Sent using Tapatalk
Vazduhoplovi
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
U poklonjenog konja zubi se ne gledaju
Sta god da je samo neka daju
Jos koja fotka sa aerodroma u Surcinu od pre nekoliko godina tri Antonova 124


Jos koja fotka sa aerodroma u Surcinu od pre nekoliko godina tri Antonova 124



Re: Vazduhoplovi
http://tangosix.rs/2013/07/03/privatno- ... -letelice/
edit:
i jedna lepa vest
http://tangosix.rs/2013/28/02/ekskluziv ... ciganlije/
edit:
i jedna lepa vest
http://tangosix.rs/2013/28/02/ekskluziv ... ciganlije/
Poslednja izmena od NexT u 07 Mar 2013, 12:51, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Vazduhoplovi
bas neupadljivo, eno ga 747 na stajanci, toliko je mali da se jedva primecuje 
-
Heineken
- Postovi: 6451
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Vazduhoplovi
koliki su ovi Antonovi sunce ti poljubim..BAJKER napisao:U poklonjenog konja zubi se ne gledajuSta god da je samo neka daju
![]()
Jos koja fotka sa aerodroma u Surcinu od pre nekoliko godina tri Antonova 124![]()
- pedja
- član 001
- Postovi: 15615
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi
Ako Google Earth slucajno sada napravi fotku, aerodrom ce napokon biti lako uocljiv 
Re: Vazduhoplovi
Sta se desava sa stvarima u kabini Antonova kad ga otvore za utovar? 
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Vazduhoplovi
Ništa. Boca votke se sama fiksira. Ruska tehnologija. 
Sent using Tapatalk
Sent using Tapatalk
Širim haos!
Re: Vazduhoplovi
Next, kako nisi znao, za Ruse ne vazi gravitaciona sila.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
-
Heineken
- Postovi: 6451
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Vazduhoplovi
vodka je cudo
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
Достићи и потиснути Boeing и Airbus. Руска Уједињена ваздухополовна корпорација почиње са израдом новог путничког авиона, извештавају руски медији.
Широкотрупни авион имаће до 10 путничких седишта у једном реду, што је готово два пута више него код осталих авиона. Ови ће се пространи ваздухоппови користити за дуге летове. Први авион ове класе је легендарни модел 747 компаније Boeing, који је био конструисан још крајем 60-тих. Успешно се користи и данас. Амерички концерн, се поред европског Airbus-а сматра лидером овог сегмента тржишта широкотрупних авиона.
У Русији постоји сличан авион, конструисан још иу време СССР- чувени Ил-96. Током своје историје дуже од 20 година, овај тип авиона никада није имао било какву авио несрећу. Али, постојећи делови и разраде су већ превазиђени и застарели, сматра експерт Комитета за транспост Државне думе Роман Гусаров. По његовом мишљењу, држави је потребан нови велики авион. Гусаров сматра да ће рад на конструкцији новог авиона и разраде овог пројекта дати импулс развоју читаве цивилне авиоиндустрије.
Експерти подвлаче да су овакви пројекти увек веома скупи. Програм конструкције модела 787 Boeing коштао је 32 милијарде долара. Колико ће коштати пројекат конструкције новог руског широкотрупног авиона, за сада је неизвесно. Према писањима медија, током овог пројекта биће коришћена искуства још нереализованог пројекта МС21, чија је сертификација предвиђена за 2016.годину. Овај авион ће за своје конкуренте имати Airbus А320 и Boeing 737. Говори руководилац аналитичке службе агенције „Авиа порт“ Олег Пантелеев:
Искуство које је стечено током конструисања МС21, очигледно је да има смисла раширити на друге авионе. И те инвестиције, које чини држава на стварању различитих система, једноставније је отплатити, односно повратити ако буде сачињено више производа. Како би се држало место на тржишту, неопходно је имати производе који могу да заузимају различите сегменте тржишта: почевши од регионалних, па до авиона за далеке летове.
Русија се и креће у том смеру, регионални авион Sukhoi Superjet 100 већ осваја светска тржишта. Мексички авиопревозник Интерџет је већ изјавио да ће на свим унутрашњим летовима користити овај руски авион. Постоје и договори са азијским компанијама.
Потражња за широкотрупним авионима је прилично велика. Перспективе развоја управо леже у могућности освајања југоисточних тржишта, капо шти су кинеско нпр, где се обим превоза путника брже увећава него у северној Америци или Европи. Пантелеев сматра да се ова тржишта морају освојити током наредних 15-20 година. Не ради се само о конкуренцији од стране америчких и европских фирми, већ и о чињеници да је Кина заинтересована и за азијско тржиште. А то такође може да отежа живот руских авио конструктора.
http://serbian.ruvr.ru/2013_03_07/Potis ... ci-Kineze/
Широкотрупни авион имаће до 10 путничких седишта у једном реду, што је готово два пута више него код осталих авиона. Ови ће се пространи ваздухоппови користити за дуге летове. Први авион ове класе је легендарни модел 747 компаније Boeing, који је био конструисан још крајем 60-тих. Успешно се користи и данас. Амерички концерн, се поред европског Airbus-а сматра лидером овог сегмента тржишта широкотрупних авиона.
У Русији постоји сличан авион, конструисан још иу време СССР- чувени Ил-96. Током своје историје дуже од 20 година, овај тип авиона никада није имао било какву авио несрећу. Али, постојећи делови и разраде су већ превазиђени и застарели, сматра експерт Комитета за транспост Државне думе Роман Гусаров. По његовом мишљењу, држави је потребан нови велики авион. Гусаров сматра да ће рад на конструкцији новог авиона и разраде овог пројекта дати импулс развоју читаве цивилне авиоиндустрије.
Експерти подвлаче да су овакви пројекти увек веома скупи. Програм конструкције модела 787 Boeing коштао је 32 милијарде долара. Колико ће коштати пројекат конструкције новог руског широкотрупног авиона, за сада је неизвесно. Према писањима медија, током овог пројекта биће коришћена искуства још нереализованог пројекта МС21, чија је сертификација предвиђена за 2016.годину. Овај авион ће за своје конкуренте имати Airbus А320 и Boeing 737. Говори руководилац аналитичке службе агенције „Авиа порт“ Олег Пантелеев:
Искуство које је стечено током конструисања МС21, очигледно је да има смисла раширити на друге авионе. И те инвестиције, које чини држава на стварању различитих система, једноставније је отплатити, односно повратити ако буде сачињено више производа. Како би се држало место на тржишту, неопходно је имати производе који могу да заузимају различите сегменте тржишта: почевши од регионалних, па до авиона за далеке летове.
Русија се и креће у том смеру, регионални авион Sukhoi Superjet 100 већ осваја светска тржишта. Мексички авиопревозник Интерџет је већ изјавио да ће на свим унутрашњим летовима користити овај руски авион. Постоје и договори са азијским компанијама.
Потражња за широкотрупним авионима је прилично велика. Перспективе развоја управо леже у могућности освајања југоисточних тржишта, капо шти су кинеско нпр, где се обим превоза путника брже увећава него у северној Америци или Европи. Пантелеев сматра да се ова тржишта морају освојити током наредних 15-20 година. Не ради се само о конкуренцији од стране америчких и европских фирми, већ и о чињеници да је Кина заинтересована и за азијско тржиште. А то такође може да отежа живот руских авио конструктора.
http://serbian.ruvr.ru/2013_03_07/Potis ... ci-Kineze/

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- pedja
- član 001
- Postovi: 15615
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi
E, ovo nisam znao, ali super je:
U pitanju je aerodrom Gibraltar

NIje im dosta sto je pista na vodi, vec i autoput koji povezuje Gibraltar sa Spanijom prolazi preko piste, pa se saobracaj zaustavlja pri svakom poletanju/sletanju. Srecom, nema ih mnogo.


Sjajno, bar za videti. Kako piloti slecu i uzlecu, to oni znaju
U pitanju je aerodrom Gibraltar

NIje im dosta sto je pista na vodi, vec i autoput koji povezuje Gibraltar sa Spanijom prolazi preko piste, pa se saobracaj zaustavlja pri svakom poletanju/sletanju. Srecom, nema ih mnogo.


Sjajno, bar za videti. Kako piloti slecu i uzlecu, to oni znaju