Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32248
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Obrisan off topic. Nastavite sa iskustvima po pitanju održavanja u ovlašćenom ili neovlašćenom servisu i pitanju garancije.
Posetite www.garaza.rs !
- Uroš S.
- Postovi: 11001
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Meni juče izlazi auto iz garancije, i zove me u podne Auto Čačak, dobar dan-dobar dan, vi ste Fabija ta i ta, jesam. Dođite da vam zamenimo lanac dok je još u garanciji, posle neće moći, tj. moraćete da platite. Reko dolazim, idem 29. to da radim, zakazao mi čovek sam. Iako se nije čuo lanac.
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Ali "Vi ste Fabija ta i ta "




- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Ni u kuci ga vise ne oslovljavaju po imenu 

- Uroš S.
- Postovi: 11001
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi


Rekao je registarski broj pa nisam hteo to da pišem, ono, kao

Edit: E da, i u trećoj godini od kupovine, Škoda subvencioniše 70% cene dela koji se pokvari eventualno. Ruke i 30% plaća vlasnik.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Bilo je slučajeva istezanja lanca kod tog motora, pa verovatno preventivno. 

Širim haos!
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Felericni su lanci na tim 1,2 motorima.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Bax, na koliko se menjaju lanci kod tvog 1.3mj? I koliko košta to zadovoljstvo?
Prošli auto mi je bio sa lancima, i to nit je iko ikad menjao, nit to neko spominje
Prošli auto mi je bio sa lancima, i to nit je iko ikad menjao, nit to neko spominje

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Nemam pojma, kazu da se menja na 200.000km.
Sad to ce tesko biti kod mene, ja ni kais ne stignem da zamenim, a obicno ni gume, do prodaje ...
Sad to ce tesko biti kod mene, ja ni kais ne stignem da zamenim, a obicno ni gume, do prodaje ...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Mislim da je pravilo da se lanac menja kada pocne da se cuje (zvecka)...
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Iako sam pisao u temi o svom automobilu, mislim da nije loše da i ovde napišem iskustvo sa Kit Car servisom i majstorom Borisom.
Na 60 i kusur hiljada km, sam rešio da uradim veliki servis, (kao i mali), očistim lepit gasa, zameni donji nosač motora. Odlučio sam se za Borisa i Kit Car, jer sam dosta toga pozitivnog pročitao, vrlo korektne cene, a i blizu mi je, tako da se sve poklopilo.
Takođe jedna od velikih prednosti servisa je to što Boris radi sam, tj. nema šegrte.
Prvi put sam došao na veliki + mali servis i sve je bilo perfektno. Počevši od dogovora za termin, preko termina za preuzimanje. Auto me je sačekao sređen, overena servisna, sve potpuno ok. Uz to dobio sam sugestiju da mi donji nosač motora nije u idealnom stanju.
Drugi put sam došao na zamenu donjeg nosača + čišćenje leptira i sve je ponovo bilo bez zamerke. Posebno mi se dopalo što je Boris vrlo strpljiv za objašnjenja, savete...
Jedini "minus", ako se to može nazvati minusom je što čovek radi relije i može se desiti da nije uvek u Beogradu, tako da je potrebno računati da auto može biti za dva-tri dana primljen u servis, ali sigurno je da čovek ne bi radio relije da nije stručan...
Ja sam vrlo zadovoljan i mogu svakome da preporučim ovaj servis. Dokle god je Renault kod mene - Boris je čovek kome je poveren moj auto.
Na 60 i kusur hiljada km, sam rešio da uradim veliki servis, (kao i mali), očistim lepit gasa, zameni donji nosač motora. Odlučio sam se za Borisa i Kit Car, jer sam dosta toga pozitivnog pročitao, vrlo korektne cene, a i blizu mi je, tako da se sve poklopilo.
Takođe jedna od velikih prednosti servisa je to što Boris radi sam, tj. nema šegrte.
Prvi put sam došao na veliki + mali servis i sve je bilo perfektno. Počevši od dogovora za termin, preko termina za preuzimanje. Auto me je sačekao sređen, overena servisna, sve potpuno ok. Uz to dobio sam sugestiju da mi donji nosač motora nije u idealnom stanju.
Drugi put sam došao na zamenu donjeg nosača + čišćenje leptira i sve je ponovo bilo bez zamerke. Posebno mi se dopalo što je Boris vrlo strpljiv za objašnjenja, savete...
Jedini "minus", ako se to može nazvati minusom je što čovek radi relije i može se desiti da nije uvek u Beogradu, tako da je potrebno računati da auto može biti za dva-tri dana primljen u servis, ali sigurno je da čovek ne bi radio relije da nije stručan...
Ja sam vrlo zadovoljan i mogu svakome da preporučim ovaj servis. Dokle god je Renault kod mene - Boris je čovek kome je poveren moj auto.
- Uroš S.
- Postovi: 11001
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Čulo mi se par puta, i pročitao sam briskoda.net da je to do nivoa ulja, što se ispostavilo kao tačno i kod mene. Kada je nivo ulja blizu minimuma na mernoj šipci, hoće da zazveči pri paljenju, i rešenje je da ulje uvek bude na max. od kada to radim nije zazvečao ni jednom.Markoni napisao:Mislim da je pravilo da se lanac menja kada pocne da se cuje (zvecka)...
Menjaju oni i preventivno, kada dođeš na redovan servis. Samo što se kod nekih baš glasno čuje i to svaki put.
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Tu nisam mislio na lanac na TSIevima, oni su prica za sebe... 
Tapatalk Post

Tapatalk Post
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Ne kapiram kakve veze ima nivo ulja sa zvecanjem lanca, jedino ako motor posluzi kao rezonator tog zvuka, kad ima manje ulja???
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.