Od prvog dana rade delove karoserije za C3 i izvoze u Slovačku,nema tu ničega novog.
Ovo je klasičan PR za narodne mase,pa naravno da ako u Slovačkoj bude manjak kapaciteta,da će uzeti deo kapaciteta u Kragujevcu,jer taj pogon u Slovačkoj im uopšte nije ni potreban pored Kragujevca,ali su verovatno uzeli neke podsticaje.
Mislim da je prava bezbednosna bruka da se u osnovnoj opremi nudi bez naslona za glave putnika drugog reda sedišta. A to je slučaj kod blagohibridne verzije Grande Pande.
Pa, danas na tržištu Srbije ne postoji ni Dačija koja bi bila bez naslona za glave putnika zadnje klupe.
Važeći Pravilnik o podeli motornih i priključnih vozila i tehničkim uslovima za vozila u saobraćaju na putevima, u članu 101, stav. 6 glasi:
"Nasloni za glavu u putničkim vozilima čija je radna zapremina manja od 750 cm3 koji su proizvedeni, odnosno prvi put registrovani nakon 1. januara 1992. godine i u putničkim vozilima kod kojih je radna zapremina veća od 750 cm3, koji su proizvedeni odnosno prvi put registrovani nakon 1. januara 1987. godine, moraju biti ugrađeni i izvedeni najmanje za prvi red sedišta, odnosno u skladu sa deklaracijom proizvođača."
Nova Fiat panda ima "neočekivanu" potražnju pa se u Kragujevac dovode radnici iz pogona u italiji na ispomoć. Ali sem radnika, hebe ih i logistika i kašnjenje delova u nabavci, pogotivo onih eDC menjača (valjda im je takav naziv).
Fiat lansirao novi Grande Panda Hybrid - U Srbiji jeftiniji nego u ostatku Evrope
Izvor: eKapija
Fiat je lansirao novi Grande Panda Hybrid, pristupačan model iz B-segmenta koji kombinuje inovativni dizajn, naprednu tehnologiju i održivu mobilnost. Zasnovan na fleksibilnoj Stellantis SMART-CAR platformi, Grande Panda je sada dostupan i u hibridnoj verziji, po ceni od 16.990 EUR na srpskom tržištu. Cena u prodajnim salonima širom Evrope je ispod 19.000 EUR.
Sa 1.2 litarskim T-Gen3 motorom od 100 KS, 48V Li-ion baterijom i eDCT automatskim menjačem, automobil omogućava vožnju u potpunosti na struju pri manjim brzinama, regenerativno kočenje i smanjenu potrošnju goriva. Opremljen je sistemima za pomoć vozaču, 10,25-inčnim infotainment ekranom, povezivanjem sa pametnim telefonima i brojnim rešenjima za efikasnu gradsku vožnju.
Dizajn inspirisan klasičnom Pandinom siluetom iz 1980-ih donosi prepoznatljiva PXL LED svetla, reljefne oznake i BAMBOX Bamboo Fiber Tex® materijale u enterijeru, dok prtljažnik kapaciteta 412 litara i brojni prostori za odlaganje osiguravaju praktičnost.
Model je dostupan u tri nivoa opreme – POP, ICON i LA PRIMA, a kupcima je na raspolaganju preko 100 autentičnih dodataka za personalizaciju vozila.
Grande Panda Hybrid simbolizuje FIAT-ovu misiju da elektrifikaciju učini dostupnom svima, a istovremeno oživljava duh brenda kroz jednostavnost, funkcionalnost i italijanski dizajn.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...