Dobro veče
Re: Dobro veče
To uopšte nije loše, kad je već veličine dajcovog alnasera. Auto ima veći ajnšlag, bolji je za sneg i sl...
Jedino mi nije jasna ponuda isključivo 4/5 vrata. Ono k'o da ulaziš kroz leptir-staklo u kola.
Jedino mi nije jasna ponuda isključivo 4/5 vrata. Ono k'o da ulaziš kroz leptir-staklo u kola.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Dobro veče
Kupci verovatno tražili 5 vratama, obzirom na skrivenu kvaku izgleda kao da ima 3 pa se oni drugi ne bune i svima lepo. Što se veličine tiče, šta znam, gradski auto u kom se retko kada vozi više ljudi, i to ne kratim relacijama. Otuda verovatno i idiotsko otvaranje zadnjeg stakla, ali to je prisutno i kod konkurencije. Trend uštede. 
Iskreno, čak sam razmišljao da kupim prethodni, ali šoferšajbna završava negde u visini očiju. Očigledno da sam bio previsok za njega, a o ovom ne smem ni da razmišljam.

Iskreno, čak sam razmišljao da kupim prethodni, ali šoferšajbna završava negde u visini očiju. Očigledno da sam bio previsok za njega, a o ovom ne smem ni da razmišljam.

Širim haos!
Re: Dobro veče
Što su gurnuli motor pozadi? Nije uobičajno rešenje ni u renou ni u klasi.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Dobro veče
Zato što je rađeno u kooperaciji sa Daimlerom, zajedno je razvijan sa Smartom ugkavnom zbog uštede, jasno
mada, ideja je dobra i dosta se dobilo tim potezom

- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Dobro veče
Reno mercedesu dci iz dacije za c klasu u zamenu za platformu smarta za twinga 
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2

Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Re: Dobro veče
Trude se da naprave komforniji auto, laksi za voznju, puno okretniji, nema vibracija.Paja napisao:Što su gurnuli motor pozadi? Nije uobičajno rešenje ni u renou ni u klasi.
U odnosu na prednji pogon, poredjenje.
Nije uobicajeno jer obicno skuplje kosta izrada, Reno nije bio u tom segmentu nacina konstrukcije.
Stari Twingo je iako mali auto slicnih dimenzija bio glomazan za voznju, trebalo mu puno prostora za okretanje usled malog anjslaga. Probao po gradu, nezgodno i odmah ga otpisao uz jos neke razloge.
Re: Dobro veče
Tvingo zajeban za voznju po gradu... Zbog ajnslaga... 

Re: Dobro veče
Teško da je ajnšlag bio motiv. Nikad prednji pogon neće imati ajnšlag kao zadnji i to je prosto tako. Konstrukciona karakteristika pogona.
Ovde čak ne verujem ni da je skuplje. Pogon je verujem pozadi kao kod Smarta tako da nema kardana i sl.
Očigledno su dobili Smart platformu povoljno i to je glavni motiv.
Ovde čak ne verujem ni da je skuplje. Pogon je verujem pozadi kao kod Smarta tako da nema kardana i sl.
Očigledno su dobili Smart platformu povoljno i to je glavni motiv.
Re: Dobro veče
Edit - istece mi edit onog posta - reno je auto od 3,6 x 1,65m na platformi klija 2 napravio za cruise autoputem. Za voznju po gradu kome treba neka kupi vel satis 

- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Dobro veče
Vidim ja da se oni vracaju na konstrukciju peglice.
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Re: Dobro veče
Negde videh da se hauba ne znam kako skida da bi se dolila tečnost za stakla npr. Moraće cice u ovlašćeni servis za to 

- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13546
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Dobro veče
Ajnslag jeste realan problem na nekim malim kolima, zadnja vuca je tu uvek u prednosti
Re: Dobro veče
Ja sam morao na YT da gledam kako se skida prednji poklopac... 
Tapatalk Post

Tapatalk Post
Re: Dobro veče
Lagano, FR inženjerska logika 
http://www.youtube.com/watch?v=RXaV41zMA60

http://www.youtube.com/watch?v=RXaV41zMA60