Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Svaka ogrebotina, svako otvaranje vrata se mnogo lakse vidi na crnoj, nego na beloj.
Sto se tice prljavstine, najzahvalnije su sive, svetloplave metalik boje. Obicno ne shvatis koliko je auto prljav, dok ga na kraju ne operes. Moja bela po prilicno strci kad se isprlja.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Sto se tice prljavstine, najzahvalnije su sive, svetloplave metalik boje. Obicno ne shvatis koliko je auto prljav, dok ga na kraju ne operes. Moja bela po prilicno strci kad se isprlja.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Video jedan tamno plav, na slici nisam ni provalio da je prljav dok se nisam zagledao. 
Nego, citam da ovaj e-HDI valjda koristi neki AdBlue. Sta je to? Nesto za emisiju gasova?
Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Nego, citam da ovaj e-HDI valjda koristi neki AdBlue. Sta je to? Nesto za emisiju gasova?
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
BlueHDi je sa ad Blue-om. eHDI je sa start/stop sistemom
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Aha. Hvala. 
Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Kolika je razlika izmedju modela sa 5 i 6 brzina? Ja bih sa 6, najvise zbog AP i buke. Verujem da potrosnja nije velika ni na ovom sa 5 brzina.
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Pa potrošnja je ista, ne zavisi strogo od broja brzina u menjaču.
Ono što je odredjuje su prenosni odnosi (ukupan prenos), a to je opet posebna tema i nije direktno zavisno od toga da li je sa 5, 6 ili 7 brzina predvidjeno...
I prenos u diferencijalu je takodje faktor uticaja na potrošnju, i perfomanse.
Ali, ako je više autoput način korišćenja prednost bi trebao da ima sa 6 brzina ako ništa drugo zbog moguće smanjene buke motora.
Ono što je odredjuje su prenosni odnosi (ukupan prenos), a to je opet posebna tema i nije direktno zavisno od toga da li je sa 5, 6 ili 7 brzina predvidjeno...
I prenos u diferencijalu je takodje faktor uticaja na potrošnju, i perfomanse.
Ali, ako je više autoput način korišćenja prednost bi trebao da ima sa 6 brzina ako ništa drugo zbog moguće smanjene buke motora.
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Pa ja ne idem autoputem toliko cesto bas. Ne bih ni znao godisnje koliko puta, 20ak puta mozda. Svakako cu onda da bacim oko i na ove sa 5 brzina.
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
6. brzina def samo na auto putu, na magistrali retko bar po onom sto sam ja vozio, bas kad je negde duzi pravac pa mozes preko 80 i nema guzve na putu onda ima smisla ubaciti u 6. ali dzabe ako je na kratko, 5. vrsi posao na 90% otvorenog puta.
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Imam ja sličan c4, moj je sa 6 brzina. 6ta neće ispod 90 km/h.
Npr 130 km/h je oko 2000- 2100 obrtaja
Motor nije bučan.
Npr 130 km/h je oko 2000- 2100 obrtaja
Motor nije bučan.
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
E to odlicno.
Tako nesto sam i zeleo.

- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Zaboravih jos jednu bitnu stvar, koliko je servis za C4 otprilike? I odrzavanje generalno.
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Jeftino je održavanje - mali servis je oko 80ak eur. Veliki oko 300eur
PSA generalno spada u jeftinije brendove što se održavanja tiče (govorim za krštene delove)
I delova ima na sve strane, nema bojazni
PSA generalno spada u jeftinije brendove što se održavanja tiče (govorim za krštene delove)
I delova ima na sve strane, nema bojazni
- dag81
- Postovi: 7503
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Nikako ljudi da shvate da je 6ta brzina najmanje bitna za AP. To je valjda ostalo od Golfa 2 i one 5te tj Economic brzine.Sto vise brzina, veca mogucnost za optimalne obrtaje. Fazon vozis 50 3-ca je puno 4ta malo, ili 80 cetvrta puno peta taman.
Ne znam kod Citroena, ali dok je bilo izbora 5 i 6 brzina kod VWa, na tipa 130 se oba na isto obrtaja vrtela.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Ne znam kod Citroena, ali dok je bilo izbora 5 i 6 brzina kod VWa, na tipa 130 se oba na isto obrtaja vrtela.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Ja nisam bas gledao obrtaje, ali sam uvek kod ovih sa 5 brzina vise cuo motor pri 140 nego kod ovih sa 6, uz napomenu da se do recimo 110 to ne primecuje. Nisu isti modeli u pitanju, ali prosto kod ovih sa 5 se primeti da urlaju, benzinci su u pitanju.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока