Generalno, sveopsti odgovor je da svako postuje sta i kada on licno misli da je ok da postuje

Sokantno

Sent from my iPhone using Tapatalk


Brzinu postujem maskimalno u naseljenim mestima i u zoni skole (i gde god je zona 30). Ponegde na bulevarima sam na 60kmh, posebno ovde u NS kad nema guzve. Na magistralama i izvan grada ne bas toliko (fifti-fifti), ali ne divljam. Otprilike maskimum je plus 20-30kmh iznad ogranicenja gde uslovi puta dozvoljavaju. Ranije sam mnogo brze vozio na AP, sada to ne moze. Dok nisu merili svuda prosecnu, isao sam 20-30 preko ogranicenja uvek.kUdtiHaEX napisao: 19 Dec 2022, 13:51 U prethodnih par dana i nedelja povelo se nekoliko diskusiju na temu poštovanja propisa i šta pojedini učesnici saobraćaja poštuju ili ignorišu.
Stoga, da vidimo - koliko zaista poštujete propisane propise - da li uvek striktno vozite po ograničenjima, da li uvek dajete pokazivače pravca (čak i u 2 ujutro kad nema žive duše oko vas), da li poštujete punu jednostruku/dvostruku liniju kada obilazite ili izlazite sa pumpe, da li uvek puštate pešake na ulici, da li obilazite autovus umesto da čekate da se uključi, da li se parkirate gde nije dozvoljeno, da li ostavljate auto nared puta sa sva četiri svetla aktivna itd.? Koja pravila ignorišete i zašto? Kada dajete sebi za pravo / smatrate da nešto može da se ignoriše jer nema smisla ili da situacija zahteva?
Poenta teme nije da uđemo u žustru diskusiju već da vidimo kakva je realna praksa kod prosečnog vozača ovog foruma.
 
  Ovako skrenem levo u ulicu (ne sme) i parkiram se tu posle bukvalno 10 metara jer je kuca na cosku.
 Ovako skrenem levo u ulicu (ne sme) i parkiram se tu posle bukvalno 10 metara jer je kuca na cosku.
Ja postujem da uvek vozim trezan, privezan i po pameti, sta ne znaci nuzno po predpisima, nekad vozim i sporije. Pesake propustam, autobus kako kad, sklanjam se na levu traku kod ukljucenja. Najveci greh mi je telefon i brzina, posebno izvan grada. Drugih grehova u voznji nemam, znam voziti na AP sta 95% ljudi u Slo ne zna, zmigavce upotrebljavam po pameti opet, znaci ne uvek, ali uvek kad onome iza znace...kUdtiHaEX napisao: 19 Dec 2022, 13:51 U prethodnih par dana i nedelja povelo se nekoliko diskusiju na temu poštovanja propisa i šta pojedini učesnici saobraćaja poštuju ili ignorišu.
Stoga, da vidimo - koliko zaista poštujete propisane propise - da li uvek striktno vozite po ograničenjima, da li uvek dajete pokazivače pravca (čak i u 2 ujutro kad nema žive duše oko vas), da li poštujete punu jednostruku/dvostruku liniju kada obilazite ili izlazite sa pumpe, da li uvek puštate pešake na ulici, da li obilazite autovus umesto da čekate da se uključi, da li se parkirate gde nije dozvoljeno, da li ostavljate auto nared puta sa sva četiri svetla aktivna itd.? Koja pravila ignorišete i zašto? Kada dajete sebi za pravo / smatrate da nešto može da se ignoriše jer nema smisla ili da situacija zahteva?
Poenta teme nije da uđemo u žustru diskusiju već da vidimo kakva je realna praksa kod prosečnog vozača ovog foruma.
Da si u godinama?Saša napisao: Ne sećam se ni kada sam poslednji put platio neku kaznu, već i to dovoljno govori.

Nemoj mi reći da si ti jedan od onih koji stavljaju masku ili papir preko dela registracione tablice kako bi uštedeli 100 dinara?motorista napisao: 19 Dec 2022, 15:03 Od svega navedenog ne poštujem sledeće: ponekad sporo preteknem autobus, ponekad blago prekoračim brzinu (a imam dosta dobra "prolazna vremena" u odnosu na mnoge koji imaju velika prekoračenja, interesantno), i često ne plaćam parking.
Jeste zbog dece na ulici ali od kada sam i sam dobio dete počeo sam dosta više da obraćam pažnju na istu u saobraćaju, nevezano da li su u zoni škole ili idu trotoarom pored roditelja. Generalno sam postao obazriviji kada ih primetim u blizini.Xepoj87 napisao:Pa kakve veze ima tvoja cerka u autu sa voznjom od 30, to je zbog dece na ulici.

 Mnoge stvari mogu biti pozitivne i negativne istovremeno, samo zavisi ko iz kojeg ugla gleda. Lako je reci kreni ranije, problem je samo ako ti je kratak dan i nemas 5min ranije da krenes. Voznja 30km/h na mestu gde je dozvoljeno 50km/h i konstantno stajanje na svakom semaforu jer ne moze da se uhvati zeleni talas isto nije dobro za ekologiju, a ne bih rekao ni da je uzitak
 Mnoge stvari mogu biti pozitivne i negativne istovremeno, samo zavisi ko iz kojeg ugla gleda. Lako je reci kreni ranije, problem je samo ako ti je kratak dan i nemas 5min ranije da krenes. Voznja 30km/h na mestu gde je dozvoljeno 50km/h i konstantno stajanje na svakom semaforu jer ne moze da se uhvati zeleni talas isto nije dobro za ekologiju, a ne bih rekao ni da je uzitak   
 Istina.Xepoj87 napisao: 19 Dec 2022, 20:07Generalno, sveopsti odgovor je da svako postuje sta i kada on licno misli da je ok da postuje
Sokantno
Ne.kUdtiHaEX napisao: 19 Dec 2022, 21:57Nemoj mi reći da si ti jedan od onih koji stavljaju masku ili papir preko dela registracione tablice kako bi uštedeli 100 dinara?motorista napisao: 19 Dec 2022, 15:03 Od svega navedenog ne poštujem sledeće: ponekad sporo preteknem autobus, ponekad blago prekoračim brzinu (a imam dosta dobra "prolazna vremena" u odnosu na mnoge koji imaju velika prekoračenja, interesantno), i često ne plaćam parking.
 Ali više volim da rizikujem kaznu, ostavim auto na parkingu tržnog centra, neke državne direkcije za gubljenje vremena... nego da platim. Znam kako je totalno neracionalno.
 Ali više volim da rizikujem kaznu, ostavim auto na parkingu tržnog centra, neke državne direkcije za gubljenje vremena... nego da platim. Znam kako je totalno neracionalno.   Smučilo mi se što u Kruševcu više praktično nema besplatnih parking-mesta, čak ni dovoljno onih obaveznih oko stambenih zgrada, a i postojeća su poddimenzionisana.
 Smučilo mi se što u Kruševcu više praktično nema besplatnih parking-mesta, čak ni dovoljno onih obaveznih oko stambenih zgrada, a i postojeća su poddimenzionisana.