
Elem, smatraj se ispravljenim, gresis

Nije 50:50, vec 40:60

Svi su oni permanentni AWD pogoni, i Quattro, i Xdrive, i 4matic.
Problem nastaje kada samo jedan tocak ima trakciju, i to je situacija u kojoj se neki sistem izdvaja.
U sustini, ni jedan od ta 3 sistema u standardnim vozilima(ne racunam G i ML), ne moze isporuciti svu snagu na svaki tocak posebno.
4matic i xdrive ce biti u prednosti sa zadnjim tockovima, a quattro sa prednjim.
Trebalo bi da moze to svaki da uradi, i to u teoriji oni i rade, ali u praksi se to ipak ne desava

Izdvojio sam ML i G klasu, jer jedini imaju zakljucavanje sva 3 diferencijala(ML sa doplatom Off-road paketa), te su oni zaista onda 4x4, jer svaki tocak moze zasebno da radi u potpunosti, i da prenosi snagu sva 4.
Sto se obicnih sistema tice, ne racunajuci off-roadere, tu im je svima Subaru odavno zadao zadatak, koji oni jos uvek nisu resili.
Ili nemaju razloga, i isplativosti da rese.
Sportske verzije ovih AWD sistema su totalno drugacije, i totalno drugi raspored snage imaju.
Recimo, AMG 4matic ima stalni odnos 67:33.