Citroen DS4 Racing

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Citroen DS4 Racing

Post od methane.master »

QQ.... kakav auto! :presrecan:
Širim haos!
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Citroen DS4 Racing

Post od Xepoj87 »

:o :doubleup: :bravo:
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
oli
Reactions:
Postovi: 880
Pridružio se: 13 Jan 2012, 19:39

Re: Citroen DS4 Racing

Post od oli »

Perverzija :klanjamse:
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Citroen DS4 Racing

Post od Laki021 »

Evo sta kazu za motor:


http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... _id=585663

Dakle, 1.6 turbo razvijen u saradnji sa BMW-om od 256KS.
Ovde mi se namecu dva pitanja, prvo kakav ce biti zivotni vek ovog motora, tj da li se pravi sa svesno skracenim zivotom, jer u suprotnom ne vidim previse smisla da BMW prodaje 2.0 turbo sa 245 a onda citroenu daje 1.6 sa 256ks.
A drugo pitanje, kad vec saradjuju, zasto BMW nije napravio ovakvu seriju 1, bas ovakvog izgleda :)
ftj
Reactions:
Postovi: 13952
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Citroen DS4 Racing

Post od ftj »

Čuo sam da je ds3 racing imao problem da uopšte dođe na naše tržište jer gorivo nije bilo adekvatnog kvaliteta za takav motor.
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48127
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Citroen DS4 Racing

Post od Geza »

Meni je prihvatljiija hibridna teorija. Mada, posle Fordovog 1.0l turbo motora ništa više nije nemoguće Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9991
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Citroen DS4 Racing

Post od Markoni »

@ ftj

DS3 Racing je imao problem da dodje u Srbiju jer je napravljeno samo 1000 kom. a takve primerke u Srbiji mogu uvoznici da dobiju samo "na kasicicu" i onda se obicno oko toga cimaju samo kada hoce da ga uvezu za sebe (gazdu)...

Inace taj motor se ugradjuje i u Peugeot RCZ koji se normalno od pocetka uvozi...
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48127
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Citroen DS4 Racing

Post od Geza »

2.000 primeraka.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10690
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Citroen DS4 Racing

Post od Sloba »

Laki021 napisao:Evo sta kazu za motor:


http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... _id=585663

Dakle, 1.6 turbo razvijen u saradnji sa BMW-om od 256KS.
Ovde mi se namecu dva pitanja, prvo kakav ce biti zivotni vek ovog motora, tj da li se pravi sa svesno skracenim zivotom, jer u suprotnom ne vidim previse smisla da BMW prodaje 2.0 turbo sa 245 a onda citroenu daje 1.6 sa 256ks.
A drugo pitanje, kad vec saradjuju, zasto BMW nije napravio ovakvu seriju 1, bas ovakvog izgleda :)
Koliko razumem sve te njihove saradnje, ne daje BMW Citroenu ništa, već je PSA razvio motor u saradnji sa BMW-om, kao što i piše i kao što je već bio slučaj sa nekim drugim PSA motorima, 1.6 i 1.6T, možda još nekim. Ako je tako, izgled BMW1 nema mnogo veze sa celom pričom, zar ne? Pošto je u pitanju joint venture, dakle ne "uslužno" projektovanje već zajedničko ulaganje sa podelom svih rizika, sigurno je da BMW u svemu vidi i sebe i nešto od te tehnologije danas-sutra i na svojim automobilima.
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9991
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Citroen DS4 Racing

Post od Markoni »

Geza napisao:2.000 primeraka.
Da drugih 1000 je naknadno pusteno sa nekim izmenama, bila mi je bajata informacija u glavi jer kada sam se ja druzio sa njim bila je prica o 1000 kom... ;)
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Citroen DS4 Racing

Post od Floyd »

Iako Citroen to zvanično nije potvrdio, očekuje se da će se serijska verzija ovog automobila pojaviti 2013. godine, a glavni konkurenti na tržištu će mu biti VW Golf R i Ford Focus ST.
Samo se nadam da nece biti cenovni konkurenti...
U tom slucaju je neuspeh zagarantovan osim ako ne ogranice seriju :)
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Citroen DS4 Racing

Post od Laki021 »

Sloba napisao:
Laki021 napisao:Evo sta kazu za motor:


http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... _id=585663

Dakle, 1.6 turbo razvijen u saradnji sa BMW-om od 256KS.
Ovde mi se namecu dva pitanja, prvo kakav ce biti zivotni vek ovog motora, tj da li se pravi sa svesno skracenim zivotom, jer u suprotnom ne vidim previse smisla da BMW prodaje 2.0 turbo sa 245 a onda citroenu daje 1.6 sa 256ks.
A drugo pitanje, kad vec saradjuju, zasto BMW nije napravio ovakvu seriju 1, bas ovakvog izgleda :)
Koliko razumem sve te njihove saradnje, ne daje BMW Citroenu ništa, već je PSA razvio motor u saradnji sa BMW-om, kao što i piše i kao što je već bio slučaj sa nekim drugim PSA motorima, 1.6 i 1.6T, možda još nekim. Ako je tako, izgled BMW1 nema mnogo veze sa celom pričom, zar ne? Pošto je u pitanju joint venture, dakle ne "uslužno" projektovanje već zajedničko ulaganje sa podelom svih rizika, sigurno je da BMW u svemu vidi i sebe i nešto od te tehnologije danas-sutra i na svojim automobilima.


Ma znam, ja to vise saljivo protestujem na racun toga sto DS4 brise patos izgledom sa BMW 1 (kao u ostalom i bilo kojim drugim slicnim autom). Pa reko sto BMW nije napravio ovakvog keca.
ftj
Reactions:
Postovi: 13952
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Citroen DS4 Racing

Post od ftj »

Markoni: Ok ali jedan je ipak došao kod nas i kolko sam čuo imao je problema sa motorom i objašnjenje fabrike je bilo da je do lošeg goriva. Sad se taj isti prodaje u oglasima.
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9991
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Citroen DS4 Racing

Post od Markoni »

Pa nije ni prvi, ni poslednji, motor kod nas koji je imao problema zbog toga...
Hocu da kazem da kola sa tim motorima mogu da se kupe normalno, dakle nije, aj' tako da kazem, zabranjen uvoz takvih kola kod nas zbog loseg goriva...

Vlasnik je sin direktora Vitro-Group-a...
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10690
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Citroen DS4 Racing

Post od Sloba »

Laki021 napisao:
Sloba napisao:
Laki021 napisao:Evo sta kazu za motor:


http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... _id=585663

Dakle, 1.6 turbo razvijen u saradnji sa BMW-om od 256KS.
Ovde mi se namecu dva pitanja, prvo kakav ce biti zivotni vek ovog motora, tj da li se pravi sa svesno skracenim zivotom, jer u suprotnom ne vidim previse smisla da BMW prodaje 2.0 turbo sa 245 a onda citroenu daje 1.6 sa 256ks.
A drugo pitanje, kad vec saradjuju, zasto BMW nije napravio ovakvu seriju 1, bas ovakvog izgleda :)
Koliko razumem sve te njihove saradnje, ne daje BMW Citroenu ništa, već je PSA razvio motor u saradnji sa BMW-om, kao što i piše i kao što je već bio slučaj sa nekim drugim PSA motorima, 1.6 i 1.6T, možda još nekim. Ako je tako, izgled BMW1 nema mnogo veze sa celom pričom, zar ne? Pošto je u pitanju joint venture, dakle ne "uslužno" projektovanje već zajedničko ulaganje sa podelom svih rizika, sigurno je da BMW u svemu vidi i sebe i nešto od te tehnologije danas-sutra i na svojim automobilima.
Ma znam, ja to vise saljivo protestujem na racun toga sto DS4 brise patos izgledom sa BMW 1 (kao u ostalom i bilo kojim drugim slicnim autom). Pa reko sto BMW nije napravio ovakvog keca.
Zato što imaju svoj put. Meni je stil BMW1 dobar potez, koliko god se nekom dopadao ili ne, što zbog insistiranja na zadnjoj vuči, što zbog unazad smaknute kabine i izdužene haube. Zašto bi imali hedžbek koji ima istu siluetu kao 99% aktuelnih modela, od C4, preko Guiliette, Megana, Astre, Focusa, do Ceeda i I30. Baš zato i jeste pravi momenat da se Citroen odvaži, pa makar i u premium klasi, da napravi ono što najbolje zna, a to je nešto što se razlikuje od svega viđenog. Pri tome ne mislim na DS4 već na to da se, čini mi se, Citroen vraća na stari put avangarde, genijalnog i neshvaćenog istovremeno i.t.d.
Odgovori