Netacno, ziveo sam od 1998-2012 u Italiji i ovo sto si napisao jedino ako je pre 1998-me postojalo , ali licno prvi put cujem.gazza napisao: 03 Sep 2018, 13:13 sistem je isti bio u italiji ranije, uradjen je po uzoru na njega.
Negde krajem 2000tih je uveden tutor na nekim deonicama, gde nema stajalista/pumpi i kraca deonica je u pitanju gde se uzorkuje brzina, nikako od rampe do rampe.
Sto se ceonih rampi tice, recimo na A4 auto putu ceona rampa je posle Trsta, tu je ulaz na A4 .
Nekad je na toj deonici sledeca ceona bila u Veneciji ali su pre 10ak godina (ili nesto vise, ne secam se tacno godine) napravili obilaznicu oko Venecije tako da kada se u Trstu udje ceono na autoput A4 do Milana se ide bez stajanja. Pandan tome bi bilo da naprave obilaznicu oko BGD zatvorenog tipa tako da kada se udje recimo na Sid moglo bi da se ne izlazi sa autoputa do Nisa , cisto poredjenja radi.
Kod nas ovaj sistem merenja prosecne nije aktivan samo na ceonim nego i na svim usputnim, bar po informacijama koje su plasirane.
U italiji tutora zadnjih godina ima u vecem broju ali i fiksnih radara i epilog je da se prilicno dobro postuje ogranicenje, sto sam licno imao prilike 10ak dana sad u avgustu da vidim.
Grujic napisao: 03 Sep 2018, 12:36 Uporno se spominje vlasnik vozila a kao da se namerno kulira situacija kad svih 4oro kaze da jesu vozili svak po deo puta.
