
147 pola ljudi obozava Facelift,pola ne.To je individualno.


Ubode me prstom u okoSloba napisao:Mislim da je promena dizajna u restilizaciji na prvom mestu potreba da se nešto po svaku cenu promeni i približi aktuelnom dizajnu ostatka game i opštih trendova, a tek posle toga da se nešto zaista ulepša. Dokaz tome je veliki broj neuspelih restilizacija. Obično se u startu sve uradi kako treba, a posle je sve kalemljenje i nasilna fuzija dva vremena. Ne mislim na stavljanje novih štofova i boje instrument table, već na spoljni dizajn, na promenu maske, farova, onog što daje karakter izgledu. Npr. Focus Mk2 - farovi na prvoj verziji su daleko više u sklopu celog dizajna, dok su novi na foru Mondea, kasnije i nove Fieste i Kuge i nekako štrče u celoj priči.
 Meni su bas ti farovi najgori detalj na Focusu Mk2 ph1, i tek sa restilizacijom mi je sve leglo na mesto. Mada se slazem generalno da ima brdo neuspelih pokusaja, gde se vidi da je radjeno na silu.
  Meni su bas ti farovi najgori detalj na Focusu Mk2 ph1, i tek sa restilizacijom mi je sve leglo na mesto. Mada se slazem generalno da ima brdo neuspelih pokusaja, gde se vidi da je radjeno na silu.

 
  
Stvar ukusa...Sloba napisao:Kada si pomenuo AR147, meni su farovi na prvoj generaciji daleko originalniji, primereniji i lepši nego na redizajnu.
bane valjevo napisao:Ali naginjem ka kraju proizvodnje. Jednostavno tad su ubedljivo najjeftiniji, prelezane su decije bolesti, i to je to...
nixa napisao:Kraj proizvodnje.
Prvo, nov auto je nov i potpuno mi je nebitno da li postoji noviji model. To što neko sa strane misli - njegov problem. Meni je pouzdanost na prvom mestu, a kad sam ga već kupio, znači da mi se sviđa i briga me što postoji noviji.
Jumbo napisao:Kraj proizvodnje. Za najmanje para najvise opreme, i bez decijih bolesti.

 
 


