Standardi vrhunske tehnologije i tipični Astra kvaliteti u nočbek segmentu
Sa sportskim, elegantnim dizajnom, tipični Astra kvaliteti i veliki niz tehnoloških karakteristika – neki su jedinstveni, neki neobični za ovaj segment – Opelov novi kompakt sa četvoro vrata cilja na kupce visokih očekivanja. Napredni farovi (AFL+) sa bi-ksenonskim prednjim svetlima su nosilac sofisticiranih funkcija svetala kao što su: varijabilna distribucija svetala, zakrivljena svetla i dobra osvetljenost što sve zajedno bitno pomaže povećanju aktivne bezbednosti. Adaptirajuća FlexRide šasija automatski prilagođava damping dominantnim uslovima na putu i daje vozaču mogućnost izbora između tri različita modula – standardnog modula, modula podređenog udobnosti pri dugoj vožnji i sportskog modula. Visoko-ergonomska sedišta preporučena od AGR (Aktion Gesunder Rucken e.V - Akcija za zdrava leđa) prijaju leđima i dostupna su za vozača i suvozača. Uz to, tu je i nekoliko informativno-zabavnih sistema koji čine vožnju još opuštenijom i bezbednijom. Vrhusnke karakteristike Navi 900 sistema uključuju putne mreže preko 30 gradova Evrope i digitalnog vodiča sačuvanog na SD kartici.
Kompakt nočbek modeli nude priliku za razvoj
Nova Astra limuzina sa četvoro vrata važan je dodatak najnovijoj generaciji iz porodice uspešnih Astra modela. U Zapadnoj Evropi, posebno u Nemačkoj i Španiji, Opelovi marketing stručnjaci vide mogućnosti za razvoj za novu Astru kao kompaktniju i pristupačniju alternativu limuzinama sa četvoro vrata iz više klase. Štaviše, postoji jaka potražnja za kompaktnim nočbek modelima na rastućim tržištima Istočne i Centralne Evrope, posebno u Rusiji i Turskoj. Rusija trenutno ima najveći obim prodaje u Evropi i očekuje se da će postati glavno evropsko tržište sa 3,4 miliona ukupno prodatih vozila u 2014. godini. Posmatrajući sve segmente, više od 60 odsto limuzina prodatih u Evropi, prodate su u Rusiji. Prošle godine, u kompaktnom segmentu, 51 odsto kupaca iz ove zemlje se opredelilo za nočbek verziju. Rusija je, takođe, i treće po veličini tržište za Astru u Evropi. Stoga je Opel odlučio da proslavi svetsku premijeru novog člana porodice Astra modela na Sajmu automobila u Moskvi 2012. godine (29. avgusta – 09. septembra).

Opel proširuje porodicu svog uspešnog modela Astra novom sportskom i elegantnom limuzinom. Sa tipičnim prednostima Astre, uključujući napredne tehnologije i njen prepoznatljiv kvalitet, novi ekskluzivni i elegantni nočbek je više nego pristupačna alternativa za kupce koji bi se obično opredelili za ovaj tip automobila u srednjoj klasi.
Sa ovom novom limuzinom sa četvoro vrata, nočbek autom sa petoro vrata, Sport Tourer karavanom i smelim GTC coupe modelom, postavka Opelove naprodavanije Astre je sada kompletirana. Na početku prodaje u junu, kupci će moći inicijalno da biraju između sedam motora za novu Astra limuzinu: četiri benzinska (od 74 kW/100 ks do 132 kW/180 ks), od kojih se tri mogu kombinovati sa automatik menjačem sa šest brzina i tri dizel motora (70 kW/95 ks do 96 kW/130ks). Dva ultra-efikasna Astra nočbek 1.7 CDTI ecoFLEX modela sa kreni/stani sistemom i tehnologijom kontinuiranog poboljšanja efikasnosti kombinuju moćne realizacije snage od 81 kW/110 ks ili 96 kW/130 ks sa ciframa potrošnje dizela od čak 3.7 litara na 100 km. Ovo je jednako 99 g/km emisije CO2. Uz ovu široku ponudu pogonskog sklopa, početkom sledeće godine, Astra sa četvoro vrata biće dodatno unapređena nakon lansiranja Opelove visoko-efikasne i usavršene generacije SIDI ECOTEC benzinskih motora sa četiri cilindra, zapremine od 1.6 litra, turbo punjenjem i direktnim ubrizgavanjem pri paljenju pomoću svećica.

Nova Astra nočbek limuzina (Dužina/Širina/Visina: 4.658/1.814/1.476 mm) ima isto međuosovinsko rastojanje (2.685 mm) i pruža podjednako udoban enterijer kao i Sport Tourer hatchback model sa petoro vrata. Njen odvojen prtljažnik nudi 460 litara zapremine – 90 litara više nego model sa petoro vrata. Spuštanjem zadnjeg sedišta, prtljažnik ima do maksimalnih 1010 litara zapremine.

„Uz sportski i elegantni dizajn, nova Astra limuzina oživljava kompaktni segment automobila sa četvoro vrata. Kao i sve naše Astre, konstruisana je u Riselshajmu i nudi visok nivo tehnologije i opšte poznatog kvaliteta“, kaže predsednik IO Opela Karl Fridrih Štrake. „Naša nova Astra nočbek je važan deo naše proizvodne ofanzive i igra ključnu ulogu u našoj strategiji razvoja. Ona je elegantna, pristupačnija alternativa mnogim limuzinama sa četvoro vrata iz srednje klase, stoga je mi smatramo značajnim potencijalom u osvajanju tržišta Zapadne Evrope. Ona će takođe odigrati glavnu ulogu u znatnom povećanju našeg udela na ključnim rastućim tržištima kao što su Rusija i Turska, gde postoji jaka potražnja kupaca za kompaktnim vozilima sa odvojenim prtljažnikom.“
Sportski i elegantan izgled u kombinaciji sa skladnim proporcijama
Opelov tim dizajnera je dao novoj Astri nočbek veoma elegantanu i prefinjenu siluetu. Linija krova blago se savija u luk preko putničkog dela, zatim se spušta u besprekorni prelaz kroz oštro postavljeno zadnje staklo, uz izvajane aerodinamične ivice na kraju kratkog zadnjeg dela. I pošto se zakrivljeni C-stub proteže duboko nazad u zadnji deo, vizuelno prikriva veličinu prtljažnika na elegantan način. Estetska linija koja ide preko ručica vrata postaje izraženija pri kraju, stvarajući efekat mišićavih „ramena“ ispod osnove C-stuba i zadnjeg dela.
Zadnji deo odlikuju oštar ugao zadnjeg stakla, integrisani zadnji spojler, i široko pružanje izvajanog branika. Dizajn zadnjih svetala je odraz prethodnih modela Astre, dok suptilni nabor koji ih povezuje dodaje širinu i sprečava utisak nabijenosti. Svetla takođe imaju oblik unutrašnjeg krila za funkciju zadnjih svetala što je nastavak potpisa Opelovog brenda. Ima još vajarskih svojstava u okviru branika gde se niz nabora reflektuje u obliku poklopca zadnjeg dela. Zajedno, svi ovi elementi se kombinuju da bi stvorili naročito dobro usklađen i harmoničan automobilski dizajn.
Podpredsednik za dizajn, Mark Adams, kaže: „Porodica Astra modela implementira naš dizajnerski jezik sa vajarskim umećem u spoju sa nemačkom preciznošću na veoma dinamičan način. Sve verzije karoserije imaju sopstvenu ličnost. Verujemo da je Astra limuzina sa četvoro vrata koju sada lansiramo najproporcionalniji i veoma elegantni nočbek koji je trenutno dostupan u kompakt segmentu“. Kupci koji žele da učine svoju Astru sa četvoro vrata vizuelno još atraktivnijom, mogu da biraju iz ponude dizajna i veličina točkova do 19 inča.
Standardi vrhunske tehnologije i tipični Astra kvaliteti u nočbek segmentu
Sa sportskim, elegantnim dizajnom, tipični Astra kvaliteti i veliki niz tehnoloških karakteristika – neki su jedinstveni, neki neobični za ovaj segment – Opelov novi kompakt sa četvoro vrata cilja na kupce visokih očekivanja. Napredni farovi (AFL+) sa bi-ksenonskim prednjim svetlima su nosilac sofisticiranih funkcija svetala kao što su: varijabilna distribucija svetala, zakrivljena svetla i dobra osvetljenost što sve zajedno bitno pomaže povećanju aktivne bezbednosti. Adaptirajuća FlexRide šasija automatski prilagođava damping dominantnim uslovima na putu i daje vozaču mogućnost izbora između tri različita modula – standardnog modula, modula podređenog udobnosti pri dugoj vožnji i sportskog modula. Visoko-ergonomska sedišta preporučena od AGR (Aktion Gesunder Rucken e.V - Akcija za zdrava leđa) prijaju leđima i dostupna su za vozača i suvozača. Uz to, tu je i nekoliko informativno-zabavnih sistema koji čine vožnju još opuštenijom i bezbednijom. Vrhusnke karakteristike Navi 900 sistema uključuju putne mreže preko 30 gradova Evrope i digitalnog vodiča sačuvanog na SD kartici.
Kompakt nočbek modeli nude priliku za razvoj
Nova Astra limuzina sa četvoro vrata važan je dodatak najnovijoj generaciji iz porodice uspešnih Astra modela. U Zapadnoj Evropi, posebno u Nemačkoj i Španiji, Opelovi marketing stručnjaci vide mogućnosti za razvoj za novu Astru kao kompaktniju i pristupačniju alternativu limuzinama sa četvoro vrata iz više klase. Štaviše, postoji jaka potražnja za kompaktnim nočbek modelima na rastućim tržištima Istočne i Centralne Evrope, posebno u Rusiji i Turskoj. Rusija trenutno ima najveći obim prodaje u Evropi i očekuje se da će postati glavno evropsko tržište sa 3,4 miliona ukupno prodatih vozila u 2014. godini. Posmatrajući sve segmente, više od 60 odsto limuzina prodatih u Evropi, prodate su u Rusiji. Prošle godine, u kompaktnom segmentu, 51 odsto kupaca iz ove zemlje se opredelilo za nočbek verziju. Rusija je, takođe, i treće po veličini tržište za Astru u Evropi. Stoga je Opel odlučio da proslavi svetsku premijeru novog člana porodice Astra modela na Sajmu automobila u Moskvi 2012. godine (29. avgusta – 09. septembra).

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32242
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Opel Astra Sedan & facelift
Jedan od lepših sedana u C segmentu. Mada, nije se drugo ni moglo očekivati imajući u vidu da se Opel visoko izdigao po pitanju dizajna.
Posetite www.garaza.rs !
- Day Walker
- Postovi: 23530
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd