Day Walker napisao:Takoe Veljo, al nisi se setio da kazes da za tim trakama u tim trenutcima rade zapravo zaposleni preko omladinske da ovi standardno zaposleni ne bi posle imali problema.
U tim fabrikama rade robovi koji ne smeju da kažu da im se ide u WC, a kamoli nešto više...
NexT napisao:Ja verujem da u Mladoj Boleslavi kada sklapaju Superba pogledaju specifikaciju kazu, auuu, ovaj ide za Auto Cacak, ajde daj onaj motor sto duva i gume za Balkan, pa da ga saljemo...
Odes u Mercedes i narucis rezervni deo koji stize iz centralnog magacina u Nemackoj (kad nema nigde blize) i verujem da i tamo postoji poseban hangar za delove sa greskom koje salju na Balkan...
Mercedes nije dobar primer za mahinacije jer je premijum proizvođač sa najvišim renomeom, ali Škoda može...
Bio VAG, Reno, PSA ili Fiat, svaki veliki proizvođač mora za svaku poziciju/deo da ima nekoliko dobavljača iz čiste sigurnosti za kontinuitet produkcije. Hteli ili ne, iako svaki dobavljač mora da ispuni neke kriterijume, nije svaki isti i vremenom se definišu klase kvaliteta. Te klase se razlikuju i cenom i kao takve odgovaraju za ugradnju za različita tržišta, kao i za postprodaju kao zamenski delovi.
NexTe, ne pravi se svaka Škoda posebno za svaki auto-salon, već odrade(kad se nagomilaju narudžbine) čitave smene namenjene ,,manje zahtevnim tržištima'', gde se uglavnom flotno kupuju. Tu se iz istog magacina ugrađuju delovi drugorazrednih dobavljača i to nimalo ne komplikuje produkciju.
Tako imamo Škode za oguljenim volanima i prekidačima, Honde sa odranim itisonima, Renoe sa raspalim kvačilima, u Sloveniji se Polo raspada i sl...