kvcali napisao:to je tako da bi ljudi placali osiguranje, ukrade se jedan promil automobila, a bar 90 posto je osigurano, tako da je to sistem koji funkcionise i te kradje su dozvoljene da bi sistem funkcionisao, jbg. kapitalizam, zamisli samo kolike su sume novca od premija, pa porezi pa obracuni...
Nisam o ovome razmišljao na taj način. Potpuno validno viđenje.
Ja verujem da je samo debilan i nepotpun zakon u pitanju, da su stavili da uopste ne sme da se prati, bez nekih dodatnih akta da na zahtev vlasnika moze i slicno.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Jesu li nasli Hondu? Mom kolegi koji zivi odma uz policisku stanicu takodje ukrali motor koji je imao gps ugradjen ali nije stavio dojavu na telefon pa je vidio tek drugi dan. Motor zavrsio u Krimu a policija kaze nemogu nista dok se nesmiri situacija tamo. Jos mu nisu mogli vjerovati da je ukraden ispred njihovih vrata.
Ozren napisao: 16 Jan 2018, 18:13
Jesu li nasli Hondu? Mom kolegi koji zivi odma uz policisku stanicu takodje ukrali motor koji je imao gps ugradjen ali nije stavio dojavu na telefon pa je vidio tek drugi dan. Motor zavrsio u Krimu a policija kaze nemogu nista dok se nesmiri situacija tamo. Jos mu nisu mogli vjerovati da je ukraden ispred njihovih vrata.
Ma jok, već se pomirio sa tim. Znajući njega uzeće opet nešto za zezanje. Mada ja ono ne bih vozio nikada, a i njemu bi bilo bolje da uzme drugi tip motora.
Dare nevredi ti uzeti neki otpad od gps-a jer ima tu mnogo problema sa nacinom programiranja itd. Ja licnko koristim fm1110 koju sam licno programirao na orange gps trace server koji je besplatan. 2€ u lokalu za cjelu godinu potrosi a 24h imam traking. poenta je da gps mora ici u duboko spavanje da se tako izrazim zbog stednje akumulatora. cim se pomjeri malo motor gps se probudi i krene da radi. takodje mozes da vidis dali se vozi kada je upaljen ili je neko odvezao u prikolici itd. alarmi za geo zonu i sta pozelis bukvalno. 0.003mA trosi kada zaspe.
izvini na iskrenosti ali nista ali nista nevalja. Radio sam i radim sa tim stvarima i na razvijanju gps mreza, to jest programiranja tako da imam iskustva. Ok, da se razumijemo, hvata on dobro gps signal ali nista vise. Nema tu programiranja da bi to radilo kako treba. Uzmi upuststvo recimo od teltonike fma120 pa procitaj sa vidis mogucnosti.
Ozren napisao:izvini na iskrenosti ali nista ali nista nevalja. Radio sam i radim sa tim stvarima i na razvijanju gps mreza, to jest programiranja tako da imam iskustva. Ok, da se razumijemo, hvata on dobro gps signal ali nista vise. Nema tu programiranja da bi to radilo kako treba. Uzmi upuststvo recimo od teltonike fma120 pa procitaj sa vidis mogucnosti.
A cekaj koja je glavna prednost tvog, koji si ti isprogramirao?
Ozren napisao:izvini na iskrenosti ali nista ali nista nevalja. Radio sam i radim sa tim stvarima i na razvijanju gps mreza, to jest programiranja tako da imam iskustva. Ok, da se razumijemo, hvata on dobro gps signal ali nista vise. Nema tu programiranja da bi to radilo kako treba. Uzmi upuststvo recimo od teltonike fma120 pa procitaj sa vidis mogucnosti.
A cekaj koja je glavna prednost tvog, koji si ti isprogramirao?
Sent from my Z00D using Tapatalk
Velika je razlika. Primjera za profi gps imas programe za podesavanjr parametara tako da dobijas i formacije koje ti zelis. Naravno sve online kroz app ili na sajtu. Takodje jako bitna stvar da kazes svom gps-u na koji server da salje sve te lnformacije koje zelis da vidis da to sve isto ucitas na app. Vrlo bitna stvar je potrosnja struje. Ako je stalno upaljen na akumulatoru kao sto ide na skuter onda iako ga vozis svaki dan nakon 7 dana necea vise moci na kljuc da upalis motor. Na autu to se nikad nece desiti ali primjera. Takodje da radi bez kontakta jer masa firmi to spoji da salje kordinate samo kad se vozi tako da nije online ako neko strpa motor ili auto na slep sluzbu itd itd. Vjeruj mi ima jako puno razloga zasto je bitno odabrati pravi gps.
Ozren napisao:izvini na iskrenosti ali nista ali nista nevalja. Radio sam i radim sa tim stvarima i na razvijanju gps mreza, to jest programiranja tako da imam iskustva. Ok, da se razumijemo, hvata on dobro gps signal ali nista vise. Nema tu programiranja da bi to radilo kako treba. Uzmi upuststvo recimo od teltonike fma120 pa procitaj sa vidis mogucnosti.
A cekaj koja je glavna prednost tvog, koji si ti isprogramirao?
Sent from my Z00D using Tapatalk
Velika je razlika. Primjera za profi gps imas programe za podesavanjr parametara tako da dobijas i formacije koje ti zelis. Naravno sve online kroz app ili na sajtu. Takodje jako bitna stvar da kazes svom gps-u na koji server da salje sve te lnformacije koje zelis da vidis da to sve isto ucitas na app. Vrlo bitna stvar je potrosnja struje. Ako je stalno upaljen na akumulatoru kao sto ide na skuter onda iako ga vozis svaki dan nakon 7 dana necea vise moci na kljuc da upalis motor. Na autu to se nikad nece desiti ali primjera. Takodje da radi bez kontakta jer masa firmi to spoji da salje kordinate samo kad se vozi tako da nije online ako neko strpa motor ili auto na slep sluzbu itd itd. Vjeruj mi ima jako puno razloga zasto je bitno odabrati pravi gps.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Samo da se razumijemo, moras da imas programe za rad sa profesionalnim gps-om i takodje da znas kako se to radi. Ja sam samo naveo i pokazao mogucnos koja savrseno radi a na mjesecnom nivou nema ugovora, pretplate itd. Samo treba dobra mreza koja nekrade. Naprimjer NTS je haos koliko kradu. Prilikom testiranja austriskig Mtela koji je u vlasnistvu NTS grupacije Srbije vidio sam da bas kradu. Iz gornjeg primjera si vidio da jedna sesija kosta 0.001cent i to za cjeli dan recimo je naplaceno, ustvari konekcija a sad cu ti poslati primjer od Mtel mreze. Skidaju sa racuna a neprikazuju. Bilo je primjera 10€