Pikaso je udobniji auto za duze putovanje, ne osetis put. Pezo je tvrdji auto dosta, tezi volan malo... za duzi put je Pikaso zakon, ne osetis put. I motor mu je robustniji dosta, ovaj mora sve pipavo da se vozi kad je ladan i slicno, mora se pazi na obrtaje jako kad je hladan, bolje gorivo mora dosta, bolje ulje, kraci servisni interval... ali se svakako oseti da je 5 godina mladji auto.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
somi-car napisao: 19 Nov 2018, 09:19
Supruga na alfi ima dvozonsku automatsku klimu sa posebnim otvorima pozadi. Za tako malu kabinu fenomenalno resena ventilacija.
Generalno ne verujem da ti posebni otvori pozadi kostaju nesto mnogo u proizvodnji. Ali kada bi automobilska industrija nama dala sve za dz, sta bi onda naplatili
Te duvaljke pozadi je imala Skoda Favorit pre 30 godina.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
somi-car napisao: 19 Nov 2018, 09:19
Supruga na alfi ima dvozonsku automatsku klimu sa posebnim otvorima pozadi. Za tako malu kabinu fenomenalno resena ventilacija.
Generalno ne verujem da ti posebni otvori pozadi kostaju nesto mnogo u proizvodnji. Ali kada bi automobilska industrija nama dala sve za dz, sta bi onda naplatili
Ako ima automatsku klimu onda si primetio da grejanje ide iz otvora ispod sedišta, u noge, ne iz tih dodatnih iz konzole (ako su elektroklapne ispravne). Oni su bitni za hlađenje kabine, ne za grejanje.
Hladan vazduh se spušta, topao ide na gore. Ko ima automatsku klimu nema šta da razmišlja, neka je drži na Auto. Ko ima manuelnu, grejanje treba da namesti u noge, a da reguliše temperaturu i ventilator.
Pug 307 automatska klima.
Duva hladno -mlako na noge, duva vruce na tabli, duva toplo na soferku.
Ne ume da ukljuci ili iskljuci recirkulaciju i ne ume da prepozna kada treba kompresor da ukljuci za odmagljivanje.
U rucnom namestanju moze da se namesti da duva toplo na noge (listove, stopala ostaju hladna jer nema na podu duvaljke), toplo na soferku i nesto toplije na tabli.
Za treci red sedista prakticno nema nikakvo grejanje, ne duva nista.
I opet, grejanje na najace je otprilike 50% slabije nego na bilo kom Volvou sa automatskom ili rucnom klimom koji sam vozio, ukljucivo i Volvo odltimere.
Kod Volvoa automatska klime formira toplu zonu za stopala i noge a hladnu zonu za podrucje iznad ramena.
Automatski prepozna zamagljivanje stakla i iskljuci/ ukljuci recirkulaciju i kompresor,
Kada se iskjuci motor kod Volva samo okrenem prekidac za ventlator i nastavlja se grejanje (ili leti hladjenje) dok se ne potrosi zaliha u izmenjivacu toplote.
Kod Puga kada se iskljuci motor sve je mrtvo, ne moze nikako da se nastavi ni grejanje ni hladjenje pa cak ni prosta ventilacija.
Mislim da malo gresis. Volvo koji si naveo je iz perioda kada je taj model bio verovatno lux u ponudi.
307 je "narodski" auto. Normalno je da nema te neke dzidzumidze...
Malo su klase pobrkane. Jer npr ja na 607 imam elektro zavese, obaranje retrovizora kada ides u rikverc, JBV od 300w, sarzer, klimu koja npr leti sama ukjucuje kompresor (iako je preko tastera iskljucena) kada u kabini mnogo poraste temp. I da ne nabrajam...
Ali potvrdjujem da peugeot ima neki konfuzan rad auto klime. Koja nije bas mnogo "pametna" kada bira smer duvanja kao i brzinu..
Meni je grejanje na prvoj brzini i kuvam se. Na 25 ne mozes da dises kolko je toplo. Pozadi isto. Mozda restyling drugacije greje. Vrelo na noge duva, odmagljuje odmah... nemam zamerke.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
@somi-car, i volvo i pug imaju gotovo identicni sistem hadrverski ali jie ogromna razlika u podesenosti tj softverskom upravljanju i posledicno krajnjem rezultatu.
Ja to vidim ovako, u Pugu su sve ugradili sto treba ali su ofrlje odradili. Kao da nisu probali ni testirali auto u realnim uslovima koriscenja.
U Volvou naprave tim koji prvo definise potreban krajnji rezultat i onda testiraju i fino podesavaju sistem dok ne dodju do tog zelenjog ponasanja u realnom koriscenju.
Pa tek onda u proizvodnju.
Volvo ima automatske klime od 1982. godine, pre toga poluatomatske (samo se temperatura automatski odrzavala a moralo se rucno birati ventilator i gde duva). Mislim da i Pug ima odavno, besse jos od modela 604/605 automatske klime. Obe firme iamju bogato iskustvo.
Kod svih modela Volvoa, svih cenovnih kategorija sve vezano za ventilaciju, grejanje i hladjenja radi skoro pa savrseno po udobnost putnika.
Pug 307 jeste ekonomik model mas produkcije ali mi je zato jos cudnije da nije ulozen napor konstruktora da kada je vec sve ugradjeno za automatsku klimu nije i ono zavrsno fino podesavanje rada automatike dobilo na znacaju.
Znaci ne kosta nista u materijalu ili kasnije proizvodnji, samo je trebalo malo vise poraditi na softveru i ustimavanju senzora.
Malo je glupo da imas automatsku klimu kojoj je neophodno rucno podesavanje svako malo da bi korektno obavila namenjeni posao.
Nije to jedina falinka u Pug-u, na primer kopca za vezivanje pojasa na samom sedistu vozaca je nekih 3cm previse unazad postavljena i time je tesko dostupna, dovodi do nepotrebno napornog postupka vezivanja. Ista je cena i da su pravilno postavili gde treba.
Otuda utisak da u Pugu u to vreme nisu bas marili za ergonomiju, ima jos grubih kosntrukcionih omaski.
Pug ipak nije firma od juce niti bas jeftin kineski ili indijski auto pa da se kaze nema veze komfor voznje samo da se kotrlja na tockovima.
Sa druge strane neke skupe stvari poput 6aribagova sa aktivnim naslonima za glavu ima Pug 307 a u toj kalsi i tgo godista to je bila misaona imenica za sve nemacke proizvodjace, cak i mnogo skuplje.