Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
- Day Walker
- Postovi: 23510
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Hrom lajsne se mogu doplatiti. Standardne su i kod Style paketa.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
@grujicd: nisam zahtevan ali bi voleo da imam neke stvari koje nemam sad na Civicu:
- dvozonsku klimu, jos bolje trozonsku Bog dece pozadi
- elektrosklopive retrovizore (na Civicu je na dugme iznutra)
- xenon ili led farovi. Vidim jako dobro, ali se bolje i komfornije osecam u voznji sa boljim farovima. Znam da sam uvek imao wow za svetlo kad predjem u starog Punta koji je imao aftermarket projektore i xenone. Plus su mi vizuelno farovi bitan detalj na autu
- keyless sistem mi ne treba, iako ima par prednosti, nemam problem da bude klasican kljuc (ali na preklapanje u odnosu na Civic)
- elektro rucna ne treba ali vidim da ona sad kod dosta novih kola ide standardno
- start / stop - iako cenim napore oko smanjenja zagadjenosti, mislim da cu to iskljuciti u svakodnevnoj voznji, posto me je nerviralo kao suvozaca u nekim kolima
- tempomat i Bluetooth
- malo bolji zvuk sa radija/mp3
- ono sto mi je bas bitno je sledece :
1. infotainment sistem: sad na Civicu imam neki Android i radi dobro, ali ne moze da se poredi sa ozbiljnim oem.
2. Navigacija : da i meni i supruzi bude lakse, u suprotnom 10" tablet ce raditi posao
3. Air begovi pozadi gde ce deca biti
4. Menjac. Iako sam mislio da mi automatik nece biti privlacan, posle voznje i voznje u Pasatu 2016 dsg tdi sve mi se vise svidja takva voznja. U tom smislu koliko ks mi nije znacajno ako se tom snagom normalno vozi (sto mislim da na ovom kolima nije lako, plus kad se mi potrpamo...)
Sto se tice motora, gledajuci mase ovih kola od oko 1500kg, mislim da motori od 140-150ks tesko mogu to komotno da nose, i da je top opcija za Kodiaqa 2.0tdi 190ks.
Ako 1.5 benzinac u CRV sa najjacom opremom bude ~40000€ (neki cenovnik iz Ceske) onda tu bitku dobija Kodiaq 2.0 tdi 190ks dsg.
- dvozonsku klimu, jos bolje trozonsku Bog dece pozadi
- elektrosklopive retrovizore (na Civicu je na dugme iznutra)
- xenon ili led farovi. Vidim jako dobro, ali se bolje i komfornije osecam u voznji sa boljim farovima. Znam da sam uvek imao wow za svetlo kad predjem u starog Punta koji je imao aftermarket projektore i xenone. Plus su mi vizuelno farovi bitan detalj na autu
- keyless sistem mi ne treba, iako ima par prednosti, nemam problem da bude klasican kljuc (ali na preklapanje u odnosu na Civic)
- elektro rucna ne treba ali vidim da ona sad kod dosta novih kola ide standardno
- start / stop - iako cenim napore oko smanjenja zagadjenosti, mislim da cu to iskljuciti u svakodnevnoj voznji, posto me je nerviralo kao suvozaca u nekim kolima
- tempomat i Bluetooth
- malo bolji zvuk sa radija/mp3
- ono sto mi je bas bitno je sledece :
1. infotainment sistem: sad na Civicu imam neki Android i radi dobro, ali ne moze da se poredi sa ozbiljnim oem.
2. Navigacija : da i meni i supruzi bude lakse, u suprotnom 10" tablet ce raditi posao
3. Air begovi pozadi gde ce deca biti
4. Menjac. Iako sam mislio da mi automatik nece biti privlacan, posle voznje i voznje u Pasatu 2016 dsg tdi sve mi se vise svidja takva voznja. U tom smislu koliko ks mi nije znacajno ako se tom snagom normalno vozi (sto mislim da na ovom kolima nije lako, plus kad se mi potrpamo...)
Sto se tice motora, gledajuci mase ovih kola od oko 1500kg, mislim da motori od 140-150ks tesko mogu to komotno da nose, i da je top opcija za Kodiaqa 2.0tdi 190ks.
Ako 1.5 benzinac u CRV sa najjacom opremom bude ~40000€ (neki cenovnik iz Ceske) onda tu bitku dobija Kodiaq 2.0 tdi 190ks dsg.
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
- Day Walker
- Postovi: 23510
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Kodiaq Style 2.0 TDI 190ks DSG 4x4 je na akciji 32.5k €
Od toga tesko da moze bolje u toj klasi.
Od toga tesko da moze bolje u toj klasi.
Brzine idu u H-a !!!




-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Ako ti cena voznje nije previse presudna uzmi u razmatranje i benzinac 2.0TFSI sa 180ks
- Day Walker
- Postovi: 23510
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Civic mi u proseku trosi 9.5L, nije problem ni +/-2L ako se gleda voznja i cena.
@Daywalker : toj ponudi tesko da CRV moze parirati. Mislim da ce bzni model biti oko 30000.
@Daywalker : toj ponudi tesko da CRV moze parirati. Mislim da ce bzni model biti oko 30000.
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
-
- Postovi: 186
- Pridružio se: 03 Maj 2017, 23:47
- Garaža: Toyota RAV4 Elegant 2.5 HEV 4x4 2025 Tech/Winter
- Kontakt:
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Ali i crv nece imati 150ks nego 172 i 190ks ako se dobro secam. 1.5turbo benzin.
I da dodam da se ne slazem da je kodiak prakticniji a verujem i mnogo manje kvalitetniji od honde. Tu ne mislim na plastiku unutra itd... ja i dalje mislim da je honda sinonim za dugotrajnost
mozda gresim ali videcemo.
Sent from my iPhone using Tapatalk
I da dodam da se ne slazem da je kodiak prakticniji a verujem i mnogo manje kvalitetniji od honde. Tu ne mislim na plastiku unutra itd... ja i dalje mislim da je honda sinonim za dugotrajnost

Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Sjajna cena,ozbiljan auto sa ozbiljnom opremom se dobija. Ima li nekih akcija na superb?Day Walker napisao: 05 Sep 2018, 22:52 Kodiaq Style 2.0 TDI 190ks DSG 4x4 je na akciji 32.5k €
Od toga tesko da moze bolje u toj klasi.
Licno mislim da je kodiaq odlican auto ali meni nesto nije legao. Enterijer mi ne odgovara,spolja mi je cudan(mada mi ima bas mocan bok),ali je mnogo dobar porodican auto,mnogo prostora,prakticnih resenja itd. Definitivno je prakticniji,prostraniji i veci od trenutno aktuelnog CRV-a,taj novi nisam video.
Inace dodatna oprema za kodiaqa je prilicno povoljna,a i taj style paket je standardno bogat.
Sto se tice ostalih paketa(ovih koje sam video) mislim da bih uzeo scout,nekako mi je najlepsi i ide uz SUV pricu,a i one drvene lajsne uzovo izgledaju bas dobro. Od sportline-a sam ocekivao dosta ali sam se malo razocarao,oko prozora su gumene lajsne(umesto crnih glossy koje izgledaju 10x bolje),a i sedista sa jakom podrskom u sedalnom delu nisu bas srecno resenje u SUV-u,ubrzano se habaju(zbog nacina ulaska).
Motorizacija mislim da je na strani kodiaqa,pogotovo menjac jer cvt i dual clutch i nisu za poredjenje. Taj 1.5 benzin u hondi nisam probao tako da ne bih da pricam napamet.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8219
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Eto vidiš, najbitnija stavka - sedenje za volanom je kritična ali je zato bolji u svakom pogledu
Stevo, za CR-V pogledaj i američke testove, model je od prošle godine.

Stevo, za CR-V pogledaj i američke testove, model je od prošle godine.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Da ponovim šta sam napisao za Kodiaqa pre nekoliko meseci:
Woodoo napisao: 13 Maj 2018, 00:42 Za Superb se slažem da je best buy ali za Kodiaqa ne. Kodiaq kao prvo nije finansijski "povoljna" kupovina, kao spomenuti Superb. Drugo, spomenuo si dosta mesta, to stoji, ali ergonomski napravljen za 4 osobe, snimi sedišta pozadi (napravljena su za 2 osobe) i ogroman tunel na patosu na mestu gde treba da sedi putnik u sredini. Treće, ono što englezi zameraju Škodi kad urade review - boring for driving, na Kodiaqu veoma dolazi do izražaja, upravljanje jedno od najlošijih koje sam imao priliku da probam. Upravljač slabo direktan, a ako probaš malo žustrije da uđeš u krivinu javlja se podupravljanje, auto beži preko nosa. Verovatno zbog težine (verzija koju sam vozio ima skoro 1.800 kg) ili zbog lošeg rasporeda težine. Takođe, 190 KS uparenih sa 7-stepenim DSg-om mi nije davalo utisak da u vožnji ima toliko KS, posebno poredeći sa konkurentima, ali to je subjektivno, isto kao i izgled, tebi se sviđa meni ne, možda trenutno najdosadniji dizajn čak i kad u obzir uzmem Subarua. I poslednje, meni najbitnije, za mene SUV te veličine i težine mora da ima ozbiljan pogon na koji vozač može da utiče i da ga menja u zavisnosti od uslova vožnje i terena. Kod kodiaqa to nije moguće, radi bez uticaja vozača.
S druge strane Superb odličan (doduše vozio sam samo onog od 280 KS) a Hondu nisam još uvek probao ali svi koji jesu kažu da je auto odlično izbalansiran a to su ljudi čije mišljenje veoma cenim.
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Auto koji se radi u 4x4 verziji tesko moze zbog kardana da nema centralni tunel + mesto koje zauzima zadnji diferencijal. Opcija je ili da sve to bude ispod patosa i podlozno udaranju cime se smanjuje klirens ili da se "ukopa" u patos cim se dobija pomenuti centralni tunel. Uostalom retko koji auto je udoban za voznju 5 osoba sto se vidi i po sedistima pozadi i njihovoj konstrukciji, a sa druge strane koliko nam zaista treba za iole duzu voznju da imamo vise od 4 osobe u automobilu je pitanje za razmisljanje. Pomenuti kodiaq nisam vozio pa ne mogu da kazem nista za upravljanje, a sto se tice snage agregata 190ks je sasvim pristojno i sto je najbitnije taj auto ce gotovo isto ici bilo da je u autu samo vozac ili 4 putnika.
Honda CR-V 1.5 VTEC 193 KS i 243 Nm
Skoda 2.0 TSI 190 KS i 320 Nm
@Woodoo
Ovaj deo samo nisam razumeo ako nije problem da pojasnis:
" SUV te veličine i težine mora da ima ozbiljan pogon na koji vozač može da utiče i da ga menja u zavisnosti od uslova vožnje i terena. Kod kodiaqa to nije moguće, radi bez uticaja vozača."
https://www.b92.net/automobili/vesti.ph ... id=1420090
Honda CR-V 1.5 VTEC 193 KS i 243 Nm
Skoda 2.0 TSI 190 KS i 320 Nm
@Woodoo
Ovaj deo samo nisam razumeo ako nije problem da pojasnis:
" SUV te veličine i težine mora da ima ozbiljan pogon na koji vozač može da utiče i da ga menja u zavisnosti od uslova vožnje i terena. Kod kodiaqa to nije moguće, radi bez uticaja vozača."
https://www.b92.net/automobili/vesti.ph ... id=1420090
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Postoje 4x4 modeli koji imaju pristojan centralni tunel, koji ne stvara "kade" pozadi. To je kod Kodiaqa kriminalno, obesmišljava peto mesto u sredini pozadi.
U vezi pogona, kod Kodiaqa ne postoji prekidač, "poluga" kojom možeš da ga menjaš u zavisnosti od uslova na putu (radi bez uticaja vozača). To imaju neki mnogo jeftiniji modeli nižeg segmenta, 2 ili 3 opcije.
U vezi pogona, kod Kodiaqa ne postoji prekidač, "poluga" kojom možeš da ga menjaš u zavisnosti od uslova na putu (radi bez uticaja vozača). To imaju neki mnogo jeftiniji modeli nižeg segmenta, 2 ili 3 opcije.
- igor_harris
- Postovi: 2210
- Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
- Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
- Lokacija: Beograd
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Ali ti znatno jeftiniji modeli nemaju tako nisku potrosnju kao kod Haldex sistema, a ni tezinu, cenu proizvodnje itd.
Kodiaq (i svi ostali automobili slicni njemu) su predvidjeni da se voze 90% vremena u uslovima voznje po asfaltu, tako da to vidim kao savrseno smislen sistem.
Kodiaq (i svi ostali automobili slicni njemu) su predvidjeni da se voze 90% vremena u uslovima voznje po asfaltu, tako da to vidim kao savrseno smislen sistem.
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Jači 1.5T od 190 KS je samo u kombinaiciji sa CVT.
Re: Skoda Kodiaq vs. Honda CR-V 2018/19
Savršeno je smisleno kad napraviš 1.300 kg težak model koji od SUV karakteristika može da ima samo izgled i klirens, ali ne i grdosiju od 1.800 kg.
A ima mnogo manjih modela sa ozbiljnim pogonom i manjom potrošnjom, jer kad su na asfaltu postoji opcija da se pogon deaktivira.
A ima mnogo manjih modela sa ozbiljnim pogonom i manjom potrošnjom, jer kad su na asfaltu postoji opcija da se pogon deaktivira.