Da li se Alfe baš toliko kvare?
Re: Da li se Alfe baš toliko kvare?
Ljudi ajmo malo ozbiljnosti, uostalom kakva su to poredjenja VW i Alfe?
I don't have a short temper, I just have a quick reaction to bullshit !
Re: Da li se Alfe baš toliko kvare?
Poredjenja iz prakse, VAGa i Fiata vrlo prosto je uraditi- brave su tema na VW.
Raspad pumpe ulja ili pucanje glave motora su teme na VW.
Da ne pominjem što treba kod VWa poznavati kodove motora (koje izbegavati u šriokom luku) da se ne zajebeš slučajno i ukopaš u spiralu havarija.
I tako još ponešto 'što su specifičnosti VWa
Raspad pumpe ulja ili pucanje glave motora su teme na VW.
Da ne pominjem što treba kod VWa poznavati kodove motora (koje izbegavati u šriokom luku) da se ne zajebeš slučajno i ukopaš u spiralu havarija.
I tako još ponešto 'što su specifičnosti VWa
-
- Postovi: 209
- Pridružio se: 10 Sep 2021, 15:37
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 jts
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Da li se Alfe baš toliko kvare?
Ovakva i slicna pitanja, za bilo koji brend, su potpuno besmislena. Svaki brend ima svoje pogotke i promasaje. Ako te interesuje konkretni auto, onda pitas za konkretni auto. To sto su recimo 147/156 na glasu da im lako odlazi trap, ama bas nikakve veze nema sa Mitom, kojem uopste nije osetljiv trap.
Pomenuo si Mita 1.4t. Postoje 2 vrste 1.4 turbo motora u Fiat grupaciji tih godina. T-Jet i Multiair. T-Jet su verzije od 120 i 155 ks. A Multiair su verzije od 135 i 170 ks. T-Jet su jedni od najjednostavnijih turbo motora tog doba i poprilicno su pouzdani. Sto svakako ne znaci da su kliker i da ne mogu da se pokvare. Nemaju simptomaticne mane, ne trose ulje, nemaju lanac, nemaju varijabilni razvod, nemaju EGR, nemaju direktno ubrzigavanje (citaj skupe dizne). Sa Multiair-om je prica malo drugacija, on je osetljiviji i neretko se desava da mu odlazi taj razvod, usled cega ima misfire, neravnomerno radi, ne moze lepo da vuce i slicno. Zamena je oko 600e. Sad navodim samo specificnosti, sve ostalo je kao i za svaki drugi motor. Svecice su malo skuplje za turbo motore, umeju da odu nosaci motora, naravno i stvari poput turbine, kvacila, itd...
Do neke godine, ne znam tacno koje, u Mita su ugradjivani Opelovi M32 menjaci, kojima odlaze lezajevi. Zamena tih lezajeva je oko ~300e +/-. Manifestuje se tako sto se mrda rucica i zuji.
Trap na Mitu je standardan za hecbeka B segmenta - napred Mcpherson, sto znaci viljuska dole, amortizer, opruga, solja gore, stabilizator, balans stangla... sve su to delovi koje ima bukvalno svaki auto, i naravno kao sto odlazi svima, odlazi i na Mitu. Nazad je torziona osovina, sa dva silena, ista prica, da se ne ponavljam.
Elektronika je poprilicno jednostavna, osim podizaca stakala, nisam cuo neke zamerke na tom polju.
Najveca zamerka na Mita je u pogledu kvaliteta enterijera, tacnije njegovih plastika koje krckaju i zveckaju kao neki orkestar.
Pomenuo si Mita 1.4t. Postoje 2 vrste 1.4 turbo motora u Fiat grupaciji tih godina. T-Jet i Multiair. T-Jet su verzije od 120 i 155 ks. A Multiair su verzije od 135 i 170 ks. T-Jet su jedni od najjednostavnijih turbo motora tog doba i poprilicno su pouzdani. Sto svakako ne znaci da su kliker i da ne mogu da se pokvare. Nemaju simptomaticne mane, ne trose ulje, nemaju lanac, nemaju varijabilni razvod, nemaju EGR, nemaju direktno ubrzigavanje (citaj skupe dizne). Sa Multiair-om je prica malo drugacija, on je osetljiviji i neretko se desava da mu odlazi taj razvod, usled cega ima misfire, neravnomerno radi, ne moze lepo da vuce i slicno. Zamena je oko 600e. Sad navodim samo specificnosti, sve ostalo je kao i za svaki drugi motor. Svecice su malo skuplje za turbo motore, umeju da odu nosaci motora, naravno i stvari poput turbine, kvacila, itd...
Do neke godine, ne znam tacno koje, u Mita su ugradjivani Opelovi M32 menjaci, kojima odlaze lezajevi. Zamena tih lezajeva je oko ~300e +/-. Manifestuje se tako sto se mrda rucica i zuji.
Trap na Mitu je standardan za hecbeka B segmenta - napred Mcpherson, sto znaci viljuska dole, amortizer, opruga, solja gore, stabilizator, balans stangla... sve su to delovi koje ima bukvalno svaki auto, i naravno kao sto odlazi svima, odlazi i na Mitu. Nazad je torziona osovina, sa dva silena, ista prica, da se ne ponavljam.
Elektronika je poprilicno jednostavna, osim podizaca stakala, nisam cuo neke zamerke na tom polju.
Najveca zamerka na Mita je u pogledu kvaliteta enterijera, tacnije njegovih plastika koje krckaju i zveckaju kao neki orkestar.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15146
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 MultiAir Turbo
- Lokacija: Beograd
Re: Da li se Alfe baš toliko kvare?
Posto je kolega Horvat uozbiljio temu konkretnim pisanjem, da napisem i ja iskustvo kao ponosni vlasnik MiTa 1.4 tutbo multiair od 135 ks.
Za 9 meseci i 17 hiljada predjenih kilometara uradjena su dva mala servisa, nosac menjaca, reostat ventilatora na hladnjaku i pre neki dan termostat. Auto trenutno na satu ima 243000 km i dosao je iz Svajcarske. Sto se tice Multiair jedinice, kod mene se samo jednom javila greska o zaglavljenom solenoidu na jednom cilindru nakon prvog malog servisa, koju sam obrisao preko BT dijagnostike i nastavio dalje, nije se vise pojavljivala greska. Eto, toliko o kvarovima.
Sto se tice menjaca, falicni M32 menjac kod benzinaca ide na turbo motoru od 155ks i kod 1.6 dizela od 120 ks, jedino nisam siguran za 1.3 dizele. Medjutim ni taj menjac, kao ni Multiair jedinica, nije vise toliki bauk.
MiTo se na putu ponasa jako dobro, startan je, lagan, lepo lezi u krivinama i uzivanje je voziti ga - na kvalitetnom putu. Zbog losije zvucne izolacije i kvaliteta enterijera postoji neki cudan zvuk prilikom prelaska preko poprecnih i ostrih neravnina. Kod mene plastika u enterijeru ne krcka, tako da ja tih problema nemam, osim od zvukova koji dolaze sa trapa. Na autoputu se takodje ponasa veoma dobro s obzirom na segment kome pripada, cak i pri brzinama iznad recimo 170 kmh auto ostaje upravljiv i ne ostavlja utisak da se stvari izmicu kontroli. Sedista su takodje jako dobra, tvrdje su strukture, ali lepo drze telo i ne zamaraju. Ja sam vozio 7 sati u cugu kad sam isao na more, izasao da sipam gorivo i nastavio dalje, nisam osetio put.
To je ukratko od mene o konkretnom modelu. Ukoliko ima nekih dodatnih pitanja, tu sam. O predrasudama kako je to auto za ispred kafica, za studente i lozane, kako su Alfe ovakve ili onakve ne bih da raspravljam. Srecom, toliki je izbor i svako moze da izabere sebi auto prema svojim potrebama i licnim preferencijama. Ja sam Mita trazio dobrih 6 meseci i nakon ovih 9 meseci posedovanja i dalje nemam zelju niti potrebu za drugim automobilom, a niti sam student, niti lozana, mada nekad odem i u kafic.
Evo i jedna slika za kraj
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Za 9 meseci i 17 hiljada predjenih kilometara uradjena su dva mala servisa, nosac menjaca, reostat ventilatora na hladnjaku i pre neki dan termostat. Auto trenutno na satu ima 243000 km i dosao je iz Svajcarske. Sto se tice Multiair jedinice, kod mene se samo jednom javila greska o zaglavljenom solenoidu na jednom cilindru nakon prvog malog servisa, koju sam obrisao preko BT dijagnostike i nastavio dalje, nije se vise pojavljivala greska. Eto, toliko o kvarovima.
Sto se tice menjaca, falicni M32 menjac kod benzinaca ide na turbo motoru od 155ks i kod 1.6 dizela od 120 ks, jedino nisam siguran za 1.3 dizele. Medjutim ni taj menjac, kao ni Multiair jedinica, nije vise toliki bauk.
MiTo se na putu ponasa jako dobro, startan je, lagan, lepo lezi u krivinama i uzivanje je voziti ga - na kvalitetnom putu. Zbog losije zvucne izolacije i kvaliteta enterijera postoji neki cudan zvuk prilikom prelaska preko poprecnih i ostrih neravnina. Kod mene plastika u enterijeru ne krcka, tako da ja tih problema nemam, osim od zvukova koji dolaze sa trapa. Na autoputu se takodje ponasa veoma dobro s obzirom na segment kome pripada, cak i pri brzinama iznad recimo 170 kmh auto ostaje upravljiv i ne ostavlja utisak da se stvari izmicu kontroli. Sedista su takodje jako dobra, tvrdje su strukture, ali lepo drze telo i ne zamaraju. Ja sam vozio 7 sati u cugu kad sam isao na more, izasao da sipam gorivo i nastavio dalje, nisam osetio put.
To je ukratko od mene o konkretnom modelu. Ukoliko ima nekih dodatnih pitanja, tu sam. O predrasudama kako je to auto za ispred kafica, za studente i lozane, kako su Alfe ovakve ili onakve ne bih da raspravljam. Srecom, toliki je izbor i svako moze da izabere sebi auto prema svojim potrebama i licnim preferencijama. Ja sam Mita trazio dobrih 6 meseci i nakon ovih 9 meseci posedovanja i dalje nemam zelju niti potrebu za drugim automobilom, a niti sam student, niti lozana, mada nekad odem i u kafic.
Evo i jedna slika za kraj
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Re: Da li se Alfe baš toliko kvare?
Ja sam vozio 166icu 3 godine i s obzirom na starost auta, mene je taj auto služio savršeno. I dalje služi drugog vlasnika. Jako je dobro i robusno napravljena.
Nadam se da će jednog dana biti prilike za neku Alfu opet.
Nadam se da će jednog dana biti prilike za neku Alfu opet.
- Puzo81
- Postovi: 3273
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Da li se Alfe baš toliko kvare?
Ne kupuj alfu, zajebaćeš se žestoko
Re: Da li se Alfe baš toliko kvare?
Ja mastam da uzmem jednu Alfu GT sto vozi komsinica, prelep auto.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- zdushan
- Postovi: 1668
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Da li se Alfe baš toliko kvare?
Ja maštam da vozim jednu komšinicu...
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
- somi-car
- Postovi: 2237
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: Da li se Alfe baš toliko kvare?
Ja sam imao lose iskustvo. Mada to pripisujem losem kvalitetu delova. Konkretno generalka zbog blokirane pumpe za vodu (veliki servis radjen po propisima), stalno je trap cvileo i tako neke gluposti....npr i klima je cesto umela da se iskljuci sama od sebe.
Problem sam resio tako sto sam taj auto poklonio kumu...on je ulozio neki novac i vozi se vec 2 godine super.
Zato kazem da probleme pripisujem losem kvalitetu delova, ili sam ja jednostavno bio baksuz...
Problem sam resio tako sto sam taj auto poklonio kumu...on je ulozio neki novac i vozi se vec 2 godine super.
Zato kazem da probleme pripisujem losem kvalitetu delova, ili sam ja jednostavno bio baksuz...
- Ivan
- Postovi: 9885
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Da li se Alfe baš toliko kvare?
Ispuni si zelju, zasto da ne
Sto se tice pitanja da li se alfe bas toliko kvare, tesko je dati kratak i konkretan odgovar, a da ne se ne uzme sve u obzir.
Recimo da se ne kvare BAS TOLIKO koliko im se pripisuje.
Evo ako uzmemo ozbiljnu statistiku koja pokazuje ono sto ljudi i misle, da je alfa jedan od najkvarljivijih brendova, sa cime ce se mnogi sloziti.
Ali sad dolazi kontroverzan deo, npr. honda i vw koji vaze za izuzetno pouzdane brendove su svega par stepenica iznad?
Op op, sta sada?
Muk, ne valja statistika mozda? Onda ne valja ni podatak da je alfa pri dnu pouzdanosti statistike
Brojke pokazuju da alfa romeo ide nekih 35% cesce u servis od honde ili 20% cesce od vw, sto nije cak ni dupla razlika.
Sto se tice pitanja da li se alfe bas toliko kvare, tesko je dati kratak i konkretan odgovar, a da ne se ne uzme sve u obzir.
Recimo da se ne kvare BAS TOLIKO koliko im se pripisuje.
Evo ako uzmemo ozbiljnu statistiku koja pokazuje ono sto ljudi i misle, da je alfa jedan od najkvarljivijih brendova, sa cime ce se mnogi sloziti.
Ali sad dolazi kontroverzan deo, npr. honda i vw koji vaze za izuzetno pouzdane brendove su svega par stepenica iznad?
Op op, sta sada?
Muk, ne valja statistika mozda? Onda ne valja ni podatak da je alfa pri dnu pouzdanosti statistike
Brojke pokazuju da alfa romeo ide nekih 35% cesce u servis od honde ili 20% cesce od vw, sto nije cak ni dupla razlika.
Re: Da li se Alfe baš toliko kvare?
Besmisleno tržište za modele i brendove koji nas u Evropi interesuju, jer čak i isti modeli mogu poprilično da se razlikuju.
Još besmislenije na pitanje pokretača teme koga interesuje drugi ili treći život automobila, kod n-tog vlasnika. Red veličine 250.000km, i 10+ godina.
Još besmislenije na pitanje pokretača teme koga interesuje drugi ili treći život automobila, kod n-tog vlasnika. Red veličine 250.000km, i 10+ godina.
Re: Da li se Alfe baš toliko kvare?
Pre će biti 350k+ km
Da je 250k km bilo bi još i dobro
Da je 250k km bilo bi još i dobro
Re: Da li se Alfe baš toliko kvare?
Na Mitu 1.4 koji sam ja kratko posedovao je na 90-100k km zamenjen Multi-Air, 600e, posuda za antifriz se standardno topi(grlic je preblizu motora, pa se menja na oko 2 godine(verovatno zavisno i km).
DNA baguje, svako malo losije citanje senzora gasi dna i ogranicava snagu.
Na ovom konkretno primerku se desavalo da iskoci neki glupavi plavi konektor ispod volana u voznji sam od sebe i iskljuci servo skroz, da ja maltene nisam mogao da okrenem volan.
To 2 majstora i elektricara za Alfe nisu znali da dijagnostikuju niti provale sta je, dok vlasnik sam nije provalio.
Ali postoji i tu neki deo koji cesce odlazi oko volana i kosta oko 200e(sto je majstor mislio da je i tu u pitanju).
Alfu jebe elektronika, jer prosto ne znaju to sa naprave kako treba. Kada zadjete u sitnice koje ja kao laik mogu da opipam, sve je nekako malo nizeg kvaliteta od ocekivanog za auto te cene, a dosta toga prosto nelogicno uradjeno.
Slicne probleme da DNA vuku i Giulia i Stelvio.
Sedista u Mitu su mozda i najgora koja sam koristio, nemaju nikakav profil, letis po autu u krivinama, kao da sedis na dasci. I ovo je utisak jos par ljudi pored mene.
Ono sto je dobro je sto su poprilicno duboka za auto te klase.
Nikada losije ozvucenje nisam cuo u autu(Audi A3 sa 2 zvucnika se cuo duplo bolje od Mita sa 4), i ako je mikrofon za telefon mozda medju boljima. Naravno, usb ne radi skoro ni na jednoj Alfi te generacije i to se smatra normalnim kod vecine vlasnika.
A 159ka karavan koju sam zamenio za Mita(bila je kratko kod mene) je mozda i najgori auto koji sam vozio.
Lepo lezi i to je to od pozitivnih osobina tog auta.
Volan tezak kao tuc(ne samo sportski, nego prosto pretezak), a 1.9 150ks trosi kao 2.0 benzin otprilike. Sedista su krimi, ledja su me bolela posle pola sata voznje, nije bilo ok pozicije i ako su na prvi pogled super.
Auto, KARAVAN D segmenta...koji nema mesto da se spusti bilo sta. Dakle, nema mesto za mobilni, a u vratima je pregrada toliko uska da ne mogu novcanik i mobilni zajedno da mi stanu.
Mito je izmislio prakticnost za 159 karavan.
Oba auta su imala jako teska kvacila, sto bude neprijatno u guzvi, a pogotovo ako si obuo neke patike za mekanim djonom.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
DNA baguje, svako malo losije citanje senzora gasi dna i ogranicava snagu.
Na ovom konkretno primerku se desavalo da iskoci neki glupavi plavi konektor ispod volana u voznji sam od sebe i iskljuci servo skroz, da ja maltene nisam mogao da okrenem volan.
To 2 majstora i elektricara za Alfe nisu znali da dijagnostikuju niti provale sta je, dok vlasnik sam nije provalio.
Ali postoji i tu neki deo koji cesce odlazi oko volana i kosta oko 200e(sto je majstor mislio da je i tu u pitanju).
Alfu jebe elektronika, jer prosto ne znaju to sa naprave kako treba. Kada zadjete u sitnice koje ja kao laik mogu da opipam, sve je nekako malo nizeg kvaliteta od ocekivanog za auto te cene, a dosta toga prosto nelogicno uradjeno.
Slicne probleme da DNA vuku i Giulia i Stelvio.
Sedista u Mitu su mozda i najgora koja sam koristio, nemaju nikakav profil, letis po autu u krivinama, kao da sedis na dasci. I ovo je utisak jos par ljudi pored mene.
Ono sto je dobro je sto su poprilicno duboka za auto te klase.
Nikada losije ozvucenje nisam cuo u autu(Audi A3 sa 2 zvucnika se cuo duplo bolje od Mita sa 4), i ako je mikrofon za telefon mozda medju boljima. Naravno, usb ne radi skoro ni na jednoj Alfi te generacije i to se smatra normalnim kod vecine vlasnika.
A 159ka karavan koju sam zamenio za Mita(bila je kratko kod mene) je mozda i najgori auto koji sam vozio.
Lepo lezi i to je to od pozitivnih osobina tog auta.
Volan tezak kao tuc(ne samo sportski, nego prosto pretezak), a 1.9 150ks trosi kao 2.0 benzin otprilike. Sedista su krimi, ledja su me bolela posle pola sata voznje, nije bilo ok pozicije i ako su na prvi pogled super.
Auto, KARAVAN D segmenta...koji nema mesto da se spusti bilo sta. Dakle, nema mesto za mobilni, a u vratima je pregrada toliko uska da ne mogu novcanik i mobilni zajedno da mi stanu.
Mito je izmislio prakticnost za 159 karavan.
Oba auta su imala jako teska kvacila, sto bude neprijatno u guzvi, a pogotovo ako si obuo neke patike za mekanim djonom.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- somi-car
- Postovi: 2237
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: Da li se Alfe baš toliko kvare?
Vidis npr meni je taj osecaj na volanu bas odgovarao. Nekako sam imao osecaj sigurnosti...da ne zaboravim i menjac je lepo klizio prilikom promene stepena prenosa.
Ali da sedista su slazem se bila kriminalna. Kvacilo nekako previsoko i bas nezgodno za mene jer imam problema sa kolenima, nogama generalno.
Sto se tice potrosnje ovaj 1.9 jtd je bas bio ekonomican.
Ja sam ga dobio u nekoj kompenzaciji, nisam ga birao...pa ga je prakticno vise supruga vozila, ja sam se samo povremeno sluzio.
Svakako los utisak su mi ostavile skupe popravke koje jednostavno nisu trebale da se dese, tj servisirana je normalno a bagovala vise od normalnog....
Ali da sedista su slazem se bila kriminalna. Kvacilo nekako previsoko i bas nezgodno za mene jer imam problema sa kolenima, nogama generalno.
Sto se tice potrosnje ovaj 1.9 jtd je bas bio ekonomican.
Ja sam ga dobio u nekoj kompenzaciji, nisam ga birao...pa ga je prakticno vise supruga vozila, ja sam se samo povremeno sluzio.
Svakako los utisak su mi ostavile skupe popravke koje jednostavno nisu trebale da se dese, tj servisirana je normalno a bagovala vise od normalnog....
- Martin
- Postovi: 2876
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
- Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Re: Da li se Alfe baš toliko kvare?
Inače tebra, Linkolna i Bjuika u Srbiji koliko oćeš.
Navedenu statistiku ne bih razmatrao.
Da li se alfe i generalno italijani, kvare - kvare se, kao i ostali.
@kojot Samo je pitanje sreće da li će komšinica ubosti leš ili ne.