Deklarisana snaga & utisak u vožnji

Tehnička pitanja i objašnjenja
Odgovori
maniaxxx
Reactions:
Postovi: 6545
Pridružio se: 14 Nov 2012, 20:34
Lokacija: Slovenija

Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji

Post od maniaxxx »

KDman napisao:Ja sam navikao da krećem sa pojačanim lerom, možda na 1000 1100 obrta, pa kad počne da se kreće, dajem gasa. Ali ovo neće, cim, ugasi se. Na 1,6 TDI prosto nešto lupi. Kad bi vozio duže, sigurno bi navikao, ali očigledno ima nedostatak snage na malom obrtima.
Kako nemam problem sa 1,2 HTP ?? Ipak na TSI se oseća nedostatak snage kad treba krenuti. Realno, taj 1,2 TSI nikako ne može biti bolji na kretanju od 1,2 HTP. Nema logike da bude bolji, turbina ne radi, kompresija manja. I onda ubacite takav motor u teško auto. Pa ima da sastruže kvačlo, očas.
Niko ne komentariše, čemu 6 brzina na 1,2 TSI, a on radi od 2 pa do 5 hiljada obrta isto? Pri tom na jetiju ostavili 1 brzinu dugačkuuuu, neupotrebljivo dugačku.

:pop: :pop:
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21882
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji

Post od nidza »

KD, kad naučiš da puštaš kvačilo, nijedan auto ti neće praviti problem. Škoda je čak dobar primer auta koji se lako vozi, čak prelako.

Tapatalk 4
KDman
Banned
Reactions:
Postovi: 335
Pridružio se: 29 Jan 2014, 22:14

Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji

Post od KDman »

Puštam kvačilo dok ne počne da hvata, onda dajem gas. Pre toga eventualno pojačam ler gas. Ja mislim da bolje i školskije nema. Jedino da lupim gas 2000 obrtaja i da tako počinjem sa kretanjem. Sa 1,2 TSI drukčije nemože, jer ako digneš na 1600-1800 odma kreće da skače više i krećeš recimo na 2000. Isto je i sa 1,6 TDI na golf 6
Korisnikov avatar
Dusan
Reactions:
Postovi: 4285
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:26
Lokacija: Wien

Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji

Post od Dusan »

Taj 1.2 TSI o kome pricas lagano krece bez gasa, ja licno probao vise puta. Znaci prva brzina i otpustis kvacilo malo sporije nego sto bi ga normalno otpustio i krece. Evo moze i Uros da potvrdi, ako je probao na svom autu.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Korisnikov avatar
error974
Reactions:
Postovi: 116
Pridružio se: 27 Maj 2014, 21:44
Garaža: Honda CRV E-Hev

Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji

Post od error974 »

Ecoboost isto tako, bez gasa krece...

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Using Tapatalk
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48269
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji

Post od Geza »

KDman napisao:Puštam kvačilo dok ne počne da hvata, onda dajem gas. Pre toga eventualno pojačam ler gas.
Podigneš haubu da pojačaš ler gas na motoru, pa krećeš ili postoji neki drugi način za podizanje ler gasa iz kabine? :)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji

Post od Velja »

Može kod Keca iz '75te :kezo:
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji

Post od nikaragva »

Nemam pojma meni je sve to isto. Jedina drastična razlika je bila u meganu 1.6b, toliko je osetljivo kvačilo i gas, da ti treba vremena da se navikneš.
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: Deklarisana snaga & utisak u vožnji

Post od Ivan »

Ja jos nisam vozio auto koji ne moze na ler gasu krenuti na ravnom ako lepo doziras kvacilo.

Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
kapor
Reactions:
Postovi: 1613
Pridružio se: 24 Jan 2013, 20:15
Garaža: renault clio rs 172
Lokacija: beograd

Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji

Post od kapor »

Evo moj clio. :)
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji

Post od Velja »

Masa zamajca.
Korisnikov avatar
kapor
Reactions:
Postovi: 1613
Pridružio se: 24 Jan 2013, 20:15
Garaža: renault clio rs 172
Lokacija: beograd

Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji

Post od kapor »

Ojacna korpa lamele.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji

Post od ljubitelj »

KDman napisao: Ipak na TSI se oseća nedostatak snage kad treba krenuti. Realno, taj 1,2 TSI nikako ne može biti bolji na kretanju od 1,2 HTP. Nema logike da bude bolji, turbina ne radi, kompresija manja. I onda ubacite takav motor u teško auto. Pa ima da sastruže kvačlo, očas.
Turbina radi od oko 250 obrtaja koliko postigne anlaser , tj stalno radi kada god motor radi.

Obrtni moment, posredno kompresija, je veci kod svakog turbo motora koji sam imao prilike da probam. Taj 1.2TSI ocekujem da je isto tako zbog samog nacina rada turbo motora osim ako nije megaglomazna turbina sa velikom inercijom.

Uvek mozes da dodas gas i na 1300 obrtaja npr ako mislis da nema dovoljno momenta pri 1100. Tada se nce gasiti.

Ja volim mekane komande, kvacilo posebno ali tako da brzo i jasno hvata.
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: Deklarisana snaga & utisak u vožnji

Post od Ivan »

Mala je turbina na 1.2tsi i oseca se da izuzetno brzo "spool-uje", nacin na koji se vozi 1.2tsi makar ovaj stariji tip kod urosa me podseca na 2.0 8v 115ks ko je imao prilike da proba taj motor u pasatu b5.5 ili golfu 3 gti 8v.

Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20643
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji

Post od Heinz »

Ili u mojoj Fabiji :) Pa onda meni bolji motor ne treba od 1.2 TSI, biće sve OK.
Samo još da Octavia preleži dečije bolesti, ili da VW napravi akcijsku cenu za G7 kod nas sa tim motorom :)
Odgovori