Passat CC 1.8 tsi
- shandu90
- Postovi: 13399
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Passat CC 1.8 tsi
Drugar je imao 140ks dizel manuelac skoro dve godine (polovnjak). Nikakvih vecih problema nije imao dok je bio kod njega.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- carov2
- Postovi: 4966
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Passat CC 1.8 tsi
Zato što je prethodni vlasnik sve to rešio. 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
- shandu90
- Postovi: 13399
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Passat CC 1.8 tsi
Tako nekako. Prodao ga kad je trebalo da se radi veliki servis 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Passat CC 1.8 tsi
Mislim da ne pomažeš nekonkretnim odgovorom koji ili koje konkretno odlične motore predlažeš za nabavku posle 15 godina eksploatacije i okvirno 300.000km.
Da izdrži dalje bez kvarova do 450 ili 500.000km kao prosečni dizeli drugih proizvodjača, koji VW Dizeli 2.0 po kodu motora su se pokazali sposobni?
Ja još nisam sreo neki VW dizel tog doba da nije imao bar neku ozbiljnu popravku motora reda 500 plus evra, igranku sa EGR i usisom i da ne izdvajam.
One koje vidjam uživo uglavnom rade nekako, vlasnici se pomire sa sudbinom i gledaju da zavale dalje. Izdrže godinu 2, 3 da poseduju, retko ko kupi pa zadrži bar da ja znam.
Nasumice izašao link za CAHA od 170ks...a ima i za druge oznake motora posebno na istom sajtu pobrojano redom.
[url]
[https://mymotorlist.com/engines/audi/caha//url]
Re: Passat CC 1.8 tsi
Na sta tacno aludiras ?
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
- Gaginh0
- Postovi: 9581
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: Passat CC 1.8 tsi
Koji prosečni izdrži 450.000 bez kvarova?
Bilo koji dizel iz tog modela da uzme pokazaće se bolje od benzinca. U tome je poenta.
Druga stvar je što si se uhvatio "po difoltu problema" iz prethodnih VW dizela, konkretno motora 2.0 koji su se ugrađivalo između "Golfa 4 i Golfa 6" (pišem namerno ovako jer tako i jeste po godimama), bez da si uzeo u obzir da to nisu isti motori.
I ja sam na Passatu B8 2.0 dizelu 2 puta za 60.000 uradio veliki servis, a nijednom zato što je bio došao on na red, već što su druge stvari prouzrokovale to. Jel to sad pravilo da će tako biti za svaki taj motor od 190ks? Ali mi se nijednom do sada nije upalila lampica DPF-a i nikada nisam imao problem sa DSG (evo 220k na satu) što ti potenciraš konstantno. Hoće to sada biti pravilo na svakom tom motoru ili će se i dalje potencirati šta piše na internetu?
@Milos vi što vozite VW benzinca (a nije Golf 2 1.6) ste čudni ljudi.
Bilo koji dizel iz tog modela da uzme pokazaće se bolje od benzinca. U tome je poenta.
Druga stvar je što si se uhvatio "po difoltu problema" iz prethodnih VW dizela, konkretno motora 2.0 koji su se ugrađivalo između "Golfa 4 i Golfa 6" (pišem namerno ovako jer tako i jeste po godimama), bez da si uzeo u obzir da to nisu isti motori.
I ja sam na Passatu B8 2.0 dizelu 2 puta za 60.000 uradio veliki servis, a nijednom zato što je bio došao on na red, već što su druge stvari prouzrokovale to. Jel to sad pravilo da će tako biti za svaki taj motor od 190ks? Ali mi se nijednom do sada nije upalila lampica DPF-a i nikada nisam imao problem sa DSG (evo 220k na satu) što ti potenciraš konstantno. Hoće to sada biti pravilo na svakom tom motoru ili će se i dalje potencirati šta piše na internetu?
@Milos vi što vozite VW benzinca (a nije Golf 2 1.6) ste čudni ljudi.
Re: Passat CC 1.8 tsi
Porodica i prijatelji kazu da je cudan jos i ublazena varijanta .
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
- dag81
- Postovi: 7527
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Passat CC 1.8 tsi
Problem kod VWa je brdo km, 90% je vraceno sto su kod nas. I to ne 50k km, pre 150-200k km.
Evo drugar vozi Tiguan 2.0tdi 150ks dsg 2016to.
Alternator mu je crkao, akumulator. Veliki servis je odradio na 208.000km, plocice, diskove, redovne servise Mann filteri, Castrol ulje i to je to bulvalno.
190.000km ima pre 3 god sad je na 292.000km.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Evo drugar vozi Tiguan 2.0tdi 150ks dsg 2016to.
Alternator mu je crkao, akumulator. Veliki servis je odradio na 208.000km, plocice, diskove, redovne servise Mann filteri, Castrol ulje i to je to bulvalno.
190.000km ima pre 3 god sad je na 292.000km.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Passat CC 1.8 tsi
JTD, HDI, Mercedesov 2.1 CSI, Volvov 2.4D, se ni ne zakašlju pre 500.000km, pa čak i Reno DCI može da izgura 400.000 plus km bez diranja motora tako da VW dizeli tih godina nisu na tom nivou da bi bili moja preporuka kupovine u polovnom autu.
Benzinci takodje mnogi prelaze 300.000 plus bez da se razmišlja o kvarovima, ali opet pomenuti VW benzinac 1.8 koliko primećujem jednoglasno takodje nije za preporuku.
Zato sam i pitao da nevedeš koji konkretno 2.0 dizel VWa preporučuješ kao pouzdan kao polovnjak nakon 15tak godina, ne meni već pokretaču teme.
Ja ne znam koji bi se usudio da nekome dam preporuku.
Noviji VW dizeli posle godišta koje sam naveo su sasvim druga priča, iako se i dalje zovu 2.0 TDI to su sasvim drugi motori, mnogo bolji i dugotrajniji.
Benzinci takodje mnogi prelaze 300.000 plus bez da se razmišlja o kvarovima, ali opet pomenuti VW benzinac 1.8 koliko primećujem jednoglasno takodje nije za preporuku.
Zato sam i pitao da nevedeš koji konkretno 2.0 dizel VWa preporučuješ kao pouzdan kao polovnjak nakon 15tak godina, ne meni već pokretaču teme.
Ja ne znam koji bi se usudio da nekome dam preporuku.
Noviji VW dizeli posle godišta koje sam naveo su sasvim druga priča, iako se i dalje zovu 2.0 TDI to su sasvim drugi motori, mnogo bolji i dugotrajniji.
Re: Passat CC 1.8 tsi
Nije ni cudo da mu je i treci trebao.
Ne kupujte motore od ovog coveka, prodaje varene glave sa rumunskim diznama, znam coveka koji je kupio od njega dsg i motor.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Passat CC 1.8 tsi
Što ste stavljali dizel motore i dsg u passat cc 1.8 TSI ? Nije vam palo napamet da je to uzrok svih problema ?
- pedja
- član 001
- Postovi: 15381
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Passat CC 1.8 tsi
DSG inače ne ide na TSI
Diesel Solo Getriebe
TapaT
Diesel Solo Getriebe
TapaT
Re: Passat CC 1.8 tsi
Zbog bolje raspodele torka pri kretanju na uzbrdici bez start/stop sistema.nidza napisao:Što ste stavljali dizel motore i dsg u passat cc 1.8 TSI ? Nije vam palo napamet da je to uzrok svih problema ?
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Passat CC 1.8 tsi
Molim reziju da iskljuci ovog gledaoca iz programa . Kad je dosao da kupi motor za Mercedesa odbio je isti recima da je iz Dacije a to je prva ugradnja u A klasu . Glava mozda jeste bila varena ali jako dobro ispolirana .Xepoj87 napisao: 08 Sep 2024, 21:27Nije ni cudo da mu je i treci trebao.
Ne kupujte motore od ovog coveka, prodaje varene glave sa rumunskim diznama, znam coveka koji je kupio od njega dsg i motor.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
- Gaginh0
- Postovi: 9581
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: Passat CC 1.8 tsi
Pa posle trgovine sa tobom počeo je da vozi Bemvee i derivate istih.