
Novi Sad
Re: Novi Sad
Pa jedino interventna ima neki uticaj... To je verovatno zato sto prvo biju pa onda pitaju sta je bilo
Ne boji se budala boga nego batina...

Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Novi Sad
Ok, samo da ne sirimo pricu u tom smeru, ovo je ipak samo tema generalno o NS.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Misha
- Postovi: 3684
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
- Lokacija: Novi Sad
Re: Novi Sad
Slazem se. Odrastao sam na Limanu za koji sam jako vezan. On je planski gradjen i lepo uredjen,za razliku od Grbavice. Blizina fakulteta,Spensa,skola,vrtica,meni dragog Stranda i keja su mu velike prednosti. Slicno je uredjeno i Novo Naselje.Ivan napisao:Sto se tice NS, misljenja sam da je liman najbolji, puno parkinga, dobre zgrade, igralista, bazen na spensu i strand su blizu, ni centar nije daleko, imas bukvalno sve potrebno, jedino su cene malo jace.
Sada zivim na Grbavici ali jednog dana cu se opet vratiti na Liman. Na Limanu uglavnom jos uvek zive prvi vlasnici,svi stanovi su uknjizeni i mnogo su boljeg rasporeda.
Sto se cene nekretnina tice,Grbavica je skuplja oko 200e/m2 u proseku. Skoro sam sestri kupio stan,pa znam koje su cene. Na Limanu su zgrade stare u proseku 30 godina i traze dodatna ulaganja,sto smanjuje cenu po kvadratu. Na Limanu uglavnom jos uvek zive prvi vlasnici,svi stanovi su uknjizeni i mnogo su boljeg rasporeda. Na Grbavici ima jako puno ne uknjizenih nekretnina,koje cesto menjaju vlasnike a bilo je i puno prevara. Problem sa parkingom,nedostatkom sportskih terena i decijih igralista je posebna prica.
@16_Valve_ sto se bezbednosti tice,mislim da je svejedno u kojem delu grada zivis. Uvek je bilo i bice problematicnih klinaca,narkomana,kriminalaca i mafijasa. Ja svako vece setam psa po Limanu i Grbavici i nikad nisam imao problema.
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
Re: Novi Sad
Odeš u Spens i nakačiš se na wireless.Scuderia napisao:Akhmm... internet kafe..

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Novi Sad
A ne odgovara mi tako sad
Na stranu sto mi baterija na laptopu izdrzava max 15min bez punjaca.

Re: Novi Sad
Na redu uklanjanje ostataka starog Žeželjevog mosta sa dna reke
Novosti.rs
Podizanje rečnog stuba za novi Žeželjev most zakomplikovalo radove. Još se ne zna kako će u reci biti uklonjeni ostaci mosta
KADA će, i kako, sa mesta gde bi za novi trebalo da bude podignut jedini rečni stub, biti uklonjene ogromne količine betona potopljene posle rušenja starog Žeželjevog mosta, još se ne zna. A to bi, dodatno, moglo da produži rok za završetak tog, ne samo za Novi Sad, kapitalnog objekta.
Početak radova na tom stubu za čije podizanje će, inače, biti potrebno oko četiri meseca, nemoguć je, dok se ne uklone ostaci starog mosta koji leže na dnu reke - kaže za “Novosti” Srećko Ugrica, u ime “Železnica Srbije”, direktor projekta gradnje mosta.
U ovom trenutku se, dodaje on, još razgovara o tome šta uraditi da ostaci starog mosta ne budu smetnja, a najverovatnija opcija je da će oni biti minirani, a time i usitnjeni, tako da ne onemogućavaju radove na petom stubu.
Početak podizanja jedinog rečnog stuba je, dakle, neizvestan, ali je gotovo sigurno da će i to uticati na produženje roka za završetak radova. Po ugovoru sa italijansko-španskim konzorcijumom “Azvi”, to je kraj ove godine. Pošto je početak radova, zbog izmena glavnog projekta, kasnio gotovo osam meseci, niko, međutim, ne računa da bi taj rok mogao da bude ispoštovan.
MALI LUK STIGAO
IZ Italije su stigli svi delovi za manji od dva čelična luka (jedan će biti dug 180 i visok 34, a drugi 220 i 47 metara) koje će, umesto nekadašnjih betonskih, imati novi most. U toku je njihovo spajanje, a na stubove će biti naneti baržama sa reke. Naravno, tek kad rečni stub bude gotov, jer se upravo na njemu ti lukovi spajaju.- Još ćemo da vidimo i kako će problemi sa početkom podizanja petog stuba uticati na dinamiku radova. Kad je o tome reč, dodatna otežavajuća okolnost moglo bi da bude i to što je Dunav počeo da raste što, po prirodi stvari, utiče na taj vrlo komplikovan posao - veli Ugrica.
Najoptimističnije prognoze kažu da bi novi most, dug 474, a širok 31 metar, mogao da bude gotov do leta 2014. On će imati dva železnička koloseka, dve trake za drumski saobraćaj i dve pešačke staze. U lukove će biti ugrađeno 11.000 tona čelika, a u pet stubova (po dva obalna, na bačkoj i sremskoj strani su završena), oko 9.000 kubnih metara betona i blizu 3.000 tona čelične armature.
I CENA NEIZVESNA
PREMA ugovoru sa “Azvijem”, most bi trebalo da košta 45,3 miliona evra, a sufinansiraju ga EU (26,2 miliona), AP Vojvodina (12,7 miliona) i grad Novi Sad (6,3 miliona). Malo je, međutim, verovatno da će ta cena i ostati, i zbog dodatnih radova na uklanjanju ostataka starog mosta sa dna Dunava.

Novosti.rs
Podizanje rečnog stuba za novi Žeželjev most zakomplikovalo radove. Još se ne zna kako će u reci biti uklonjeni ostaci mosta
KADA će, i kako, sa mesta gde bi za novi trebalo da bude podignut jedini rečni stub, biti uklonjene ogromne količine betona potopljene posle rušenja starog Žeželjevog mosta, još se ne zna. A to bi, dodatno, moglo da produži rok za završetak tog, ne samo za Novi Sad, kapitalnog objekta.
Početak radova na tom stubu za čije podizanje će, inače, biti potrebno oko četiri meseca, nemoguć je, dok se ne uklone ostaci starog mosta koji leže na dnu reke - kaže za “Novosti” Srećko Ugrica, u ime “Železnica Srbije”, direktor projekta gradnje mosta.
U ovom trenutku se, dodaje on, još razgovara o tome šta uraditi da ostaci starog mosta ne budu smetnja, a najverovatnija opcija je da će oni biti minirani, a time i usitnjeni, tako da ne onemogućavaju radove na petom stubu.
Početak podizanja jedinog rečnog stuba je, dakle, neizvestan, ali je gotovo sigurno da će i to uticati na produženje roka za završetak radova. Po ugovoru sa italijansko-španskim konzorcijumom “Azvi”, to je kraj ove godine. Pošto je početak radova, zbog izmena glavnog projekta, kasnio gotovo osam meseci, niko, međutim, ne računa da bi taj rok mogao da bude ispoštovan.
MALI LUK STIGAO
IZ Italije su stigli svi delovi za manji od dva čelična luka (jedan će biti dug 180 i visok 34, a drugi 220 i 47 metara) koje će, umesto nekadašnjih betonskih, imati novi most. U toku je njihovo spajanje, a na stubove će biti naneti baržama sa reke. Naravno, tek kad rečni stub bude gotov, jer se upravo na njemu ti lukovi spajaju.- Još ćemo da vidimo i kako će problemi sa početkom podizanja petog stuba uticati na dinamiku radova. Kad je o tome reč, dodatna otežavajuća okolnost moglo bi da bude i to što je Dunav počeo da raste što, po prirodi stvari, utiče na taj vrlo komplikovan posao - veli Ugrica.
Najoptimističnije prognoze kažu da bi novi most, dug 474, a širok 31 metar, mogao da bude gotov do leta 2014. On će imati dva železnička koloseka, dve trake za drumski saobraćaj i dve pešačke staze. U lukove će biti ugrađeno 11.000 tona čelika, a u pet stubova (po dva obalna, na bačkoj i sremskoj strani su završena), oko 9.000 kubnih metara betona i blizu 3.000 tona čelične armature.
I CENA NEIZVESNA
PREMA ugovoru sa “Azvijem”, most bi trebalo da košta 45,3 miliona evra, a sufinansiraju ga EU (26,2 miliona), AP Vojvodina (12,7 miliona) i grad Novi Sad (6,3 miliona). Malo je, međutim, verovatno da će ta cena i ostati, i zbog dodatnih radova na uklanjanju ostataka starog mosta sa dna Dunava.

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Novi Sad
Malo pozajmljenih fotki sa gradilišta.
























Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Novi Sad
Zida se...

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Novi Sad
Sta ti je nestrucno lice, ccc. 


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Novi Sad
Ili onaj u Bruklinu. 


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Novi Sad
Ocigledno da se moze formulisati sledece:
-Most se gradi, a nacini gradnje mogu biti zidanjem, izlivanjem, montiranjem...
-Most se gradi, a nacini gradnje mogu biti zidanjem, izlivanjem, montiranjem...
