Zveckanje kaiša ili remenice..
Re: Zveckanje kaiša ili remenice..
Druze, ne znam po kojim "Svajcarskim" servisima si isao, ali ce svaki krsteni majstor moci da ti kaze sta je verovatno i pre skidanja bilo cega, a sa prostim skidanjem kaisa od 5s i rucnim proveravanjem, sigurno. To traje 5 minuta i za proveru ne bi smeo nista da ti naplati, kao sto krsteni majstor i nece, a ako hoce, prosto odbij da platis takvu nebulozu. Za zamenu ce ti naravmo uzeti nesto sitno.
Sent from my D6603 using Tapatalk
Sent from my D6603 using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Zveckanje kaiša ili remenice..
Nece ti niko za dzabe uraditi dijagnostiku i reci sta ne valja, pa da ti odes sam kuci i zamenis. Ne ide to tako jbg 
Meni je zveketao spaner pk kaisa. Vozio sam tako godinu i po dana, nekih najvise 60-70 hiljada km.
Jel ti se menja zvuk kada palis gasis klimu?
Meni kada se kompresor vrti, napregne se kais malo vise, pa se ne cuje nista. Isto kada stisnes gas ne cuje se nista. Samo u leru i na nizim obrtajima.

Meni je zveketao spaner pk kaisa. Vozio sam tako godinu i po dana, nekih najvise 60-70 hiljada km.
Jel ti se menja zvuk kada palis gasis klimu?
Meni kada se kompresor vrti, napregne se kais malo vise, pa se ne cuje nista. Isto kada stisnes gas ne cuje se nista. Samo u leru i na nizim obrtajima.
Re: Zveckanje kaiša ili remenice..
Pa mislio sam da popravi kod istog, naravno da niko nece da trosi svoje vreme besplatno.
Rekao je "pogledati i odraditi".
Sent from my D6603 using Tapatalk
Rekao je "pogledati i odraditi".
Sent from my D6603 using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Zveckanje kaiša ili remenice..
Drugari niko i ne trazi da bilo ko sta radi besplatno....daleko bilo...pa eto imam nesrecu da uvek naletim na te svajcarce sto bi mi skidali pola auta da spaner promene ili ti kais.Na ovako lepo vreme mi se juce uopste nije culo to zveketanje sto sam okacio gore pre neki dan kada je bilo nesto hladnije.Kada opteretim auto i udarim po gasu koji kilometar to zveketanje se izgubi.SAmo dakle kao sto kazes nizki obrtaji,i kada stoji u leru to se čuje.I to kada je hladnije napolju.Posto sam vec menjao ovaj prvi pk kais sa leve strane jer je dobio luft preostalo je jedino da se cuje zubcasti ili onaj drugi pk kais.Ali ako je to zveketanje uobicajno zbog loseg kvaliteta kaisa ili spanera ond ane znam sta da radim.Lepo vuče auto i koliko vidim kaisevi lepo stoje i lepo se okrecu.Koliko se moze videti bez skidanja istih.
Re: Zveckanje kaiša ili remenice..
Kada upalim klimu imao sam osecaj poneki put i da se izgubi to zveketanje,a opet nekada kada je upalim ostane nepromenjeno i zvekce.nikaragva napisao:Nece ti niko za dzabe uraditi dijagnostiku i reci sta ne valja, pa da ti odes sam kuci i zamenis. Ne ide to tako jbg
Meni je zveketao spaner pk kaisa. Vozio sam tako godinu i po dana, nekih najvise 60-70 hiljada km.
Jel ti se menja zvuk kada palis gasis klimu?
Meni kada se kompresor vrti, napregne se kais malo vise, pa se ne cuje nista. Isto kada stisnes gas ne cuje se nista. Samo u leru i na nizim obrtajima.
Sve drugo isto kao kod tebe.Presao sam 30.000 km od velikog.Otici cu ako nadjem krstenog mehanicara pa sta proceni da treba ljudski tako cu i uradit.Vec sa ovim zveketanjem sam presao 10.000 km i zvekce uvek istim tonom.Bez promena.A juče na toplo vreme se nista nije čulo.Posto su finansije otančale verovatno ču morat vozat do 60.000 km predjenih pa opet veliki servis ali delove kupiti preko negde i to kvalitetnije.
Re: Zveckanje kaiša ili remenice..
Prvo uradi dijagnostiku kaiseva, remenica i ostaloga tako sto ces pronaci (majstor posto ti ocito nemas bas mogucnosti) mesto odakle dolazi zvuk.
Za to postoji alat.
Drugo, pominjes PK kais broj 1 i PK kais broj 2. Postoji samo 1 jedini PK kais na svakom autu koji sam do sada video, i jedino to resenje ima logike.
Proveri ti to bolje, koji je uospte auto u pitanju?
Trece, nemoj kupovati delove napamet, niti rasklapati auto napamet da bi nasumice menjao delove niti ovde niti u inostranstvu.
Naglasi majstoru dijagnosticaru zapazanje da se zvuk drasticno menja sa promenom spoljne temperature i uslova voznje auta jer to moze biti jako bitan podatak.
Proveri u papirima, ili pitaj, tamo gde si radio prethodni veliki servis sta je tacno uradjeno i sta je zamenjeno od delova. Ne menjaju se svi delovi na svakom autu na svakom velikom servisu, postoje bitne razlike.
I poslednje, ako ti vozis vec 10.000km sa tim zvukom i ne primecujes razliku u ponasanju motora a nisu pokidani kaisevi verovatno nema veze sa zupcastim niti njegovim spanerom jer bi bas imao srece da toliko izdrzi neispravni razvodni mehanizam.
Ako nemas poverenja u majstora slobodno trazi i budi prisutan tokom radova da se sam upoznas malo vise.
ps. ne moze ti niko daljinskim putem uraditi dijagnosticki postupak, moras otici u servis. Sve ostalo je nagadjanje iz veoma sturog opisa i podataka koje si dao.
Za to postoji alat.
Drugo, pominjes PK kais broj 1 i PK kais broj 2. Postoji samo 1 jedini PK kais na svakom autu koji sam do sada video, i jedino to resenje ima logike.
Proveri ti to bolje, koji je uospte auto u pitanju?
Trece, nemoj kupovati delove napamet, niti rasklapati auto napamet da bi nasumice menjao delove niti ovde niti u inostranstvu.
Naglasi majstoru dijagnosticaru zapazanje da se zvuk drasticno menja sa promenom spoljne temperature i uslova voznje auta jer to moze biti jako bitan podatak.
Proveri u papirima, ili pitaj, tamo gde si radio prethodni veliki servis sta je tacno uradjeno i sta je zamenjeno od delova. Ne menjaju se svi delovi na svakom autu na svakom velikom servisu, postoje bitne razlike.
I poslednje, ako ti vozis vec 10.000km sa tim zvukom i ne primecujes razliku u ponasanju motora a nisu pokidani kaisevi verovatno nema veze sa zupcastim niti njegovim spanerom jer bi bas imao srece da toliko izdrzi neispravni razvodni mehanizam.
Ako nemas poverenja u majstora slobodno trazi i budi prisutan tokom radova da se sam upoznas malo vise.
ps. ne moze ti niko daljinskim putem uraditi dijagnosticki postupak, moras otici u servis. Sve ostalo je nagadjanje iz veoma sturog opisa i podataka koje si dao.
Re: Zveckanje kaiša ili remenice..
Naravno da ja necu nista dirati jer nisam mehanicar...stvar je u tome da nemam poverenja bas u svakoga jer su me zeznuli kood ovog velikog servisa...isao sam reklamirati da ovo zuji mehanicaru koji mi je i radio auto ali nakon njegovog pregleda covek je otkomentarisao "da slobodno vozim dalje".Sto opet moze biti da nije nista,ali kad zvekece kais i španer ja bih malo vise pažnje posvetio tome.RAdio mi je na crno i mogu macku o rep sve staviti.Sto rece ti kolega na dijagnostiku pa da se vidi.Svi kod kojih sam se obratio mi nisu ulevali poverenje zato sam hteo malo na forumu da vidim bar sta ljudi misle.Ne očekujjem ja ovde spas vec dobronameran komentar.
Pk kais sam vec menjao.Dobio luft vec nakon 10.000 km od velikog i stavljen je inin i to i zatezači i ta čuda.E sad taj zvuk se razbije i ne mozes tacno oceniti odakle dolazi.Po mom sudu negde ispod zubcastog kaisa.Da ima u gradu mehanicar koji bi nakon zvuka rekao "to je otislo toliko kosta"i menjaj ali da posle toga zaista i bude promenjen pokvaren deo iste sekunde odem kod tog mehanicara.Vec ovako svi kazu"rastavimo pola pasata vidimo šta je"pa ti javimo.To mi se ne čini bas jeftino resenje.Nadam se da cu u bg naci bar nekog ko moze preciznije reci sta je pokvareno i koliko popravka košta.Do sad mi je bilo,odvedem auto oni poprave i cenu opale i kraj,Ne mozes preuzet auto dok ne platis.
Pk kais sam vec menjao.Dobio luft vec nakon 10.000 km od velikog i stavljen je inin i to i zatezači i ta čuda.E sad taj zvuk se razbije i ne mozes tacno oceniti odakle dolazi.Po mom sudu negde ispod zubcastog kaisa.Da ima u gradu mehanicar koji bi nakon zvuka rekao "to je otislo toliko kosta"i menjaj ali da posle toga zaista i bude promenjen pokvaren deo iste sekunde odem kod tog mehanicara.Vec ovako svi kazu"rastavimo pola pasata vidimo šta je"pa ti javimo.To mi se ne čini bas jeftino resenje.Nadam se da cu u bg naci bar nekog ko moze preciznije reci sta je pokvareno i koliko popravka košta.Do sad mi je bilo,odvedem auto oni poprave i cenu opale i kraj,Ne mozes preuzet auto dok ne platis.
Re: Zveckanje kaiša ili remenice..
Ovo zvuci identicno kao sto je na mom bio slucaj.
Kad sam radio veliki servis uzeo sam sve remenice. Momak mi zamjenio i sve je radilo super jedno 3-4 mjeseca dok nije zima dosla. Isto se tako culo. Na kraju sam dosao do zakljucka da sam uzeo pogresan remen za klimu/generator. Za moj model ima dve vrste klime, velika i manja. I remen sa razlikuje u 14mm. Moj je znaci bio veci nego sto bi trebao da bude. Zamjenio za manji i sve je radilo bez ikakvih problema.
Kad sam radio veliki servis uzeo sam sve remenice. Momak mi zamjenio i sve je radilo super jedno 3-4 mjeseca dok nije zima dosla. Isto se tako culo. Na kraju sam dosao do zakljucka da sam uzeo pogresan remen za klimu/generator. Za moj model ima dve vrste klime, velika i manja. I remen sa razlikuje u 14mm. Moj je znaci bio veci nego sto bi trebao da bude. Zamjenio za manji i sve je radilo bez ikakvih problema.
Re: Zveckanje kaiša ili remenice..
Eh gde to ima u gradu da odem kod takvog majstora?99 % njih bi prvo da rasture komplet sve kao kad rade veliki servis.Xepoj87 napisao:Druze, ne znam po kojim "Svajcarskim" servisima si isao, ali ce svaki krsteni majstor moci da ti kaze sta je verovatno i pre skidanja bilo cega, a sa prostim skidanjem kaisa od 5s i rucnim proveravanjem, sigurno. To traje 5 minuta i za proveru ne bi smeo nista da ti naplati, kao sto krsteni majstor i nece, a ako hoce, prosto odbij da platis takvu nebulozu. Za zamenu ce ti naravmo uzeti nesto sitno.
Sent from my D6603 using Tapatalk

Re: Zveckanje kaiša ili remenice..
Vrlo moguće da je tako i kod mene...koliko te izasla ta avantura sa menjanjem?Zanimljivo na toplo se ne cuje a kad je tempratura bliža nuli zvekece.DasAuto napisao:Ovo zvuci identicno kao sto je na mom bio slucaj.
Kad sam radio veliki servis uzeo sam sve remenice. Momak mi zamjenio i sve je radilo super jedno 3-4 mjeseca dok nije zima dosla. Isto se tako culo. Na kraju sam dosao do zakljucka da sam uzeo pogresan remen za klimu/generator. Za moj model ima dve vrste klime, velika i manja. I remen sa razlikuje u 14mm. Moj je znaci bio veci nego sto bi trebao da bude. Zamjenio za manji i sve je radilo bez ikakvih problema.
Re: Zveckanje kaiša ili remenice..
Ďruze, evo moja tema vezana za vrlo slicno zveckanje viewtopic.php?f=10&t=4251. Moramda napomenem da zveckanje nisam resio, ali ni primetio sa se autonesto losije/drugacije ponasa... Uradio sam mali servis, veliki (inin set, spaner, roler, zupcasti i pumpu za vodu), i na inicijativu majstora pre servisa sam zamenio remenicu radilice, bespotrebno... Drugi majstor, koji mi je radio veli servis, kaze da je verovatno remenica alternatora, mada pod rukom su sve remenice probane i delovalo je sve ok. Po meni trebaiskljuciti zupcasti kais, itraziti uzrok negde oko pk kaisa.
Re: Zveckanje kaiša ili remenice..
Svasta je moguće...vozim auto za koji dan mehanicarima i znat cu vise...ja verujem da to zvekeće jer su te remenice
ili zatezači "klj"kineske kvalitete...6klase delove mi uvalili...sad ce verovatno pasti ina ili skf i nece zveketat...i to morat cu biti prisutan prilikom promene delova...nema druge
ili zatezači "klj"kineske kvalitete...6klase delove mi uvalili...sad ce verovatno pasti ina ili skf i nece zveketat...i to morat cu biti prisutan prilikom promene delova...nema druge
Re: Zveckanje kaiša ili remenice..
Ajde da ponovim posto vidim da nisi razumeo korektno. Ne ides NA dijagnostiku vec U proces postavljanja dijagnoze koji se sastoji od upotrebe teorijskog znanja, mehanickog alata, stetoskopa, eletkricnog alata /mikrofona i analizatora zvuka/, tehnicke dokumentacije vozila, interneta, itd jos mnogo elemenata koji ucestvuju u procesu ciji je cilj ne rasklapanje auta nego konstatacija koji je tacno taj 1 (ili 2, 3) dela van radne tolerancije. Ne ti licno vec majstor koga odaberes.
Zamena necega je tek krajnja faza procedure popravke, prvi korak je dijagnoza uzroka problema.
To sto ti (verovatno pod tim na dijagnostiku) mislis na citac kodova greske moze pomoci kao deo procesa ali je veoma mala mogucnost da se nesto sazan bez primene ostalih alata.
Svaki dobar majstor dijagnosticar ce ti utvrditi poreklo kvara, majstor monter delova i ne bas.
Tebi treba ovaj prvi a ti bi posecivao ovog drugog.
VW je toliko rasiren da mi je prosto neverovatno da u bilo kom gradu postoji problem pronalazenja majstora za iste.
Izvini sto je moralo dugacko, stekao sam utisak da lutas u mracnom tunelu pa da ne ponovis isti bezuspesni postupak nasumicnog menjanja delova koji nije dao trajno resenje.
Zamena necega je tek krajnja faza procedure popravke, prvi korak je dijagnoza uzroka problema.
To sto ti (verovatno pod tim na dijagnostiku) mislis na citac kodova greske moze pomoci kao deo procesa ali je veoma mala mogucnost da se nesto sazan bez primene ostalih alata.
Svaki dobar majstor dijagnosticar ce ti utvrditi poreklo kvara, majstor monter delova i ne bas.
Tebi treba ovaj prvi a ti bi posecivao ovog drugog.
VW je toliko rasiren da mi je prosto neverovatno da u bilo kom gradu postoji problem pronalazenja majstora za iste.
Izvini sto je moralo dugacko, stekao sam utisak da lutas u mracnom tunelu pa da ne ponovis isti bezuspesni postupak nasumicnog menjanja delova koji nije dao trajno resenje.
Re: Zveckanje kaiša ili remenice..
Ljubitelju, napiši sažet, kratak i precizan post i svima će biti jasnije 

Re: Zveckanje kaiša ili remenice..
Znam da si dobronameran
Kao ovaj tvoj, kratak, jasan a koji nece pomoci resenju ne umem 

