Sad sam se setio da sam bio jednom, pre tipa 6-7 godina sa A4 . Nije znao da odradi dino, iskljucivao abs centralu, na kraju mu nije radio VCS pa sam otisao sa greskom. Doduse nije naplatio. Otisao jer mi dimio pa je rekao da je precipovan, a bilo je do EGRa. Morao sam vaditi dpf pre toga.
Verujem ja da nije dunster, da je ok, ali poznanici komemtarisu tu njegovu filozofiju. Samim tim sto kaze starija auta od 2008 ne radim. A 2008 moze biti takav krs da ga nema, a moze biti 2002.da je top.
P.S. Nemam nista protiv njega, niti mu sabotiram posao, naprotiv. Ali da ima problem sa pristupom ima.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Problem sa pumpom aditiva
- pankoz
- Postovi: 771
- Pridružio se: 09 Avg 2014, 21:05
- Garaža: Citroen C4 Grande Picasso 1.,6 hdi , Citroen C3 1,4 hdi
- Lokacija: Vojvodina
Re: Problem sa pumpom aditiva
Bio do lokalnog majstora koji radi isključivo francuze još u Subotu.
Poništio je greške i putem dijagnostike je zaključio da nema aditiva a da je pumpa ispravna.
Kako nije imao aditiva na stanju,u Ponedeljak mu stiže aditiv pa ćemo ga onda sipati.
Ona prva greška je uzrok jer kako mi je objasnio zbog "informacije" računar mu je davao komandu da dozira više eolysa nego u normalnim okolnostima.
Sipali juče celu litru aditiva u posudu i sada ćemo videti da li će se paliti kakva greška u vožnji,mada ne bi trebalo da se pali.
Otkako je Picasso kod mene ja nisam dosipao taj Eolys za ovih pređenih 50 t km.
Cena aditiva je bila 5000 din a ruke majstora i dijagnostika od pre koji dan 2300 din.
idemo dalje
Poništio je greške i putem dijagnostike je zaključio da nema aditiva a da je pumpa ispravna.
Kako nije imao aditiva na stanju,u Ponedeljak mu stiže aditiv pa ćemo ga onda sipati.
Ona prva greška je uzrok jer kako mi je objasnio zbog "informacije" računar mu je davao komandu da dozira više eolysa nego u normalnim okolnostima.
Sipali juče celu litru aditiva u posudu i sada ćemo videti da li će se paliti kakva greška u vožnji,mada ne bi trebalo da se pali.
Otkako je Picasso kod mene ja nisam dosipao taj Eolys za ovih pređenih 50 t km.
Cena aditiva je bila 5000 din a ruke majstora i dijagnostika od pre koji dan 2300 din.
idemo dalje

- Eskimko
- Postovi: 546
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Problem sa pumpom aditiva
Kod kakvih si morona od majstora isao pre ovog kad tako prostu stvari nisu znali da rese
- pankoz
- Postovi: 771
- Pridružio se: 09 Avg 2014, 21:05
- Garaža: Citroen C4 Grande Picasso 1.,6 hdi , Citroen C3 1,4 hdi
- Lokacija: Vojvodina
Re: Problem sa pumpom aditiva
A gde sam ja to napisao da sam uopšte i išao kod nekog majstora otkako se pojavio taj problem?
- Eskimko
- Postovi: 546
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Problem sa pumpom aditiva
Mislio sam da si ti lik koji je otvorio ovu temu 
