2024 Citroen C3 Aircross II
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32102
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 2024 Citroen C3 Aircross II
Mislim da je ovo najbolja fotka koju imam. Nekako mi je prošao ispod radara. Simpa je svakako. Znak mi ni najmanje ne smeta.
Posetite www.garaza.rs !
Re: 2024 Citroen C3 Aircross II
Ovaj mi je top.
Znak mi se isto svidja bas mi retro
Mislim da je 21000 sa ovom opremom
Sent from my SM-N986B using Tapatalk


Znak mi se isto svidja bas mi retro
Mislim da je 21000 sa ovom opremom
Sent from my SM-N986B using Tapatalk


- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32102
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 2024 Citroen C3 Aircross II
Gde si druže, nema te sto godina.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
Re: 2024 Citroen C3 Aircross II
Kupio patent za strelaste zupce od nekih Poljaka.dragvorl napisao:Inace da se ne pravim pametan, znak je nastao o udvojeno ozubljenih zupcanika koje je valjda i patentirao Citroen.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: 2024 Citroen C3 Aircross II
Ima li neko informaciju, na sajmu nisu imali detaljnija objašnjenja, koja je razlika između hibrida u C3 i C3 Aircross? Tj. konkretno kakav je taj hibrid u običnom C3 jer je snaga identična sa 1.2 benz?
Имам једно потпитање...
Re: 2024 Citroen C3 Aircross II
Za oba auta su dali snagu obicnog motora, nisu racunali dodatno elektricni, koji je po netu za c3, dodatnih 21kw
Re: 2024 Citroen C3 Aircross II
Taj 1,2 MHEV u jačoj verziji ima SUS od 136 ks i 230 Nm „plus“ 28-29 ks i 55 Nm iz elektromotora.
SUS i EM ne razvijaju maksimalnu snagu na istim obrtajima i pitanje je kako se to “sabira” i koja je ukupna “sinergijska” snaga tog MHEV sklopa.
Sa druge strane, ako pogledaš npr. BMW 1,5 MHEV koji se deklariše sa navodnih 170 ks, on se sastoji od SUS-a sa 156 ks i 240 Nm, kao i EM od 20 ks i 55 Nm u menjaču. I BMW je to (delom) sabrao kao navodnih sinergijskih 170 ks. Svuda piše samo da je to 170 ks ( pogledaj cenovnik, konfigurator ), osim ako udješ u detaljne specifikacije ( tamo nigde ne piše 170 ks, već samo 156 ks i 240 Nm, kao i EM od 20 ks i 55 Nm u menjaču ).
Ili, pogledaj benzinski 2,0 MHEV ( npr. u X3 ili u novoj “petici” ). Pišu u cenovniku da je navodna snaga 208 ks, pri čemu je to bukvalni zbir 190 ks iz SUS-a i 18 ks iz EM-a. Sabrali su obe vrednosti sa 100% ( ne kao kod 1,5 MHEV od 170 ks ).
Sa treće strane, ako im pogledaš dizelski 2,0 MHEV ( npr. u "petici" ili u X3 ), njemu u cenovniku piše samo snaga od 197 ks, iako on u menjaču ima i EM od 11 ks. Tu nisu sabrali ništa. Kao da EM uopšte ne postoji i kao da taj motor uopšte nije MHEV.
https://www.bmw.rs/assets/rs/sr/topics/ ... 1-2024.pdf
Tako da je pitanje koja je ukupna sinergijska snaga tog PSA 1,2 MHEV-a ( od 136 i 28-29 ks ).
SUS i EM ne razvijaju maksimalnu snagu na istim obrtajima i pitanje je kako se to “sabira” i koja je ukupna “sinergijska” snaga tog MHEV sklopa.
Sa druge strane, ako pogledaš npr. BMW 1,5 MHEV koji se deklariše sa navodnih 170 ks, on se sastoji od SUS-a sa 156 ks i 240 Nm, kao i EM od 20 ks i 55 Nm u menjaču. I BMW je to (delom) sabrao kao navodnih sinergijskih 170 ks. Svuda piše samo da je to 170 ks ( pogledaj cenovnik, konfigurator ), osim ako udješ u detaljne specifikacije ( tamo nigde ne piše 170 ks, već samo 156 ks i 240 Nm, kao i EM od 20 ks i 55 Nm u menjaču ).
Ili, pogledaj benzinski 2,0 MHEV ( npr. u X3 ili u novoj “petici” ). Pišu u cenovniku da je navodna snaga 208 ks, pri čemu je to bukvalni zbir 190 ks iz SUS-a i 18 ks iz EM-a. Sabrali su obe vrednosti sa 100% ( ne kao kod 1,5 MHEV od 170 ks ).
Sa treće strane, ako im pogledaš dizelski 2,0 MHEV ( npr. u "petici" ili u X3 ), njemu u cenovniku piše samo snaga od 197 ks, iako on u menjaču ima i EM od 11 ks. Tu nisu sabrali ništa. Kao da EM uopšte ne postoji i kao da taj motor uopšte nije MHEV.
https://www.bmw.rs/assets/rs/sr/topics/ ... 1-2024.pdf
Tako da je pitanje koja je ukupna sinergijska snaga tog PSA 1,2 MHEV-a ( od 136 i 28-29 ks ).
Re: 2024 Citroen C3 Aircross II
Evo trojke tamo vamo 
Sent from my SM-N986B using Tapatalk

Sent from my SM-N986B using Tapatalk
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32102
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 2024 Citroen C3 Aircross II
Znači sad vas ima 7-8, ali ni jedan ne stiže na forum.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !