Stranica 2 od 2

Re: Kupovina kineskog SUV-a

Poslato: 11 Apr 2025, 21:11
od pedalaš
Ako ti nešto znači ( pošto si pitao i za potrošnju ), sa "osmicom" sam prešao oko 500 km i moj je utisak da ne troši ništa više od Honde CR-V 1,5T AWD iz 2020 koju privatno vozim. Tako da mislim da taj Chery-jev motor nije žedan ništa više nego neko slično vozilo.

Re: Kupovina kineskog SUV-a

Poslato: 11 Apr 2025, 21:29
od ljubitelj
Chery (kao i ostali) danas i Chery pre 15 godina nije ista Kina.
Za te pare ja bih samo imao dilemu koji kineski model zadovoljava po prostoru, komforu, opremi a evropske od 25k SUV ne bih ni razmatrao jer ni obicne male gradske SUV za te pare ne umeju da naprave da su neki primer kvaliteta a kamoli opreme.

Takodje kineska auto industrija je u usponu i ima lepo perspektivu dok evropska auto industrija je na nizbrdici i tehnoloskom zaostatku u gotovo svakoj fazi proizvodnje.

Za nova vozila mislim da nijedan uvoznik nema neki znacajan lager delova osim onih potrosnih za mali servis i slicno. Chery se sklapa sta vec cini mi se u Spaniji za trziste Evrope.
Sve i da delovi dolaze iz Kine danas je tako dobar transport iz Kine da skoro sve dolazi da 3-5 dana do nas u Srbiju (kada se plati postarina slicnog iznosa kao slanje iz Evrope).


Dugorocno samo ce rasti cena kinezima kao proizvodjacima a time i postprodajna cena.

I prema japancima, korejcima su bile razne nedoumice i oko kvaliteta izrade i oko delova i oko servisa pa se pokazalo da je to uglavnom bilo iz predrasude kako je pokazao protok vremena.
Uzgred VW, Audi, Mercedes, BMW su velikim delom zapravo kineske proizvodnje (i pogonima dobavljaca po belom svetu, kako koji model)koji su samo sklopljeni u Evropi.
Kada se pogleda na delovima made in poreklo nije vise cesto da pise EU ili neka konkretna evropska zemlja a Indija, Vijetnam, Kina, Meksiko i svasta nesto se moze pronaci utisnuto na njima.


Mislim odavno da geografija gde je proizvedeno nesto industrijski nije mnogo relevantno a Kinezi danas imaju najrazvijeniju proizvodnu bazu tj industriju u gotovo svemu. Takodje kineski proizvod za Kinu i kineski proizvod za Evropu nisu ista stvar pa i kada se isto zovu i/ili ih pravi ista fabrika/ proizvodjac.
Za Evropu obicno je visok kvalitet odabran putem finalne kontrole i selekcije sa proizvodnih traka.

Re: Kupovina kineskog SUV-a

Poslato: 11 Apr 2025, 22:49
od shandu90
Citao sam u Jutarnjem test MG dzipa, neki veci model. Motor 1.5 turbo je navodno uset od Opel Insignie.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kupovina kineskog SUV-a

Poslato: 11 Apr 2025, 22:59
od pedja
To je već pedigre.
Treba proveriti garanciju na koroziju :D

Tapa


Re: Kupovina kineskog SUV-a

Poslato: 11 Apr 2025, 23:15
od milosg
Lep je Tiggo, mene tu ne brine pouzdanost ili delovi, to je sigurno sve kako treba, više bih istražio bezbednost. Možda neko na forumu ima bolje uvide u to.
Ne znam koliko je ANCAP uporediv sa Euro NCAP, tamo Tiggo ima dobar rating. Doduše, čak i za NCAP proizvođači optimizuju automobile tako da prođu te testove, većina ne "optimizuje" dalje od toga

Re: Kupovina kineskog SUV-a

Poslato: 11 Apr 2025, 23:55
od starac vujadin
Što nema Coolray na listi?

Re: Kupovina kineskog SUV-a

Poslato: 12 Apr 2025, 07:04
od Rizna ziveli!
Coolray i FX su mali, ideja je da se predje u nesto malo vece od Qashqai-a.

Ako to ne bude moguce onda bih pre uzeo opet Qashqai, njega sam i naveo tamo.

Re: Kupovina kineskog SUV-a

Poslato: 12 Apr 2025, 09:01
od Dzona
Novi qashqai je primetno bolji od modela koji ti voziš, ja bih se ipak - za sada - fokusirao na njega.
Naravno samo ukoliko ti odgovara veličina istog

Dosta je unapređen enterijer (osetno kvalitetniji) i infotainment i sami bezbedonosni sistemi su ispeglaniji u onosu na prethodnu verziju