Rade napisao: 28 Okt 2019, 13:59
Voleo da mi neko objasni gde treba i moraju da idu C gume. Kum vozi vw šarana neko kraće vreme i hoće da kupi nove gume ali tvrdi da zbog težine auta moraju da budu C . S obzirom da to nije kombi dali je u pravu.
Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
C - cargo idu na vozila kao što je Fiat Doblo, teretni.
Za Šarana i slične postoji putnička guma sa oznakom XL - extra load.
U mojoj dimenziji, skoro sve gume u ponudi nose XL oznaku. Ne znam koliko je težak šaran, espace teži 1700+ Kg i najlakši je u klasi ali treba imati u obzir da to može dobro da se optereti sa 7 osoba i nešto prtljaga
Zavisi za sta ga koristi. Ako vuce prikolicu(auta), putnike i stvari, ide cesto van asfalta C guma je mnogo izdrzljivija i otpornija na ostecenja. Ako se svrcka porodicno, obicnu 205 55 16
Da ne otvaram novu temu ako je originalna čelična felna 6JX15 Et40 a alu felne koje bih kupio su 6JX15 Et43 promer rupa je 4X100 kod obe felne. Kakav značaj ima Et oznaka dali mora da bude et isti i kod alu i čelične felne
Znači da je 3mm bliže amortizeru, klještima, itd.
ET označava udaljenost mesta gde felna naleže na glavčinu od ose felne. Sve što je ET veći felna je uvučenija.
^ Ponekad je sve isto pa opet kači, prosto zavisi od modela.
——————
Of topik na of topik:
Teča je imao »Zastavu 101 Poli« i pratio znakove za teretna vozila (parkiranje, zabrane kretanja, vremenska ograničenja i slično). Kamionetčić se vozio sa B kategorijom, bez tahografa, sasvim standardan u pogledu dimenzija i masa...
Ima li u tome ikakvog smisla? Po meni nema, takvo tretiranje bi učinilo da vozilo objedini mane putničkog i teretnog a vrlo malo prednosti.