Kupovina kineskog SUV-a
-
- Postovi: 33
- Pridružio se: 28 Jul 2016, 14:38
- Garaža: Renault Megane 1.6 benz
- Lokacija: Beograd
Kupovina kineskog SUV-a
Zdravo narode!
Tradicionalno pred promenu automobila konsultujem garazinu forum zajednicu.
Razmisljam o kupovini nekog od kineskih SUV modela pa mi trebaju Vase sugestije - za i protiv.
1) Chery Tiggo 7 , nov , 0km, iz 2023, po ceni od 24.500
- 1.6 turbo benzinac, oko 180ks
- enterijer rekao bih luksuzan, cena jako primamljiva
- idealan po gabaritu
- 7 god garancija ili 150.000km
2) Chery Tigo 8, nov, 2024, 0km, oko 30.000-31.000
- isti motor kao u sedmici
- enterijer i celokupan izgleda ekstremno luksuzan
- nesto veci nego sto mi treba, verovatno veca potrosnja, ali s druge strane dalje od ovoga nema.
- 7 god garancija ili 150.000km
3) MG HS, nov 2024, 0km, bela boja, 26.500
- motor 1.5 turbo benzinac, oko 160ks
- enterijer top, malo skromnije opreme od Chery-a
- gabarit idealan, izgled ne toliko atraktivan kao Chery (posebno kad je u ovoj beloj boji)
- 100.000km garancija ili 5god
4) Nissan Qashqai, 2024, 0km, oko 32.000
- tekna oprema, boja kakvu nadjem
- mislim da je 100.000km garancija i 4 ili 5 god
Vozim Qashqai 2019, 1.3 160ks, tekna oprema. Presao 174.000km. Hocu zadnji voz da uhvatim da ga zamenim za novo. Dobro me sluzi ali opet dese se neke sitnice, glupi sitni kvatovi nevezani za mehaniku...sto me izuzetno nervira. Budzet mi je moj auto + 10 soma. Dodao bih jos 5k ako je prica zaista ta koja treba.
Ne bih isao ispod opreme kakvu imam sad sto znaci 160ks, kozna sedista, kamera 360, napred i pozadi kamere itd..
Sta mislite, da li gledam kako treba? Hocu nov auto u garanciji ali nemam love za neke skuplje varijante. Da li mi je rezon tacan?
Dajte neke predloge ili mozda neka iskustva drugih sa pomenutim vozilima. Vrede li te novce? Najvise sam zainteresovan za Chery...
Pozdrav
PS - razmisljam i o Geely Starray ali on mi je opcija na kraju. Imaju test vozilo na prodaju u crnoj boji po ceni od 30k eur, mozda malo jeftinije...
Tradicionalno pred promenu automobila konsultujem garazinu forum zajednicu.
Razmisljam o kupovini nekog od kineskih SUV modela pa mi trebaju Vase sugestije - za i protiv.
1) Chery Tiggo 7 , nov , 0km, iz 2023, po ceni od 24.500
- 1.6 turbo benzinac, oko 180ks
- enterijer rekao bih luksuzan, cena jako primamljiva
- idealan po gabaritu
- 7 god garancija ili 150.000km
2) Chery Tigo 8, nov, 2024, 0km, oko 30.000-31.000
- isti motor kao u sedmici
- enterijer i celokupan izgleda ekstremno luksuzan
- nesto veci nego sto mi treba, verovatno veca potrosnja, ali s druge strane dalje od ovoga nema.
- 7 god garancija ili 150.000km
3) MG HS, nov 2024, 0km, bela boja, 26.500
- motor 1.5 turbo benzinac, oko 160ks
- enterijer top, malo skromnije opreme od Chery-a
- gabarit idealan, izgled ne toliko atraktivan kao Chery (posebno kad je u ovoj beloj boji)
- 100.000km garancija ili 5god
4) Nissan Qashqai, 2024, 0km, oko 32.000
- tekna oprema, boja kakvu nadjem
- mislim da je 100.000km garancija i 4 ili 5 god
Vozim Qashqai 2019, 1.3 160ks, tekna oprema. Presao 174.000km. Hocu zadnji voz da uhvatim da ga zamenim za novo. Dobro me sluzi ali opet dese se neke sitnice, glupi sitni kvatovi nevezani za mehaniku...sto me izuzetno nervira. Budzet mi je moj auto + 10 soma. Dodao bih jos 5k ako je prica zaista ta koja treba.
Ne bih isao ispod opreme kakvu imam sad sto znaci 160ks, kozna sedista, kamera 360, napred i pozadi kamere itd..
Sta mislite, da li gledam kako treba? Hocu nov auto u garanciji ali nemam love za neke skuplje varijante. Da li mi je rezon tacan?
Dajte neke predloge ili mozda neka iskustva drugih sa pomenutim vozilima. Vrede li te novce? Najvise sam zainteresovan za Chery...
Pozdrav
PS - razmisljam i o Geely Starray ali on mi je opcija na kraju. Imaju test vozilo na prodaju u crnoj boji po ceni od 30k eur, mozda malo jeftinije...
Re: Kupovina kineskog SUV-a
Probao sam "osmicu" i FX.
Motor ide korektno. DCT menjač (Getrag) je ugladjen. Kao celina je to OK.
Ali, kad ih poteraš brzo po krivinama, to njiše samo tako, na način koji je za moj ukus neprimeren za SUV vozilo te veličine i mase.
Neki sistemi asistencije su mi radili na izuzetno iritantan način (aktivno centriranje na "osmici" je sitno seckalo na volanu non stop, ono u životu nisam video). Jednom sa morao iznenada veoma jako da kočim pri oko 130 kmh na auto putu (sa FX), ne znam šta mu se desilo, ali, imao sam utisak da mu zadnji deo pleše (odmah posle kada stadoh pogledah koje vešanje ima pozadi - multilink i ništa mi nije bilo jasno ).
Onaj centralni "tablet" mi je baš loše rešen. Daleko je to od ugodjaja koji bi čovek želeo (gledao sam i Geely, pa i ovaj novi Starray, potpuno ista priča). Ja nisam čuo, video ili pročitao da je neko lepu reč za to rekao.
A enterijer na oko jeste lep, kao što i ona veštačka koža lepo izgleda (za sada).
Inače, u "osmicu" u treći red sedišta može da sedne i čovek od oko 185 cm. Zaista ima neverovatno mnogo mesta. Ja to ne videh u SUV kolima te dužine.
Ne mislim da su to loša vozila. Naprotiv. Ali, sve to ti je to uvek stvar nekih kompromisa, zbir vrlina i mana, bez razlike da li je reč okolima od 30 ili 100.000 evra.
Motor ide korektno. DCT menjač (Getrag) je ugladjen. Kao celina je to OK.
Ali, kad ih poteraš brzo po krivinama, to njiše samo tako, na način koji je za moj ukus neprimeren za SUV vozilo te veličine i mase.
Neki sistemi asistencije su mi radili na izuzetno iritantan način (aktivno centriranje na "osmici" je sitno seckalo na volanu non stop, ono u životu nisam video). Jednom sa morao iznenada veoma jako da kočim pri oko 130 kmh na auto putu (sa FX), ne znam šta mu se desilo, ali, imao sam utisak da mu zadnji deo pleše (odmah posle kada stadoh pogledah koje vešanje ima pozadi - multilink i ništa mi nije bilo jasno ).
Onaj centralni "tablet" mi je baš loše rešen. Daleko je to od ugodjaja koji bi čovek želeo (gledao sam i Geely, pa i ovaj novi Starray, potpuno ista priča). Ja nisam čuo, video ili pročitao da je neko lepu reč za to rekao.
A enterijer na oko jeste lep, kao što i ona veštačka koža lepo izgleda (za sada).
Inače, u "osmicu" u treći red sedišta može da sedne i čovek od oko 185 cm. Zaista ima neverovatno mnogo mesta. Ja to ne videh u SUV kolima te dužine.
Ne mislim da su to loša vozila. Naprotiv. Ali, sve to ti je to uvek stvar nekih kompromisa, zbir vrlina i mana, bez razlike da li je reč okolima od 30 ili 100.000 evra.
- grujicd
- Postovi: 9009
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Kupovina kineskog SUV-a
Moje neko razmišljanje je da su kineska vozila prevelik rizik u ovom trenutku. Ne u smislu da su loša, o tome nemam pojma, već je i dalje neizvesno kakvu će imati dugoročnu podršku kod nas, da li će biti delova, da li će proizvođač ostati kod nas na tržištu, da li će postojati i ovlašćeni i neovlašćeni servis, da li ćeš uopšte moći da prodaš takav auto posle nekome... A na razvoj tržišta i podrške mogu da utiču i budući carinski ratovi i ko zna šta, nešto čemu je Kina izloženija od drugih Japana ili Koreje. Previše nepoznanica.
Po meni takva kola sad treba da kupuju firme ili ljudi koji baš mnogo raubuju kola i koji će da ih amortizuju posle 4-5 godina, do nivoa da im bude beznačajno šta se dešava posle toga. A mi ostali treba da gledamo šta se dešava za 5 tih godina, da se ne kockamo sa našim parama dok stvari ne budu malo jasnije. Bar je to neki moj oprezan stav.
Po meni takva kola sad treba da kupuju firme ili ljudi koji baš mnogo raubuju kola i koji će da ih amortizuju posle 4-5 godina, do nivoa da im bude beznačajno šta se dešava posle toga. A mi ostali treba da gledamo šta se dešava za 5 tih godina, da se ne kockamo sa našim parama dok stvari ne budu malo jasnije. Bar je to neki moj oprezan stav.
Re: Kupovina kineskog SUV-a
Mene bi tu sa kineskim vozilima najviše bilo strah dostupnosti rezervnih delova u slučaju vangarantnog kvara ili karambola – da li bi se na to u vremenskom smislu čekalo duže nego inače ( pri čemu je i to „inače“ veoma rastegljiv pojam, jer kod nekog brenda to „inače“ može biti 5-10 dana, a kod nekoga mesec ili dva ).
Jer, čak je mislim i na ovom forumu bilo nekih postova sa pritužbom na baš to pitanje. Ako ne grešim, neko je kod nas kupio nov kineski skuter i mislim da reče da već 7-8 meseci čeka delove posle havarije.
Moj jedan drugar ima slično iskustvo sa kineskim kvadom, havarija bila krajem prošlog avgusta, a delovi još nisu stigli ovde kod našeg uvoznika i uvoznik samo sleže ramenima (pri čemu je drugar čak i ostavio avans, da bi delovi bili poručeni).
Jer, čak je mislim i na ovom forumu bilo nekih postova sa pritužbom na baš to pitanje. Ako ne grešim, neko je kod nas kupio nov kineski skuter i mislim da reče da već 7-8 meseci čeka delove posle havarije.
Moj jedan drugar ima slično iskustvo sa kineskim kvadom, havarija bila krajem prošlog avgusta, a delovi još nisu stigli ovde kod našeg uvoznika i uvoznik samo sleže ramenima (pri čemu je drugar čak i ostavio avans, da bi delovi bili poručeni).
Re: Kupovina kineskog SUV-a
Moj kolega u NL ceka zadnji branik za Volvo V60 3 meseca. Kazu to standarno 

- grujicd
- Postovi: 9009
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Kupovina kineskog SUV-a
I ja sam sad čekao retrovizor za Jazz više od mesec dana. Ali naručio u ovlašćenom servisu, stiglo, zamenili ga, za auto koji će da napuni 18 godina na jesen.
Re: Kupovina kineskog SUV-a
Ovo nov auto. Pa i volvo je kinez 

Re: Kupovina kineskog SUV-a
Baš iz tog razloga pre bih gledao Geely od Chery suv. Pratim na drugom forumu temu od člana koji vozi Atlas 8pro godinu dana i čovek je prezadovoljan. Što se tiče platforme dobar deo je kao i kod Volvo-a te mi je to plus. Nekako Chery mi je ostao u uspomeni kao brend koji je bukvalno pobegao sa tržišta, pa mi ne ulivaju poverenje.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32102
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Kupovina kineskog SUV-a
Da li si razmatrao KGM? KG Mobility, sadašnji vlasnik kompanije SsangYong Motor Company, najstariji je proizvođač automobila u Južnoj Koreji.
Već neko vreme su prisutni u Sloveniji i HR. Od skoro i kod nas. 5+5 godina garancije ili 100.000km.
Korando 1.5 GDI Turbo benzin - 163 KS / 280 Nm, u najboljem paketu opreme je 31.200 prema trenutno važećem cenovniku.
Ono što je dobro što im je glavni magacin, za distribuciju delova, u Mađarskoj i svakog dana se šalju delovi, kome šta treba, po regionu. Nisu baš novi ali tek probijaju tržište, sitnim koracima i deluje mi da AutoWallis grupa dobro priprema teren. Kako će sve to izgledati u praksi, pogotovo za par godina, to niko ne može znati.
Već neko vreme su prisutni u Sloveniji i HR. Od skoro i kod nas. 5+5 godina garancije ili 100.000km.
Korando 1.5 GDI Turbo benzin - 163 KS / 280 Nm, u najboljem paketu opreme je 31.200 prema trenutno važećem cenovniku.
Ono što je dobro što im je glavni magacin, za distribuciju delova, u Mađarskoj i svakog dana se šalju delovi, kome šta treba, po regionu. Nisu baš novi ali tek probijaju tržište, sitnim koracima i deluje mi da AutoWallis grupa dobro priprema teren. Kako će sve to izgledati u praksi, pogotovo za par godina, to niko ne može znati.
Posetite www.garaza.rs !
- Saša
- Postovi: 14195
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kupovina kineskog SUV-a
I ja se radije držim Evrope (ili Japana/Koreje). Trebaće još dosta vremena da prođe da nas uvere u kvalitet i servisnu podršku (nešto slično "Koreancima" kada su se pojavili)... Ovako na prvu loptu uzeo bih nešto njihovo samo ako je drastično (da ne kažem upola) jeftinije a iste ili slične opreme kao "Evropa", ali bojim se da taj film nećemo gledati. Samo dovoljno niska cena će izazvati veći (ili dovoljno velik) broj kupaca da se "kockaju" sa svojim novcem...
Re: Kupovina kineskog SUV-a
Jesi li vozio možda ili ima li neko da je vozio nešto od tih novih Sangjongova? Ono što me buni je da u celu gamu ugrađuju identičan motor. Tivoli 1.5 sa 160ks i onim što sam video na slikama izgleda kao stvarno odlična ponuda, ako je to sve tako kako izgleda.trojanac napisao: 11 Apr 2025, 13:58 Da li si razmatrao KGM? KG Mobility, sadašnji vlasnik kompanije SsangYong Motor Company, najstariji je proizvođač automobila u Južnoj Koreji.
Već neko vreme su prisutni u Sloveniji i HR. Od skoro i kod nas. 5+5 godina garancije ili 100.000km.
Korando 1.5 GDI Turbo benzin - 163 KS / 280 Nm, u najboljem paketu opreme je 31.200 prema trenutno važećem cenovniku.
Ono što je dobro što im je glavni magacin, za distribuciju delova, u Mađarskoj i svakog dana se šalju delovi, kome šta treba, po regionu. Nisu baš novi ali tek probijaju tržište, sitnim koracima i deluje mi da AutoWallis grupa dobro priprema teren. Kako će sve to izgledati u praksi, pogotovo za par godina, to niko ne može znati.
Имам једно потпитање...
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32102
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Kupovina kineskog SUV-a
Nisam vozio. Treba da odem do salona da vidim šta mogu da dobijem na test. Pogonski agregat je isti za sve modele. Već viđeno i kod ostalih o kojima smo pričali u temi.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
Kupovina kineskog SUV-a
Sacekao bih da dodje Li motors, to je premium kinez i pravi SUVove u rangu bmwa maltene(za manje pare).
Re: Kupovina kineskog SUV-a
Jasno da je to sad kod svih njih tako, ali ovde ima Tivoli od 23k i Actyon od 45k isti motor, malo mi nelogično.trojanac napisao: 11 Apr 2025, 18:29 Nisam vozio. Treba da odem do salona da vidim šta mogu da dobijem na test. Pogonski agregat je isti za sve modele. Već viđeno i kod ostalih o kojima smo pričali u temi.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Имам једно потпитање...
-
- Postovi: 33
- Pridružio se: 28 Jul 2016, 14:38
- Garaža: Renault Megane 1.6 benz
- Lokacija: Beograd
Re: Kupovina kineskog SUV-a
Hvala svima na komentarima!
Sve mi je jasno sto kazete, sve sam to vec cuo. Nadao sam se da neko odavde ima neki od pomenutih automobila ili zna nekog ko ima pa da prenese iskustvo.
Chery je realno upola jeftiniji od vozila u toj klasi sa istom opremom te zato i gledam, sto drugo. Da mogu da biram uzeo bih Xtrail bez razmislanja, to mi je poznat teren, ali je cena skoro 50 hiljada. Nerealno puno.
25-30k nije malo para za auto ali vise niti mogu niti hocu da dam.
Pozdrav
Sve mi je jasno sto kazete, sve sam to vec cuo. Nadao sam se da neko odavde ima neki od pomenutih automobila ili zna nekog ko ima pa da prenese iskustvo.
Chery je realno upola jeftiniji od vozila u toj klasi sa istom opremom te zato i gledam, sto drugo. Da mogu da biram uzeo bih Xtrail bez razmislanja, to mi je poznat teren, ali je cena skoro 50 hiljada. Nerealno puno.
25-30k nije malo para za auto ali vise niti mogu niti hocu da dam.
Pozdrav