Zanimljivi oglasi
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Zanimljivi oglasi
Neverovatno se fušeriše sa materijalima i gotovim proizvodima danas. Ni ja nisam verovao, dok nisam počeo da radim u fabrici za proizvodnju izolacionih obloga za bmw, mb, jaguar, LR, volvo, hondu itd i svakodnevno gledam svojim očima. Ono što bi čovek rekao da je za bacanje, oni šalju dalje. Skupo je opet reciklirati i napraviti isti deo. Obična izolaciona podloga često ima rupica, metalnih opiljaka (od heftalica, da ne objašnjavam zašto) itd. Sve se šalje, samo da se ne baca u meljenje i opet reciklira i iznova pravi. Ne kažem da može da utiče dB-no na izolaciju, ali da stvorite sliku današnje autoindustrije. I ako se tako radi sa većinom delova, ne može se reći da su današnja vozila kvalitetnija od 15 godina starijih prethodnika.
Isto se dešava i u Fiatu.
(kod Jaguara se koriste 3x jače klipse od onih kod bmw. Nije neki podatak, ali čisto da napomenem)
Isto se dešava i u Fiatu.
(kod Jaguara se koriste 3x jače klipse od onih kod bmw. Nije neki podatak, ali čisto da napomenem)
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Zanimljivi oglasi
Pa to, znaci da su f10 i g30 krs u odnosu na e60 
Mene jedino zanima kako se ispoljava taj "nedostatak kvaliteta".
Sent from the 7th edge of the 3rd world.

Mene jedino zanima kako se ispoljava taj "nedostatak kvaliteta".
Sent from the 7th edge of the 3rd world.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- kragujevac
- Postovi: 3491
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8 (NA)
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Zanimljivi oglasi
Aman čoveče, nisam ja inženjer u BMWu, samo pričam šta mi je govorio inženjer koji radi u BMWu o autu koji pravi firma u kojoj on radi.
Što se mene tiče, neka vozi svako šta mu se svidja i šta može da plati, škripalo mu ili ne. Meni je E39 najverovatnije poslednji BMW koji sam vozio.
A, što se tiče progresije "onda je F10 gori od E60 a G30 od F10.......Od FL 2007 su kvalitativno ponovo u usponu, a od kada je C.Bangle išutiran i dizajnerski opet znaju šta rade.
Što se mene tiče, neka vozi svako šta mu se svidja i šta može da plati, škripalo mu ili ne. Meni je E39 najverovatnije poslednji BMW koji sam vozio.
A, što se tiče progresije "onda je F10 gori od E60 a G30 od F10.......Od FL 2007 su kvalitativno ponovo u usponu, a od kada je C.Bangle išutiran i dizajnerski opet znaju šta rade.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
Re: Zanimljivi oglasi
Znam, zato sam prvi put i ignorisao taj post, pa postavio pitanje sta je to tacno manje kvalitetno, ocekujuci odgovor da se zbog toga i toga desava to i to.
Dakle, enterijeri ne skripe zbog navodno losijih zabica, tanje livenje enterijera nema veze sa kvalitetom, a i za softlak me zanima kako se to manifestovalo, pa da je on na osnovu toga zakljucio da je losiji?
Ivane, na osnovu cega si ti zakljucio da je kvalitativno losiji?
Sent from the 7th edge of the 3rd world.
Dakle, enterijeri ne skripe zbog navodno losijih zabica, tanje livenje enterijera nema veze sa kvalitetom, a i za softlak me zanima kako se to manifestovalo, pa da je on na osnovu toga zakljucio da je losiji?
Ivane, na osnovu cega si ti zakljucio da je kvalitativno losiji?
Sent from the 7th edge of the 3rd world.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Zanimljivi oglasi
Uvek, kad se spomene ušteda, inženjerima se diže kosa na glavi. Pogotovo kad se ušteda forsira iz čisto finansijskih razloga a ne iz tehničkih ili ekoloških.
Zato se inženjeri i menageri ne mirišu. Ali sve ima svoje granice.
NPR. Setite se Mercedesove "štednje" na zaštiti od korozije i problematičnoj elektrici sredinom devedesetih.
Ovo što "kragujevac" priča, ja sam slušao od kontrolora u MB-u koji ima 25 godina staža u Zufenhausenu, ali vezano za debljine limova u proizvodnji... Sve tanji i tanji.
Zato se inženjeri i menageri ne mirišu. Ali sve ima svoje granice.
NPR. Setite se Mercedesove "štednje" na zaštiti od korozije i problematičnoj elektrici sredinom devedesetih.
Ovo što "kragujevac" priča, ja sam slušao od kontrolora u MB-u koji ima 25 godina staža u Zufenhausenu, ali vezano za debljine limova u proizvodnji... Sve tanji i tanji.
- shandu90
- Postovi: 13385
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Zanimljivi oglasi
Sve u svemu, opel astra 1.6 blue hdi ispade auto.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: Zanimljivi oglasi
Koje sredinom devedesetih, vukla se slaba zastita od korozije do 2005. godine. I danas im komercijalni program ima sranje zastitu.
Normalno da su sve tanji limovi, jer ne sluze nicemu, osim dodavanju tezine i vecim povredama pesaka.
Sent from the 7th edge of the 3rd world.
Normalno da su sve tanji limovi, jer ne sluze nicemu, osim dodavanju tezine i vecim povredama pesaka.
Sent from the 7th edge of the 3rd world.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Zanimljivi oglasi
Da vidim taj los enterijer. Nakon 340000km.








E sad, postoji mogucnost da je neko pre nesto menjao, jbg. Bez obzira na to mislim, da nije dramaticno kao sto Kragujevac tvrdi. Enterijer u E klasi W211 naravno jeste bolji.
Ima tu ponekih mesta na kojima se malko plastika ogulila pa dosla do drugog sloja, ali sve je crno i skoro se i ne vidi. I to je npr plastika oko stuba volana sto se skoro i ne primeti. Zapravo retko ko bi to primetio osim nas ljubitelja, a i svaki auto ima negde te plastike koja se oguli.
Sent from my m2 using Tapatalk








E sad, postoji mogucnost da je neko pre nesto menjao, jbg. Bez obzira na to mislim, da nije dramaticno kao sto Kragujevac tvrdi. Enterijer u E klasi W211 naravno jeste bolji.
Ima tu ponekih mesta na kojima se malko plastika ogulila pa dosla do drugog sloja, ali sve je crno i skoro se i ne vidi. I to je npr plastika oko stuba volana sto se skoro i ne primeti. Zapravo retko ko bi to primetio osim nas ljubitelja, a i svaki auto ima negde te plastike koja se oguli.
Sent from my m2 using Tapatalk
Poslednja izmena od HKS u 06 Mar 2017, 17:52, izmenjeno 2 puta ukupno.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Zanimljivi oglasi
Sranje zaštita - ušteda na kvalitetu. Daš 25 k za kombi, zardja posle 3 godine.
Kao ona Opel Mokka sa rdjom na gepeku koju sam video skorije, vw transporter deset godina star svuda u krug rdjav, sprinter itd.
Kao ona Opel Mokka sa rdjom na gepeku koju sam video skorije, vw transporter deset godina star svuda u krug rdjav, sprinter itd.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Zanimljivi oglasi
Evo rucica menjaca


Sent from my m2 using Tapatalk


Sent from my m2 using Tapatalk
- Day Walker
- Postovi: 23529
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Zanimljivi oglasi
To jedino ako je udareno pa radjeno jer u suprotnom i da jeste garancija je 12god.passenger napisao:Sranje zaštita - ušteda na kvalitetu. Daš 25 k za kombi, zardja posle 3 godine.
Kao ona Opel Mokka sa rdjom na gepeku koju sam video skorije, vw transporter deset godina star svuda u krug rdjav, sprinter itd.
Brzine idu u H-a !!!




- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Zanimljivi oglasi
Crafter i sprinter su sklapani u istoj fabrici, sve osim motora i znackica identicno, za menjace nisam siguran.
Re: Zanimljivi oglasi
Mislim da zavisi od primerka do primerka vezano za E60.
Jedan drugar je imao 2005 karavan sa 400000km, na volanu je bilo odrano malo gde stoji levi palac i tek na 380k je pocelo malo da se skida oko podizaca farova onaj mat prelaz. Sediste vozacevo pohabano mizerno.
Drugi drugar ima i dalje E60 2008 kupljen ovde kod njega je od 2011 auto se raspada i spolja i unutra, nije silovan jednostavno kao da je sve losije uradjeno, mada ima i slabiju opremu od ovog prvog pomenutog.
Takodje sam ubedjen da su kola za nase trziste losija, primer mi je i moj prethodni Golf
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Jedan drugar je imao 2005 karavan sa 400000km, na volanu je bilo odrano malo gde stoji levi palac i tek na 380k je pocelo malo da se skida oko podizaca farova onaj mat prelaz. Sediste vozacevo pohabano mizerno.
Drugi drugar ima i dalje E60 2008 kupljen ovde kod njega je od 2011 auto se raspada i spolja i unutra, nije silovan jednostavno kao da je sve losije uradjeno, mada ima i slabiju opremu od ovog prvog pomenutog.
Takodje sam ubedjen da su kola za nase trziste losija, primer mi je i moj prethodni Golf
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Re: Zanimljivi oglasi
Tvoj prethodni Golf ziva vatra od auta 

Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Zanimljivi oglasi
Jes' vala baš je bio živa vatra
Sent from my LG-D855 using Tapatalk



Sent from my LG-D855 using Tapatalk