ja stavljao folije davne 2006 u black glass-u na zvezdari.Ja ih zvao da pitam za tu potvrdu,oni rekli pa mi neznamo sta smo stavili 2012 a ne 2006,i sad sta da se radi.Skidanje ili parkiranje pa dok se nedovede u red da se sve zavrsi na tehnickom pregledu?
E sad meni neke stvari nisu jasne konkretno pitanje glasi:
Kupio sam auto nov u salonu 2009 godine dakle on fabricki ima vec postavljene folije u visini vozaca kao i pozadi, koja je moja procedura u svemu tome?
Pa auto je kupljen i isteran iz salona sa vec zatamljenim staklima valjda je folija u pitanju, SX4 moj dakle. Nije ovde u Srbiji nista stavljano od folija, dakle iz fabrike je stigao takav.
BAJKER napisao:E sad meni neke stvari nisu jasne konkretno pitanje glasi:
Kupio sam auto nov u salonu 2009 godine dakle on fabricki ima vec postavljene folije u visini vozaca kao i pozadi, koja je moja procedura u svemu tome?
Nema on folije nego tonirana stakla. Ništa ne treba da radiš ako nisi naknadno lepio folije.
Tvorničko zatamnjena stakla ne treba atestirati, naknadno lepljeje folija je potrebno. Imamo to u SLO več godinama i ista je bila priča kod nas ( znači svi su se bunili i slično) sad smo se navikli. Čekajte da se upuste i u druge stvari, npr. dimenzije guma, sportska vešanja i slično..bukvalno SVAKA preinaka na avtu mora da bude zavedena i "stručno" ugrađena.
Sent from my Tapatalk using Alcatel One Touch Idol
Bajker da li si pročitao ovo. Čak i da neznaju oznake fabričkog toniziranja/zatamnjenja.
@maniakxxx Pa nije sporan atest, sad na folije, doći će red i na dimenziju guma, ostale ne fabričke prepravke, ali je vrlo sporno da to kod nas u Srbiji košta više nego u Sloveniji i svim ostalim EU državama-to je već čist lopovluk, ali ima još vremena da se to svede na razumnu cifru. Ugradnja folija `Lumar`u Srb košta 100-150€ a trenutni predlog atesta,odobrenja, obrade podataka...od 150-270€ u zavisnosti od vozila (brenda- jer traže i odobrenje proizvođača za izmenu na vozilu).
Poslednja izmena od Mladen7 u 01 Nov 2015, 17:46, izmenjeno 1 put ukupno.